رگلاتور استیلن دوگیج توان جم

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور استیلن » رگلاتور استیلن دوگیج توان جم

رگلاتور استیلن در کپسول استیلن جهت خروج گاز با فشار کافی می باشد. رگلاتور استیلن دوگیج توان جم محصول کاملا ایرانی می باشد که با کیفیت خود توانسته است با محصولات مشابه خارجی رقابت کند. پارس صنعت فروشنده تجهیزات جوش وبرش هواگاز می باشد که از متعلقات این جوشکاری می توان متعلقات مورد نیاز جوشکاری با استیلن را نام برد.

گاز استیلن در کپسول های 6 پوندی و 12 پوندی شارژ می شود. کپسول استیلن به رنگ زرد می باشد و قابل خرید می باشد. کپسول ها مخزنی برای نگهداری گاز ها هستند که هر گاز شرایط مناسب خود را دارد و سیلندر مورد نظر برای آن گاز در نظر گرفته میشود.

می توانید رگلاتور استیل توان جم را با رگلاتور استیلن مکسی مقایسه کنید.

رگلاتور استیلن دوگیج توان جم

رگلاتور استیلن معرفی شده در این قسمت دارای دو گیج برای نمایش میزان گاز درون سیلندر و میزان گاز جهت استفاده در خروجی را به نمایش قرار میدهند. رگلاتور توان جم در تمامی گازها دارای کیفیت مناسبی می باشند. این شرکت در حال تولید تقریبا اکثر فشار شکن ها می باشد.

مانومتر استیلن توان جم دوگیجه طبق استاندارد ISO2503 ساخته میشود.

رگلاتور استیلن دو گیج توان جم
  • بدنه تراشیده شده و یکپارچه از فلز برنج
  • متریال استفاده شده از جنس برنج
  • مجموعه فشار شکن متناسب با نوع گاز استیلن
  • دارای گیج ۴۰ بار جهت نمایش فشار ورودی به رگلاتور
  • دارای گیج 2.5 بار جهت نمایش فشار خروجی به رگلاتور
  • فشار کاری ورودی ۲۵ بار و فشار خروجی 1.5 بار
  • مناسب جهت جوشکاری اکسی استیلن
  • دارای محافظ گیج

نمای کلی از محصول:

رگلاتور استیلن دو گیجه تولید شده توسط شرکت توان جم، دارای بدنه تمام برنج، از بالاترین کیفیت فلز برنج موجود در بازار تولید شده است که ضمن زیبایی محصول، دوام و عملکرد درخوری را، به مصرف کننده، ارائه می دهد.

این رگلاتور مناسب استفاده در فرآیند های جوشکاری و برشکاری بوسیله ترکیب گاز سوختی استیلن و اکسیژن (اکسی استیلن) بوده، که با دقت بالا، عمل کاهش و تثبیت فشار بالای ورودی را به مقدار کاهش یافته مورد نیاز خروجی، انجام داده و با حداقل مقدار نوسان، یک جریان گاز تنظیم شده از نظر فشار و دبی خروجی را، به مصرف کننده، ارائه می کند.

همچنین در بخش فشار شکن، تمهیداتی متناسب با گاز استیلن و خطر بلقوه انفجار این گاز صورت گرفته و این جزء از رگلاتور کاملا جهت گاز استیلن، طراحی و تولید شده است.

این محصول دارای شیر قطع و وصل و کنترل دبی خروجی بوده که کاربر را قادر می سازد، تا مقدار بالایی بر روی جریان خروجی گاز کاهش فشار یافته، کنترل داشته باشد. همچنین در بخش ولوم تنظیم فشار، مکانیزمی استفاده شده تا به موجب آن، فشار خروجی از سطحی ایمن، فراتر نرود، ضمن اینکه از نظر ارگونومی، رویه ای در ساخت و مونتاژ این بخش بکار رفته است تا عمل چرخش ولوم تنظیم فشار، بسیار روان صورت گیرد. همچنین در بخش فشار سنج ها، از نوشته ها و اعدادی واضح استفاده شده است تا بهره برداری را راحت تر نماید.

دوام محصول:

فشار سنج های ورودی و خروجی دارای محافظ بوده تا مانند ضربه گیر عمل کرده و بخش های مربوطه را محافظت نمایند. همچنین رگلاتور دارای سوپاپ اطمینان نیز می باشد تا اگر به هر دلیل فشار خروجی گاز، از حد استاندارد بالاتر رود، این سوپاپ عمل کرده و از آسیبهای احتمالی به ابزار مصرف کننده این گاز خروجی، اجزاء داخلی رگلاتور در بخش خروجی مانند فشار سنج مربوطه و کاربر، جلوگیری به عمل آورد.

موارد کاربرد:

  • فرآیند های ساخت بوسیله جوشکاری و برشکاری بوسیله روش اکسی استیلن
  • صنایع هوافضا
  • اجرای رویه های تعمیراتی، ساخت کارهای هنری بوسیله فلزات، انجام انواع پروژه های دانشجویی در زمینه ساخت ساختارهای فلزی
  • استفاده در امر آموزش در دانشگاه ها و دیگر مراکز آموزشی
  • فرآیندهای تعمیراتی سبک، نیمه سنگین و سنگین در صنعت خودرو و ماشین آلات راه سازی
  • استفاده در صنایع فلزی مانند کابینت سازی

مشخصات رگلاتور استیلن توان جم

مدلTJI 0215
اتصال خروجیسرشیلنکی/ پیچ چپ گرد G3/8
اتصال ورودیمهره هرزگرد 14-“7/8
فشارخروجی0 – 1.5 bar
فشار ورودی0 – 25 bar
گاز موارد استفادهاستیلن
کاربردصنایع جوشکاری گازی
تاریخ : بهمن 4, 1398 دسته بندی : رگلاتور استیلن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۲ آذر ۹۸

رگلاتور استیلن مکسی ایتالیا دوگیج

رگلاتور استیلن مکسی مانومتر استیلن مکسی ایتالیا برای صنعت جوشکاری با گاز استیلن قابل استفاده است. به علت خطرناک بودن گاز ...

بیشتر بخوانید