رگلاتور کپسول گاز

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور کپسول گاز » رگلاتور کپسول گاز

رگلاتور کپسول گاز جهت خروج گاز پروپان در کپسول ها استفاده میشود. به طور کلی رگلاتورها بر اساس میزان فشار به سه دسته: فشار ضعیف خانگی ، نیمه صنعتی و فشار قوی صنعتی تقسیم بندی میشوند. رگلاتور گاز بر اساس شرکت های سازنده سیلندر گاز که در ایران سه شرکت بزرگ بوتان ، پرسی و ایران گاز در حال تولید و شناخته میشوند.

رگلاتور کپسول گاز فشار ضعیف ، قوی و نیمه صنعتی پرسی و بوتان

شناخته نوع رگلاتور پرسی و بوتان بودن از مهره خور یا روپیچ بودن رگلاتور مشخص میشود. رگلاتورهایی که دارای مهره برای اتصال به سیلندر استفاده میکنند نوع پرسی هستنده و رگلاتورهای روپیچ خور نوع بوتانی به حساب می آیند.

رگلاتور کپسول گاز

رگلاتور گاز بوتانی

رگلاتور بوتان

شرکت بوتان سازنده کپسول گاز بوتان جهت استفاده از گاز پروپان در مصارف خانگی و صنعتی می باشد. این شرکت با قدمت فراوان در کیفیت محصولات خود جهت استفاده از گاز پروپان حاوی کپسول از رگلاتور بهرهمند است. در نظر بگیرید که رگلاتورهای بوتانی را سایر شرکت ها با برندهای متفاوت در حال تولید می باشند. یاد کردن از بوتان فقط نوع رگلاتور را مشخص می کند نه برند محصول.

رگولاتور گاز نوع بوتانی جهت اتصال به کپسول از پیچ رو رزوه استفاده میکند به دلیل این اینکه کپسول بوتان توپیچ می باشد.

رگلاتور گاز پرسی

رگلاتور پرسی

شرکت پرسی سازنده کپسول گاز پرسی جهت استفاده از گاز پروپان در مصارف خانگی و صنعتی می باشد. این شرکت با قدمت فراوان در کیفیت محصولات خود جهت استفاده از گاز پروپان حاوی کپسول از رگولاتور بهرهمند است. در نظر بگیرید که رگلاتورهای پرسی را سایر شرکت ها با برندهای متفاوت در حال تولید می باشند. یاد کردن از پرسی فقط نوع رگلاتور را مشخص می کند نه برند محصول.

رگولاتور گاز نوع پرسی جهت اتصال به کپسول گاز از مهره استفاده می کند، زیرا کپسول گاز پرسی دارای خروجی روپیچ می باشد.

رگلاتور فشار ضعیف خانگی ، نیمه صنعتی و فشار قوی صنعتی

رگلاتورهای کپسول گاز بر اساس میزان خروجی گاز پروپان از سیلندر به سه دسته تقسیم میشوند.

  1. رگلاتور فشار ضعیف یا خانگی
  2. رگلاتور نیمه صنعتی
  3. رگلاتور فشار قوی یا صنعتی

برخی از برندهای تولید کننده این نوع رگلاتورها می توان به آویژه اشاره کرد.

بروزرسانی 99/04/07

رگلاتور ایران گاز

رگلاتور ایران گاز

تا به این قسمت با دو نوع بوتانی و پرسی آشنا شدید. شرکت سومی که در این قسمت به شما میخواهیم معرفی نماییم ، ایران گاز می باشد که دارای رگلاتور های خاص خود می باشد.

ایران گاز با توجه به ساخت سیلندرهای مختلف به خود از رگلاتور های مورد نیاز جهت استفاده از گاز درون سیلندر باید استفاده نمود.

رگلاتورهای ایران گاز از نوع کلیدی می باشد. که با قرار گیری روی سیلندر و چرخواندن کلید در زاویه 90 درجه رگلاتور به کپسول متصل خواهد شد.

این محصول همانند سایر محصولات دارای نوع ها مختلف جهت فشار خروجی تنظیم ، تولید و به بازار عرضه میشود.

قیمت رگلاتور کپسول ایران گاز

قیمت ها با توجه به تغیراتی که وجود دارد قابل عرضه و قرار دادن در وب سایت تا اطلاع ثانویه وجود ندارد.

با توجه به میزان رقابت تولید کنندگان ایرانی در این راستا و تنوع محصولات ، قیمت ها از تغییرات خیلی زیاد بهره نخواهند برد.

جهت دریافت قیمت هر مدل از محصول می توانید با مجموعه پارس صنعت تماس حاصل فرمایید.

رگلاتور فشار قوی ایران گاز

رگلاتور فشار قوی ایران گاز را می توانید در استفاده های صنعتی خریداری نمایید . افرادی که در شغل خود نیازمند فشار گاز زیاد در خروجی هستند می توانند از این محصول استفاده نمایند.

کپسول های گاز که خریداری می کنید دارای گاز مایع با فشار بالا درون سیلندر هستند. در صورتی که نیاز به داشتن شعله های متوسط برای استفاده هایی همچون اجاق گاز می توانید از فشار ضعیف یا خانگی استفاده کنید.

ولی در برخی موارد همین اجاق گاز در شعله های بیشتر برای پخت و پز در آشپزخانه های رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد که اقدام به خرید رگلاتور های فشار قوی ایران گاز می نمایند.

البته در نظر داشته باشید هر نوع رگلاتور فشار قوی باید متناسب به سیلندر شما باشد و معطوف به ایران گاز بودن نیست.

بروزرسانی 99/05/11

رگلاتور گاز

رگلاتورها بر اساس کپسول مورد نظر متفاوت است. رگلاتور گاز به فشار شکن های کپسول های پروپان ، پرسی و ایران گاز گفته میشود. برای استفاده از این کپسول های نیاز به ابزار برای اتصال شیلنگ می باشد. در حالی که خروجی کپسول ها به سایز کپسول نمی خورد.

این کپسول ها همانند سیلندرهای اکسیژن دارای شیر کپسول نمی باشند و رگلاتوری که بروی آنان نصب میشود حکم شیر و فشار شکن را انجام میدهد.

رگلاتور گاز مورد استفاده در هر کپسول باید با نوع خروجی آن یکسان باشد که در زمان خرید با توجه به نوع کپسول تعیین خواهد شد.

رگلاتور کپسول گاز

پارس صنعت فروشنده انواع رگلاتور می باشد. رگلاتور کپسول گاز با توجه به میزان فشار و نوع کپسول تقسیم بندی میشود.

در بالا این موارد به خوبی و لیست آور آمده است که می توانید مطالعه نمایید.

جهت خرید رگلاتور کپسول گاز می توانید با مجموعه پارس صنعت در ارتباط باشید و اطلاعات کاملی در این زمینه دریافت نمایید.

پارس صنعت از دیر باز در زمینه فروش محصولات جوش و برش فعالیت داشته و توانسته است تنوع محصولات خود را افزایش دهد. این امر موجب شده است که مشتریان را در میزان هزینه جهت خرید ابزار به خود جذب نماید.

رگلاتور گاز کپسول

نوع رگلاتور گاز کپسول در رنگ های مختلف است که این رنگ به دلخواه نیست که شما بخواهید یک محصول با رنگ دلخواه خریداری کنید. رگلاتور گاز کپسول با توجه به شرکت تولید کننده که برای رگلاتور های فشار ضعیف و قوی خود در زمان تولید رنگی را انتخاب نموده است ، پایدار مانده .

تولید کنندگانی که در این زمینه اقدام به تولید محصولات فوق می نمایند از این رنگ بندی تا حدودی استفاده می نمایند.

سوالات متداول

قیمت رگلاتور گاز

با توجه به چندین نوع مختلف ، پارس صنعت قیمت را بروز ارائه می نماید.

انواع رگلاتور سیلندر گاز ؟

فشار ضعیف خانگی ، نیمه صنعتی ، فشار قوی

رگلاتور کپسول گاز قابل تنظیم است ؟

در نوع های معمولی خیر ولی نوعی رگلاتور داریم که دارای گیج و قابل تنظیم است.

شرکت تولید کننده رگلاتور گاز ؟

شرکت های زیادی مثل آویژه در حال انجام این فرایند هستند.

نوع های رگلاتور گاز ؟

بوتانی ، پرسی و ایران گاز

همواره برای انتخاب یک رگلاتور مناسب ، شما قادرید با مجموعه پارس صنعت در ارتباط باشید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه فشار شکن که با نام مانومتر یا رگلاتور شناخته میشوند. فعالیت گسترده ما در این زمینه برای شما مشاوره رایگان می باشد.

خرید رگلاتور گاز خانگی

در راستای موقعیت هایی که نیاز به استفاده از کپسول جهت استفاده از گاز می باشد. برخورداری از رگلاتور در راستای استفاده ایمن اجباری است.

همچنین کنترل میزان خروجی استفاده از رگلاتور را به دنبال دارد. خرید رگلاتور گاز خانگی در کنار بسیاری از موارد صنعتی نیز قابل تهیه است.

مجموعه پارس صنعت در محصولات با تنوع بالا از نوع های ایرانی و وارداتی فعالیت دارد. البته در این زمینه محصولات ایرانی بسیاری از برندهای مختلف وجود دارد.

تاریخ : فروردین 18, 1403 دسته بندی : رگلاتور کپسول گاز برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...