مانومتر پزشکی نجات توان جم

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور اکسیژن » مانومتر پزشکی نجات توان جم

مانومتر پزشکی نجات مدل معروف و کاربردی از تولیدات ایرانی محصول شرکت توان جم. مانومتر اکسیژن نجات قابل استفاده برای بیماران تنفسی که از کپسول هوا جهت تنفس استفاده می کنند. مانومتر پزشکی توان جم دارای دو مدل سینا و نجات می باشد که در این قسمت به توضیح محصول مدل نجات پرداخته ایم.

بیماران تنفسی جهت استفاده در موارد ضروری یا به صورت مکرر که بر اساس شرایط سلامتی آنان اقدام به استفاده از مانومتر اکسیژن می نمایند، نیاز به استفاده از فشارشکن مخصوص هوا هستند که شرکت توان جم مدل نجات را بهمراه پک در بسته بندی سبز رنگ ارائه داده است.

مانومتر پزشکی نجات توان جم

مانومتر اکسیژن پزشکی نجات توان جم

پارس صنعت فروشنده تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران تنفسی می باشد. جهت سهولت در حمل کپسول هوای تنفسی اقدام به فروش کوله حمل کپسول نموده ایم تا در زمان حمل و نقل بهمراه بیمار کار را برای شما آسان نماید و احتمال بروز خطرات ناشی از جابجایی را کاهش دهیم.

  1. دارای استاندارد ISO 10524-1:2006/ ISIRI11715-1
  2. بدنه از جنس برنج با روکش کروم نیکل سخت و مقاومت بالا
  3.  تنظیم خودکار فشار خروجی بر روی ۶/۳ الی ۵/۵ بار ، دارای تنظیم کننده جریان (فلو/دبی) ۰ تا ۱۵ لیتر بر دقیقه کالیبره شده
  4. دارای فیلتر ورودی جهت جلوگیری از ورود اجرام بزرگتر از ۲۰ میکرون به منظور افزایش عمر مفید محصول
  5. مجهز به مرطوب کننده آلارم دار اکسیژن به منظور هشدار مسدود شدن مسیر اکسیژن ماسک یا نازال بیمار
  6. دارای سوپاپ اطمینان جهت جلوگیری از بالا رفتن فشار خروجی
  7. دارای فلومتر از جنس آلومینیوم آنودایز سخت شده

بروزرسانی 99/06/02

مانومتر نجات

یک محصول ایرانی و با کیفیت که در تجهیزات پزشکی بیمارسانی قرار گرفته است. مانومتر نجات نام مدلی از محصولات شرکت توان جم است که در زمینه تولید مانومتر ها فعالیت دارد.

مجموعه فوق در زمینه تولید مانومتر صنعتی و پزشکی فعالیت دارد که یکی از محصولات پزشکی می توان به مانومتر اکسیژن نجات اشاره نموده که محصول فوق العاده و کاربردی در بیمارستان ها جهت اکسیژن رسانی به بیماران ریوی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیمارانی که در زمینه مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری خواهند شد یا اینکه بعد از مدتی ترخیص شده و نیاز دارند که در منزل به ادامه درمان خود بپردازند. در برخی مواقع نیاز به اکسیژن داشته که تجهیزات مورد نیاز همراه آنان باید قرار گیرد.

مانومتر اکسیژن نجات یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می توان میزان گاز اکسیژن درون سیلندر را کنترل نمود و برای استفاده بیمار خارج کرد.

یکی از بیماری هایی که بیماران را به استفاده از این ابزار مجبور نموده است ، کرونا می باشد.

کرونا

کرونا یک ویروس است که از بهمن 98 وارد کشور ایران شد و افراد زیادی را درگیر نمود. کرونا مستقیما به دستگاه تنفسی حمله نموده و نفس کشیدن را برای بیماران سخت می نماید.

همانطور که پیش تر گفته شد مانومتر اکسیژن مدل نجات توان جم جهت استفاده مخزن حاوی اکسیژن می باشد. این بیماران که در بیمارستان یا خانه تحت درمان قرار خواهند گرفت . با استفاده از این محصول بهمراه کپسول اکسیژن 10 لیتری می توانند وسایل لازم جهت تنفس را برآورده نمایند.

1400/04/26

مانومتر کپسول اکسیژن

در جهت استفاده از کپسول ها به دلیل فشار بالای موجود در آنان ، استفاده از فشارشکن امری ضروری می باشد. مانومتر کپسول اکسیژن در دو نوع پزشکی و صنعتی مورد استفاده و جداگانه انجام خواهد پذیرفت. در این صفحه با نوع پزشکی آشنا شدید که یک برند ایرانی و قیمت مناسب می باشد. این محصول توانست جایگاه خوبی در بین مشتریان برای خود کسب نماید.

هماوره استفاده از مانومتر کپسول اکسیژن برای تنفس بیماران با مشکل ریوی کاربرد خواهد داشت و موجب خواهد شد تا بتوانند از گاز اکسیژن درون سیلندر برای تنفس استفاده نمایند.

این مانومتر ها فشار بالا درون مخزن را کاهش خواهند داد و با استفاده از شیر تنظیم تعبیه شده می توانید به کمترین میزان رسانده تا بیمار بتوان به راحتی به تنفس بپردازد.

مانومتر کپسول اکسیژن ساخت ایرانی ، چینی و برخی کشور های دیگر را می توانید از مجموعه پارس صنعت جویا شوید و قیمت دریافت نمایید. مجموعه پارس صنعت علاوه بر فروش محصولات در قطعات آنها فعالیت نموده است که از جمله آنها می توان به فلومتر کامل که مخصوص محصول فوق نیز می باشد، اشاره نمود.

تاریخ : بهمن 20, 1398 دسته بندی : رگلاتور اکسیژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۰ اسفند ۹۸

مانومتر پزشکی سلامت توان جم TJM0115

پارس صنعت فروشنده مانومتر های پزشکی در تنوع های مختلف می باشد . محصولات توان جم تولید ایران می باشد ...

بیشتر بخوانید
۲۲ شهریور ۰۰

مانومتر اکسیژن طرح زینسر ولکانو

همواره الگو برداری از زینسر در تمامی محصولات چینی مشاهده میشود. پارس صنعت در این راستا اقدام به فروش مانومتر ...

بیشتر بخوانید
۲۹ شهریور ۰۰

مانومتر اکسیژن پروتک

پارس صنعت در راستای فروش مانومتر های جوشکاری هوا اقدام به ارائه محصولی ارزان و کیفیت مناسب نموده است. مانومتر ...

بیشتر بخوانید
۱۹ بهمن ۹۸

مانومتر اکسیژن ارزان ایرمکس Airmax

پارس صنعت فروشنده مانومتر اکسیژن پزشکی جهت استفاده بیماران تنفسی در بیمارستان ها و منازل بهمراه متعلقات مورد نیاز. مانومتر ...

بیشتر بخوانید