رگلاتور نیتروژن یا رگلاتور ازت

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور نیتروژن » رگلاتور نیتروژن یا رگلاتور ازت

پارس صنعت با توجه به زمینه کاری در زمینه جوش و برش و همچنین گازهای صنعتی، آزمایشگاهی و پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه جهت تکمیل محصولات مرتبط اقدام به فروش سایر محصولات نموده است. گاز نیتروژن در شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از آنان پرکردن لاستیک خودرو های می باشد. این گاز را در محصولات قبل شرح داده ایم. رگلاتور نیتروژن یکی از متعلقاتی می باشد که در این قسمت به تشریح آن پرداخته ایم.

رگلاتور ازت

قبلا گفته شد که نیتروژن و ازت به چه دلیل از دونام برخوردار می باشد. جهت حمل نقل نیتروژن از کپسول های مختلفی همچون کپسول 40 لیتری استفاده میشود که دارای فشار بالایی می باشند. رگولاتور به عنوان فشارشکن عمل کرده و درخروجی سیلندر گاز قرار میگیرد تا موجب خروج گاز به میزان دلخواه گردد.

رگلاتور نیتروژن دارای برندهای مختلف با کیفیت های متفاوتی موجود می باشد. مشتریان با توجه به میزان و مکان استفاده اقدام به خرید ساخت کشور مدنظر می نمایند. حال می تواند این کشور سازنده ایران باشد یا چین، ژاپن، آلمان و سوئیس.

رگلاتور نیتروژن

رگلاتور نیتروژن

از ضربه خوردن مانومتر نیتروژن جدا خودداری نمایید، با ضربه خوردن موجب شکستن و خراب شدن آن خواهید شد.

جهت خرید می توانید با مجموعه پارس صنعت مشورت نمایید.

محصول رگلاتور نیتروژن مکسی ایتالیا را مشاهده کنید

تاریخ : آذر 24, 1398 دسته بندی : رگلاتور نیتروژن برچسب ها :

1 دیدگاه

  1. محمد

    فروردین 6, 1402 در 10:04 ب.ظ

    سلام خسته نباشید. من یه سیلندر ده لیتری نیتروژن دارم. میخوام یه رگلاتور نیتروژن بخرم. فشار گاز خروجی که نیاز دارم بیست لیتر در دقیقه است. آیا رگلاتور نمایشگر دبی داره؟ اگه نداره فشار بار خروجی رو باید روی چقدر تنظیم کنم تا به بیست لیتر در دقیقه برسم؟ برای همچین خروجی شما چه رگولاتوری به من پیشنهاد میکنید قرار نیست زیاد ازش استفاده کنم میخوام ارزون باشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ اسفند ۹۸

قیمت فروش مانومتر نیتروژن توان جم دوگیج TJI 0216

پارس صنعت قیمت فروش مانومتر نیتروژن توان جم دوگیج مدل TJI 0216 را توانسته است به خوبی عرضه نماید و ...

بیشتر بخوانید
۲۵ بهمن ۰۲

مانومتر نیتروژن

پارس صنعت فروشنده انواع مانومتر نیتروژن در برندهای مختلف می باشد. تعداد تنوع در این نوع گاز بسیار فراوان است. ...

بیشتر بخوانید