سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور سوئیس

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سرپیک برشکاری » سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور سوئیس

پارس صنعت فروشنده مستقیم محصولات جوشکاری گلور سوئیس از شرکت مربوطه می باشد. سرپیک هوا برش گلور دارای انواع مختلفی از کوچک تا بلند می باشند در این قسمت به فروش محصول سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور اصل سوئیس پرداخته ایم. برخی مشتریان نیاز به این موضوع دارند که ابزاری که جهت برشکاری استفاده می کنند بصورت مستقیم باشد یعنی اینکه در جلوی سرپیک برش خود شعله بصورت مستقیم خارج شود در حالیکه اکثر سرپیک های برش 90 درجه می باشند. گلور هر دو محصول فوق را دارد که می توانید در تصویر مشاهده نمایید.

سرپیک هوا برش سر صاف و کج گلور سوئیس

تفاوت سرپیک هوا بر مستقیم و کج فقط در جلوی سرپیک می باشد که صاف باشد یا چپقی 90 درجه خورده باشد.

سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور سوئیس

سرپیک هوابرش گلور دارای نازل های برشکاری جهت میزان خروجی شعله برای برش سریعتر می باشد. محصول سرپیک برش مستقیم گلور دارای یک دسته سرپیک می باشد که به انوع مدل های های قابل استفاده است و سره هر کدام از مدل ها قابل نصب بروی دسته می باشد. به این موضوع که قابل تغییر می باشد سرپیک های دو تیکه گفته می شود. سرپیک فوق جزء خانواده سرپیک های برشکاری دوتکه می باشد.

از دیگر محصول شرکت GLOOR می توان به سرپیک جوش گلور اشاره نمود که توسط مجموعه پارس صنعت عرضه میشود.

سرپیک های برشکاری از سیستم هوا گاز استفاده می کنند. کپسول گاز اکسیژن و سیلندر گاز دو محصول پر اهمیت در این قسمت هستند که با استفاده از متعلقات مورد نیاز گاز به سرپیک میرسد، سپس توسط سرپیک اقدام به مخلوط شدن و برشکاری انجام میشود.

بروزرسانی 99/05/08

سرپیک هوا برش

دسته هوا برش در جهت برشکاری فلزات با استفاده ترکیب اکسیژن و گاز رخ خواهد داد. سرپیک هوا برش در برندهای مختلف وجود دارد که همانطور بالاتر مطالعه کردید دارای دو نوع سر صاف و سر کج می باشد.

استفاده از سرپیک هوا برش صاف و کج با توجه به موقعیت شغلی شما متفاوت است که باید طبق نیاز اقدام به خرید نمایید.

مجموعه پارس صنعت در زمینه فروش محصولات متنوع سر پیک هوابرش فعالیت دارد که این محصول در کنار سایر محصولات جوب و برش مورد نیاز می باشد.

سرپیک هوا برش گلور

یکی از محصولات وارداتی و با کیفیت که البته رابطه مستقیم با ارز دلار را دارد و این امر باعث شده است که قیمت بالاتری نسبت به محصولات ایرانی داشته باشد. سرپیک هوا برش گلور دارای کیفیت خوبی برای مشاغلی که از کیفیت برشکاری استفاده می نمایند بسیار مفید می باشد.

سرپیک برش گلور ساخت کشور سوئیس می باشد که در جهت برشکاری هوا گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل استفاده از محصولات با کیفیت در روند کار و زمان برشکاری قابل تشخیص است. مشتریان با توجه به شرایطی که از ابزار استفاده می کنند اقدام به خرید سرپیک مورد نظر با توجه به میزان طول لوله می باشد.

متعلقات هوابرش

مورد دیگری که مورد نیاز مشتریان می باشد ، وجود متعلقات در کنار سرپیک به فروش رفته می باشد. متعلقات هوابرش که در تنظیم سرپیک هوا برش مورد استفاده قرار می گیرد ، خط کش می باشد.

متعلقاتی که در سرپیک وجود دارد را می توانید در تصویر بالا مشاهد کنید و همچنین در زمان خرید از فروشندگان ما جویا شوید:

  • نازل
  • آچار
  • خط کش
  • پرگار

از متعلقاتی که حتما مورد نیاز در زمان استفاده از سرپیک های برشکاری گلور نیاز دارید. از جمله محصول سوزن و کلاهک گلور می باشد که حاوی سوزن و کلاهک یدکی در یک پک کامل می باشد. بعد از استفاده مدت زمان مشخص ، قادر به تعویض به صورت کامل و یک برشکاری با کیفیت را بدست آورید.

تاریخ : بهمن 1, 1398 دسته بندی : سرپیک برشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲ مرداد ۰۰

سرپیک برشکاری کوئیکه

در راستای فروش محصولات هوابرش داشتن یک محصول با کیفیت می تواند به شما کمک نماید که محصول خوبی را ...

بیشتر بخوانید
۱۵ مرداد ۹۹

سرپیک هوا برش رونیکس

پارس صنعت فعال در زمینه فروش محصولات جوش و برش در برندهای مختلف می باشد. سرپیک هوا برش رونیکس یکی ...

بیشتر بخوانید
۱۷ آذر ۰۰

برش آی اکسیژن بوتانی Ioxygen

پارس صنعت در راستای فروش و تکمیل محصولات برشکاری خود ، نوع دیگری را معرفی می نماید. برش آی اکسیژن ...

بیشتر بخوانید
۲۰ دی ۹۹

سرپیک برش بوتانی مکسز مدل Maxes mx250-ct

پارس صنعت واردکننده محصولات مکسز با کیفیت درجه یک چین در پکیج و تنوع کامل می باشد. سرپیک برش بوتانی ...

بیشتر بخوانید