اسپری ok | اسپری co2 اوکی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » اسپری جوشکاری » اسپری ok | اسپری co2 اوکی

پارس صنعت نماینده فروش اسپری OK و ژل آنتوکس در زمینه جوشکاری گاز co2 می باشد . این مجموعه توانسته است محصولات شرکت پاکران را عرضه نماید. اسپری ok آنتی اسپاتر در جهت جلوگیری از پاشیدن ذرات جوش کاری به کار می رود و روش استفاده از اسپری ضد جرقه CO2 در جوشکاری CO2 به این صورت می باشد که قبل از جوشکاری جهت جلوگیری از جرقه زدن و پاشیدن ذرات ریز در عملیات جوشکاری و چسبیدن آنها به سطوح مجاور و دهانه تورچ، بر روی قطعه مورد نظر و دهانه تورچ، اسپری می شود تا مسیر سیم را روان کرده و از مسدود شدن مسیر گاز جلوگیری نماید و در نتیجه جوشکاری مطلوبی انجام شود.

اسپری ok ، اسپری co2

اسپری co2 ok

اسپری CO2 که وظیفه اصلی آن برای جلوگیری از جرقه زدن و یا پاشیدن ذرات ریز جوشکاری و چسبیدن به سطح کناری و دهانه تودچ بر روی قطعه مورد نظر و دهانه تورچ به کار گرفته می َشود ، تا جهت حرکت سیم را روان کرده و از بسته شدن مسیر گاز جلوگیری نماید و در نتیجه بهترین عملکرد جوشکاری را داشته باشد.

اسپری های مختلفی در بازار برای انجام عملکرد توضیح داده شده موجود می باشد ولی اسپری اوکی توانسته است با برخورداری از کیفیت مطلوب برند خود را جایگزین سایر برندها نماید و این امر باعث محبوبیت آن شده است.

پارس صنعت قیمت مناسب اسپری co2 ok را مناسب نگهداشته و آماده عرضه در تعداد درخواستی شما می باشد.

کاربرد اسپری اوکی

  1. جلوگیری از چسبیدن ذرات ریز جوشکاری به دهانه تورچ
  2. روان ساختن مسیر جوش
  3. جلوگیری از تنگ شدن مسیر گاز co2

اسپری اوکی . اسپری پاکران با فرمول ویژه بدون c.f.c s می باشد که به لایه ازن صدمه ایی وارد نمی نماید .

99/08/14

اسپری co2

در نظر داشته باشید بازار رقابت همیشه گرم بوده و محصولات متنوع در حال ارائه می باشد که کیفت و میزان آنان تعین کننده می باشد. اسپری co2 ساخت ایران بوده و مارک های مختلفی در بازار موجود می باشد که همگی در قوطی قرار دارند.

ولی سایز قوطی ها متفاوت است ، به عنوان مثال 300 میل و 400 میل که در زمان استفاده محصولاتی که با کیفیت بالاتری ساخته میشوند ، مصرف کمتری داشته و دیرتر به اتمام خواهند رسید.

از جمله این برند ها شرکت پاکران است که توانسته است مشتریان خوبی را جذب نماید و فعالیت قوی را داشته باشد. در کنار این برند خوب ، سایر شرکت ها وارد عرصه شده اند و در حال عرضه محصولات خود می باشند.

از دیگر برند که می توان معرفی کرد و مورد رضایت مشتریان قرار گرفته است . اسپری ماموت می باشد که قیمت پایین تر و کیفت خوبی را ارائه نموده است. شرکت فوق نزدیک کرج می باشد

تاریخ : دی 15, 1398 دسته بندی : اسپری جوشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۵ اسفند ۹۹

ست اسپری تست جوش MT

پارس صنعت در کنار فروش محصولات جوشکاری در زمینه تجهیزات اعم از تست جوش فعالیت دارد. ست اسپری تست جوش ...

بیشتر بخوانید
۹ مرداد ۰۱

اسپری جوشکاری CO2 اوکی

اسپری جوشکاری CO2 اوکی در قطعاتی که در معرض پاشش و جرقه های حاصل از جوش و برش قرار دارند ...

بیشتر بخوانید
۱۹ دی ۹۸

ست اسپری pt

پارس صنعت فروشنده مستقیم ست اسپری pt مگنوفلکس انگلیس با قیمت مناسب و تحویل فوری، قوطی های DEVELOPER دولوپر، ...

بیشتر بخوانید