انبر جوش فروزان ایرانی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » انبر جوشکاری » انبر جوش فروزان ایرانی

جوشکاری یکی از شغل های مهم در صنعت ساختمان و کارخانه های می باشد، جوشکاری بصورت های مختلفی اعم از جوش برق ، جوش هوا گاز و سایر موارد انجام می گردد. انبر جوش فروزان محصول ایرانی که یکی از اجزاء مهم در جوشکاری برق می باشد. انبر جوشکاری جهت اتصال به دستگاه جوش با کابل جوشکاری متصل می شود.

انبر جوش فروزان ساخت ایران

انبر جوش فروزان

انبرجوش فروزان دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، به گونه ای که جای خود را در بازار کشور نمایان کرده است و توانسته بازار را برای محصولات چینی و سایر کشورها کم نماید. انبر جوش فروزان در آمپر های مختلف در حال تولید می باشد.

اینورتر جوشکاری با استفاده از نوع کارکرد از برق تکفاز و سه فاز اقدام به روشن شدن و تولید جریان برق جهت جوشکاری فلزات می باشد. برای خروجی گرفتن از این دستگاه نیاز به 4 محصول زیر می باشد:

  1. انبر جوشکاری
  2. انبر اتصال
  3. کابل جوش
  4. الکترود

آمپر های انبر جوشکاری فروزان

انبرجوشکاری فروزان در آمپر های مختلف در حال تولید می باشد که با توجه به دستگاه جوشکاری خود اقدام به خرید صحیح نمایید. در نظر داشته باشید که اگر انبرجوش شما قویتر از دستگاه جوش باشد، شما می توانید کار کنید ولی خروجی مناسب تری نخواهید داشت.

  • 200 آمپر
  • 350 آمپر
  • 450 آمپر
  • 550 آمپر

بروزرسانی 99/04/21

انبر جوش

انبر جوش معمولی جوشکاری GMAW دارای تعدادی از قسمتهای اصلی است: سوئیچ کنترلی ، نوک تماس ، کابل برق ، نازل گاز ، مجرای الکترود و بوش و شیلنگ گاز. سوئیچ کنترلی یا ماشه ، هنگامی که توسط اپراتور فشرده می شود ، جریان سیم ، برق و جریان گاز محافظ را آغاز می کند و باعث ضربه قوس الکتریکی می شود.

نوک تماسی ، که معمولاً از مس ساخته شده و بعضاً برای کاهش پاشش از نظر شیمیایی درمان می شود ، از طریق کابل برق به منبع برق جوش وصل می شود و ضمن هدایت آن به منطقه جوش ، انرژی الکتریکی را به الکترود منتقل می کند.

باید کاملاً ایمن و به اندازه مناسب باشد ، زیرا باید در هنگام حفظ تماس الکتریکی ، الکترود عبور کند. در مسیر نوک تماس ، سیم از سیم و آستر الکترود محافظت و هدایت می شود که به جلوگیری از کمانش و حفظ فید بدون سیم کمک می کند. نازل گاز گاز محافظ را به طور مساوی به منطقه جوش هدایت می کند. جریان متناقض ممکن است به اندازه کافی از منطقه جوش محافظت نکند.

انبر جوش فروزان

نازل های بزرگتر جریان گاز محافظ بیشتری را ایجاد می کنند ، که برای عملیات جوشکاری جریان بالا که توسعه استخر جوشکاری ذوب بیشتری دارند ، مفید است. شیلنگ گاز از مخازن محافظ گاز ، گاز را به نازل منتقل می کند. بعضی اوقات ، شیلنگ آب نیز درون اسلحه جوشکاری قرار می گیرد و اسلحه را در عملیات گرمای زیاد خنک می کند.

بیشتر کاربردهای جوش قوس فلزی از منبع تغذیه ولتاژ ثابت استفاده می کنند. در نتیجه ، هرگونه تغییر در طول قوس (که به طور مستقیم با ولتاژ در ارتباط است) منجر به تغییر بزرگی در ورودی و جریان گرما می شود. طول قوس کوتاه تر باعث ورود گرمای بسیار بیشتری می شود و همین امر باعث می شود الکترود سیم سریعتر ذوب شود و از این طریق طول قوس اصلی را بازیابی کند.

منبع تغذیه

این به اپراتورها کمک می کند تا طول قوس را حتی در هنگام جوشکاری دستی با انبر های جوش دستی به طور مداوم حفظ کنند. برای دستیابی به یک اثر مشابه ، گاهی اوقات از یک منبع تغذیه جریان ثابت در ترکیب با یک واحد تغذیه سیم کنترل شده با ولتاژ قوس استفاده می شود. در این حالت ، تغییر در طول قوس باعث می شود سرعت تغذیه سیم برای حفظ طول قوس نسبتاً ثابت تنظیم شود. در شرایط نادر ، ممکن است یک منبع تغذیه جریان ثابت و یک واحد سرعت تغذیه سیم ثابت ، به ویژه برای جوشکاری فلزات با رسانایی حرارتی بالا ، مانند آلومینیوم ، جفت شوند. این عملکرد کنترل اضافی بر ورودی گرما را به جوش اعطا می کند ، اما برای انجام موفقیت آمیز به مهارت قابل توجهی نیاز دارد.

جریان متناوب به ندرت با GMAW استفاده می شود. در عوض ، جریان مستقیم استفاده می شود و الکترود به طور کلی بار مثبت دارد. از آنجا که آند تمایل به غلظت گرما بیشتر دارد ، این منجر به ذوب شدن سریع سیم خوراک می شود و این باعث افزایش نفوذ جوش و سرعت جوش می شود. این قطبیت فقط در صورت استفاده از سیمهای الکترود دارای روکش خاص قابل برگشت است ، اما از آنجایی که اینها محبوب نیستند ، یک الکترود با بار منفی به ندرت به کار می رود.

بروزرسانی 99/06/19

انبر جوشکاری فروزان

مجموعه فروزان که تولید محصولات جوشکاری در ایران مشغول است و به بازار ابزار و یراق ارائه می کند. انبر جوشکاری فروزان یکی از محصولات پر فروش ایرانی مجموعه پارس صنعت است که دارای کیفیت بالایی می باشد.

مفتخریم اعلان نماییم مجموعه پارس صنعت در زمینه فروش محصولات ایرانی اعم از انبر جوش که دارای تاییده مصرف کنندگان باشد در تمامی برندها فعالیت خواهد نمود.

بر اساس تجربه سالیانه فروش این مجموعه توانسته ایم ابتدا محصولی را وارد سبد خرید مجموعه نماییم سپس بعد از فروش و پیگیری میزان رضایت مشتریان ، فروش محصول را گسترش یا حذف نماییم.

انبر فروزان یکی از این محصولات است که تایید شده است و بعد از گذاشت چند سال ، همچنان در راس فروش انبرهای جوشکاری به شمار میرود.

برای حمایت از مشتریانی که تعداد خرید بالایی را دارند ، تخفیفاتی لحاظ خواهد شد تا از تخفیف انبر جوش برخوردار شده و توانایی فروش به صورت تک را داشته باشد. فروزان هر محصول را در یک کارتن تک بسته بندی نموده و تعداد زیاد آن را در کارتن مادر اصلی قرار میدهد.

میزان کافی در هر کارتن باعث راحتی در جابجایی و قدرت خرید فروشگاه ها برای خرید یکجا می شود.

تاریخ : دی 7, 1398 دسته بندی : انبر جوشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۰ مرداد ۰۱

انبر جوش 200 تا 300 آمپر فروزان

انبر جوش 200 تا 300 آمپر فروزان یکی از بهترین برندهای انبر جوشکاری در بازار ایران بشمار می آید و ...

بیشتر بخوانید
۳۱ خرداد ۰۰

انبر جوش 350 آمپر فروزان

فروزان یک شرکت تولید کننده ایرانی است که در زمینه تولید انبر جوشکاری فعالیت می نماید. انبر جوش 350 آمپر ...

بیشتر بخوانید
۵ تیر ۰۰

انبر جوش 450 آمپر فروزان ایرانی

فروزان یک شرکت تولید کننده ایرانی است که در زمینه تولید انبر جوشکاری فعالیت می نماید. انبر جوش 450 آمپر ...

بیشتر بخوانید
۹ تیر ۰۰

انبرجوش فروزان 550 آمپر

فروزان یک شرکت تولید کننده ایرانی است که در زمینه تولید انبر جوشکاری فعالیت می نماید. انبرجوش فروزان 550 آمپر ...

بیشتر بخوانید