تورچ پلاسما CB150

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم آرگون Co2 » تورچ پلاسما » تورچ پلاسما CB150

تورچ پلاسما CB150 یکی از محصولات فروش پارس صنعت در زمینه فروش انواع تورچ های جوشکاری و برشکاری ، تورچ CB150 یکی از تورچ های هواخنک پلاسما است که بسیار مصرفی.و کار با آن مقرون به صرفه است . این محصول برای برشکاری .ورق ها و فلزات متوسط و ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد .سازنده و ابداع کننده این تورچ شرکتCEBORA ایتالیا است.که شرکت Trafimet کپی آن را می سازد .

قطعات مصرفی به شرح زیر می باشد:

تورچ CB150
  • کابل تورچ 
  • سانترال پلاسما
  • گپ پلاسما
  • گردنه تورچ
  • فنر محافظ
  • نازل
  • الکترود

این محصول همانند دیگر تورچ های میگ و تیگ با گاز محافظ آرگون قابل استفاده است.ولی با این تفاوت که تورچ های پلاسما برای برش می باشند.و تورچ های تیگ و میگ برای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد .

تورچ پلاسما CB150 مطابق با استانداردهای CEBORA ایتالیا تولید و تهیه گردیده است . این محصول هم به صورت گردنه مستقیم  و هم گردنه معمولی می باشد.

تورچ پلاسما CB150

تورچ پلاسما CB150 برای 150 آمپر 60 درصد Duty Cycle می باشد.و برای 110 آمپر 100% می باشد. هوای مورد استفاده از کمپرستور باد باید 5 بار باشد نه بیشتر و نه کمتر از این مقدار باشد .

آیا تورچ جوشکاری نیاز دارید؟ محصول تورچ جوشکاری آرگون را نگاه کنید.

در مورد آمپر خروجی هم همانطور که از نام این محصول پیداست آمپر آن تا 80 مورد استفاده قرار می گیرد . 

این تورچ ها معمولا در اندازه های 3 ، 5 ، 8 متری تولید می شود . نازل های مصرفی این تورچ  1.1 ، 1.3 ، 1.6 ، 1.8 می باشد .

این نازل ها از بهترین نوع آلایاژ تولید و تهیه گردیده است . امروزه این تورچ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع تورچ برشکاری پلاسما می باشد.

یکی از قطعاتی که بسیار حائز اهمیت و در راستای ایمنی قطعات است. محصول روکش تورچ می باشد.

تورچ پلاسما CB150

قسمت مهم دیگر در این مدل تورچ کانکشن های آن است که معمولا دارای اشکال مختلفی است . این کانکشن ها به خاطر دستگاه های مختلفی است که در بازار موجود است . 

یکی از این کانکشن ها ته مهره است که توسط یک مهره به دستگاه پلاسما متصل می گردد .کانکشن دیگر این محصولات ته نری است که همانند بسیاری از دستگاه های تیگ و میگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

حتما می دانید که تورچ ها فقط برای برشکاری پلاسما نیستند و محصولاتی همچون تورچ میگ مگ هوا خنک توان جم مدل N36 در عرصه جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته اند.

تاریخ : فروردین 9, 1399 دسته بندی : تورچ پلاسما برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...