دستگاه اکسیژن ساز پرتابل بیمارستانی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سایر لوازم » دستگاه اکسیژن ساز پرتابل بیمارستانی

دستگاه اکسیژن ساز همانطور که از نامش پیادست برای ساخت اکسیژن بکار میرود. اکسیژن ساز بیمارستانی در واقع برای بیمار کاربرد و تولید شده است. دستگاه اکسیژن پرتابل با مخزن نگهدارنده 5 لیتری مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز

نحوه کارکرد

این دستگاه با استفاده از برق اقدام به تولید اکسیژن خالص می نماید.

کاربرد

بیماران تنفسی که احتیاج به استفاده مداوم از اکسیژن دارند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

ساخت

دستگاه در موجودیت بازار مدل چینی و آمریکایی می باشد.

امید است در آینده نمونه ایرانی در بازار تهیه شود.

اطلاعات بیشتر دستگاه اکسیژن ساز به زبان سایر سایت ها

اکسیژن سازها دستگاه های پزشکی هستند که اکسیژن موجود در هوای محیط را متمرکز می کنند تا گاز اکسیژن غنی شده را برای بیماران تامین کنند.

دو نوع اصلی از اکسیژن سازها وجود دارند:

  • اکسیژن سازهای ثابت
  • قابل حمل(پرتابل)

اغلب اکسیژن سازهای خانگی،از نوع ثابت هستند.و میتوانند برای تولید اکسیژن ،به صورت مداوم و یا پالسی مورد استفاده قرار بگیرند.برای بهره بردن حداکثر از اکسیژن تراپی،بهتر است از لوازم جانبی اکسیژن ساز مانند فیلتر، مرطوب ساز ،لوله ی اکسیژن و غیره استفاده کرد.امروزه،اکسیژن تراپی به کمک انواع متعدد اکسیژن ساز ها،بسیار راحت و بدون دردسر شده است.برای بیمارانی که از آمفیزم،بیماری مزمن انسداد ریه(COPD)و یا سایر بیماری های تنفسی رنج می برند، اکسیژن سازها یکی از تجهیزات ضروری پزشکی است. بیماران حاد ریوی، پونومی، آسمی ،قلبی وحتی افراد سالم نیز جهت رفع خستگی روزانه می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل بیمارستانی

اکسیژن ساز ها زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که بیمار طبق تجویز پزشک متخصص در شرایطی خاص برای پاسخگویی بدن خود نیازمند اکسیژن باشد. تعداد ساعتی که پزشک برای اکسیژن درمانی تجویز می کند می توانید از 1 تا 24 ساعت در روز بسته به شرایط بیمار متفاوت باشد درصورتی که بیمار نیاز به استفاده از اکسیژن ساز را داشته باشد حتما باید نسبت به خرید این دستگاه اقدام نماید.

99/09/12

قیمت دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی

دستگاه های اکسیژن ساز همانند سایر محصولات با توجه به کیفیت و برند دارای قیمت متفاوتی خواهند بود. قیمت دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی را می توانید از مجموعه پارس صنعت جویا شوید. این مجموعه بر اساس برندهای خوب و محصولات با کیفیت فعالیت می نماید تا بتواند به بیماران و بیمارستان ها خدمات خوبی را ارائه نماید.

اکسیژن ساز قابل حمل بودن از ویژگی های این دستگاه به شمار میرود که به راحتی و بدون نیاز به پر کردن کپسول اقدام به تولید اکسیژن برای بیمار خواهید نمود. از این محصول می توان در بیمارستان و خانه های دارای بیمار مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت این محصول نسبت به تهیه کپسول بیشتر می باشد ولی به دلیل راحت بودن و بدون نیاز به پر نمودن مخازن از دلایلی بوده است که مشتریان به سوی خرید این محصول پرداخته اند.

اگر شما هم به دنبال تجهیزات برای بیمار خود هستید ، باید بدانید که در این وبسایت وسایل تنفسی مورد نظر آمده است. دستگاه اکسیژن ساز یکی از محصولاتی است که در این قسمت معرفی گردید. از دیگر محصولات می توان به کپسول اشاره نمود.

99/09/21

اکسیژن ساز

اکسیژن ساز به دستگاهی گفته میشود که توانایی ایجاد اکسیژن برای بیمار را خواهد داشت. اکسیژن ساز به دستگاه معرفی شده در این بخش می گویند که در دو نوع ثابت و پرتابل عرضه شده است.

باید خاطر نشان کرد که برخی از مشتریان به ست کپسول تنفسی که برای بیماران استفاده می شود ، اکسیژن ساز خواهند گفت که با دستگاه فوق کاملا متفاوت می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز از قیمت بالایی برخوردار است ولی مزایا و راحتی آن موجب خواهد شد که برخی از مصرف کنندگان برای خرید آن ، هزینه را بپردازند. جابجایی و پرهیز کردن از پر کردن کپسول می تواند یکی از این دلایل باشد.

اکسیژن ساز را در دو نوع چینی و آمریکایی ارائه نموده ایم تا مشتریان با توجه به میزان هزینه مورد نظر بتوانند خرید خود را انجام دهند. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید ، می توانید با ما در ارتباط باشید و با کارشناسان ما ارتباط برقر نمایید. پینشهاد می کنیم قیمت کپسول اکسیژن ۴۰لیتری را مشاهده نمایید.

تاریخ : آبان 9, 1398 دسته بندی : سایر لوازم برچسب ها :

2 Comments

  1. ملاوانی

    فروردین 23, 1399 در 1:33 ق.ظ

    عرض ادب وتبریک سال نو
    گروه فنی پارس صنعت
    در وضعیت کنونی ایران عزیزمان و دنیا، جمعی از مهندسین وپزشکان ایران گردهم آمده اند تا درحد توان به یاری شرکتهای فعال در زمینه پزشکی و مهندسی پزشکی از طریق اقداماتی در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه های تولید بپردازند.
    همکاری با آن شرکت بزرگ باعث افتخار ماست.

    پاسخ
    • mojtaba68

      فروردین 23, 1399 در 11:59 ق.ظ

      با سلام و تبریک سال جدید،

      با کمال افتخار آمادگی همکاری را اعلام میداریم.
      چه همراهی از دست ما بر میاید؟

      با احترام فراوان

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۷ اردیبهشت ۰۰

زنجیر بول

پارس صنعت در راستای ارائه محصولات یدکی در زمینه برشکاری لوله ها اقدام به فروش یدکی زنجیر نموده است. زنجیر ...

بیشتر بخوانید
۲۲ مرداد ۰۱

یونیت آب خنک راد الکتریک

یونیت آب خنک راد الکتریک مطابق با قواعد و قوانین مندرج استاندارد IEC تولید شده و مخصوص دستگاه های جوش ...

بیشتر بخوانید
۲۰ دی ۹۸

پودر تنه کار

جوشکاری هوا گاز نوعی جوشکاری در استفاده از جوش برنج محصوب میشود. جوشکاری هواگاز ادغام گاز اکسیژن و گاز پروپان ...

بیشتر بخوانید
۲۲ دی ۰۰

شفت شیر

قطعات یکی از مواردیست که به مشتریان در صرفه جویی برای خرید مجدد یک محصول کامل کمک می نماید. شفت ...

بیشتر بخوانید