رگلاتور اکسیژن پزشکی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور اکسیژن » رگلاتور اکسیژن پزشکی
رگلاتور اکسیژن پزشکی

رگلاتور اکسیژن پزشکی

مانومتر یا رگلاتور وسیله ای به عنوان فشارشکن در مصارف صنعتی و پزشکی. رگلاتور اکسیژن پزشکی وسیله ای است جهت خروج گاز اکسیژن از سیلندر حاوی هوا جهت تنفس بیماران ریوی می باشد. شرکت های مختلفی در جهت ساخت و طراحی رگلاتور در حال فعالیت هستند و برندهای متفاوتی وارد کشور می شوند. پارس صنعت نو در جهت عرضه کالای با کیفیت و دارای تاییدیه در حال فعالیت می باشد.

مانومترهای بیمارستانی به دلیل مرطوب بودن هوا در جهت بهبود تنفس بیماران، دارای لیوان مرطوب کننده ای در انتهای خود دارند که قبل از خروج هوا از رگلاتور اقدام به مرطوب سازی می نماید. در نظر داشته باشید که رگلاتور اکسیژن صنعتی قابل استفاده در زمینه تنفس بیماران نمی باشد.

رگلاتور اکسیژن پزشکی

تصویر زیر اجزای یک مانومتر اکسیژن پزشکی را به اختصار آمده است.

مانومتر اکسیژن پزشکی

رگلاتور پزشکی فلومتر دار دارای مهره ورودی جهت اتصال مانومتر به کپسول گاز اکسیژن ، بعد از اتصال شما می توانید شیر سیلندر را باز کنید تا گاز وارد رگولاتور اکسیژن پزشکی گردد.

در این قسمت گاز وارد گیج فشارشکن می شود و فشار گاز درون کپسول شما را نشان میدهد. معمولا در بیمارستان ها از کپسول 10 لیتری اکسیژن استفاده می کنند.

بعد وارد فلومتر اکسیژن می شود. این فلومتر دبی فشار خروجی را با ساچمه ای که بالا و پایین می شود، نشان میدهد دارای شیر تنظیم در این قسمت می باشد.

سپس وارد لیوان مرطوب کننده شده و به شیلنگ خروجی هدایت میشود.

یکی از تولید کنندگان معروف ایرانی در زمینه تولید محصولات پزشکی شرکت توان جم می باشد. پارس صنعت فروشنده تمامی محصولات این کمپانی می باشد.

بروزرسانی 99/05/29

مانومتر اکسیژن چیست

به ابزار مورد نیاز جهت استفاده گاز اکسیژن درون مخزن به میزان لازم و کنترل فشار خروجی ، مانومتر اکسیژن می گویند. مانومتر اکسیژن چیست برای آن دسته از افراد سوال خواهد شد که نیاز به تنفس خواهند داشت یا بیمار تنفسی در منزل دارند.

باید در نظر داشته باشید که مخازن حاوی اکسیژن که مورد استفاده قرار می گیرند را باید با فشار کم تا نهایت 10 بار در خروجی داشت که این کار توسط مانومتر اکسیژن صورت خواهد گرفت.

رگلاتور کپسول اکسیژن

رگولاتور های مورد استفاده در اکسیژن به دو صورت صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. رگلاتور کپسول اکسیژن در صورتی که مد نظر شما صنعتی می باشد می توانید محصول رگلاتور کپسول اکسیژن قسمت صنعتی را دریافت نمایید.

محصول دوم که به این نام شناخته میگردد در قسمت پزشکی موجود که در این بخش به صورت مفصل به همراه تصویر قرار دارد.

در بیمارستان ها و بیماران تنفسی که در منزل در بستر بیماری هستند نیاز به اکسیژن جهت تنفس می باشند. محصول معرفی گردیده در این بخش کمک خواهد کرد که بتوان از گاز درون سیلندر استفاده نمود.

مانومتر اکسیژن پزشکی

جهت تنفس بیماران نیاز به تجهیزات پزشکی می باشد. که می توان آنها را به صورت زیر لیست نمود:

  • کپسول اکسیژن
  • مانومتر اکسیژن پزشکی
  • ماسک تنفسی

البته برخی محصولات دیگر است که سه آیتم ذکر شده در زمینه کاری ما می باشد. مانومتر اکسیژن پزشکی دارای یک گیج و یک فلومتر است که بتوانیم میزان گاز درون سیلندر و فلو خروجی را تنظیم نماییم.

اکسیژن گاز خشک می باشد که برای بدن کامل مفید نیست. از این سو مانومتر اکسیژن پزشکی معرفی گردیده در این بخش یا سایر محصولات مشابه دارای لیوان مرطوب کننده می باشند تا گاز قبل از ورود به شیلنگ و ماسک تنفسی از خشکی خارج شود.

محصولات مانومتر پزشکی فلومتر دار در مجموعه پارس صنعت با برندهای مختلف موجود است، جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید.

بروزرسانی 99/06/24

قیمت مانومتر اکسیژن

مانومتر اکسیژن بر گرفته از توضیحاتی می باشد که پیشتر و در این قسمت برای شما تشریح داده شد. قیمت مانومتر اکسیژن با توجه به برند و کیفیت در ساخت محصول متفاوت است. این محصول نسبت به سایر مانومتر ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

محصول فوق برای بیماران و در جهت تنفس مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مانومتر اکسیژن متغیر است که پیشنهاد می کنیم در جهت اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

برخی از این حدود قیمت ها که درگذشته با مبلغ 40000 تومان به فروش میرسید و امروز در برخی از برندها تا مبلغ 150000 تومان خواهد رسید.

99/07/15

مانومتر اکسیژن

مجموعه پارس صنعت فروشنده انواع مانومتر است که در برندهای مختلف برای پزشکی و صنعتی می باشد. مانومتر اکسیژن جهت استفاده در کپسول هوا جهت تنفس مورد استفاده قرار می گیرد. مانومتر اکسیژن معرفی گردیده در این بخش مختص پزشکی بوده و جهت تنفس بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی قطعات مانومتر اکسیژن را می توان به صورت جداگانه تهیه نمود. امکان شکستن و از بین رفتن اجزا مانومتر طی کارکرد امکان پذیر می باشد. خرید مانومتر اکسیژن با برند معتبر این امکان را برای شما بوجود خواهد آورد که قطعات آن را جداگانه بتوانید خرید نمایید.

یکی از محصولات معتبر که در ایران تولید میشود و بسیار معروف می باشد، مانومتر پزشکی نجات است که محصول شرکت توان جم می باشد.

در برخی از محصولات وجود ماسک تفسی باعث گردیده که مشتریان از خرید جداگانه راحت تر باشند. ولی این موضوع می تواند برای بار اول مفید باشد ولی دفعات بعد ممکن است نیاز به ماسک اضافه نداشته باشند.

این موضوع مسئله ای شخصی است که افراد در زمان خرید تصمیم خواهند گرفت. و برندها برای جذب مشتری اقدام به تصمیماتی در بسته بندی خود می نمایند.

استفاده از مانومتر اکسیژن در تمامی کپسول ها قابل انجام است و این موضوع دلیل استفاده یکسان خروجی در تمامی مخازن است و این موضوع ارتباط مستقیم به شیر کپسول می باشد که نوع اکسیژن یک سایز استاندارد را خواهد داشت.

تاریخ : دی 3, 1398 دسته بندی : رگلاتور اکسیژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۳۰ بهمن ۰۰

مانومتر اکسیژن اس تی آ STA

مانومتر اس تی آ در سه مدل جهت استفاده در گاز اکسیژن توسط شرکت گل ابزار وارد ایران میشود. این ...

بیشتر بخوانید
۲۰ بهمن ۹۸

مانومتر پزشکی نجات توان جم

مانومتر پزشکی نجات مدل معروف و کاربردی از تولیدات ایرانی محصول شرکت توان جم. مانومتر اکسیژن نجات قابل استفاده برای ...

بیشتر بخوانید
۱ اردیبهشت ۰۰

مانومتر اکسیژن کوپال

در زمینه استفاده از هوا برای تنفس و جوشکاری می توان از فشارشکن معرفی شده در این بخش استفاده نمود. ...

بیشتر بخوانید
۳۱ شهریور ۰۰

مانومتر اکسیژن جنرال

جنرال مصرف عمومی داره که می تونید با قیمت پایین برای استفاده در کپسول هوا خریداری کنید. با اندکی ایجاد ...

بیشتر بخوانید