گاز نیتروژن و شارژ نیتروژن در کپسول

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز نیتروژن » گاز نیتروژن و شارژ نیتروژن در کپسول

پارس صنعت فروشنده کپسول گاز نیتروژن پر در خلوص و سایزهای کپسول متفاوت بوده. نیتروژن در موارد مختلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت; برخی از آنان عبارتند از : مواد غذایی، پزشکی، خط لوله، مخازن، چاه ها. این مجموعه قادر است پس از خالی شدن سیلندر شما اقدام به شارژ گاز نیتروژن در خلوص درخواستی شما نماید. گازفوق در صنعت، پزشکی و آزمایشگاهی استفاده میشود که هرکدام دارای گرید متفاوت می باشد.

گاز نیتروژن

یکی از موارد استفاده نیتروژن در آزمایشگاه می باشد که در این قسمت به گزینه های خرید نیتروژن برای مصارف آزمایشگاه خواهیم پرداخت.

گاز نیتروژن به طور معمول به آزمایشگاه ها در یکی از سه روش عرضه می شود:

• نیتروژن دوار
• سیلندر نیتروژن
• ژنراتور نیتروژن

DewarsDewars برای تامین گاز انبوه استفاده می شوند و عمدتا در بیرون از آزمایشگاه قرار می گیرند. گازهایی که در آزمایشگاه قرار می گیرند وارد می شوند.این نیاز به یک زیرساخت لوله کشی دارد که می تواند یک افزونه گران قیمت برای یک آزمایشگاه باشد.سیلندر نیتروژن یکی از رایج ترین روش های عرضه گاز هستند.اگرچه دیگر امن ترین و راحت ترین گزینه برای گاز آزمایشگاهی نیست.اما هنوز هم در آزمایشگاه های سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال، همانطور که بسیاری از مدیران آزمایشگاه از ژنراتورهای نیتروژن مطلع هستند.مزایای زیادی که به آزمایشگاه می رسانند، آنها ژنراتورهای گاز را انتخاب می کنند; تا گازهای آزمایشگاهی خود را مدرن کنند.

شارژ کپسول نیتروژن

جهت شارژ کپسول نیتروژن خود با ما در ارتباط باشید تا با ارسال وسایل حمل و نقل جهت دریافت کپسول های خود و بعد از شارژ مجدد برای شما آورده شود. نیتروژن می تواند در سیلندرها با سایزهای متعددی از جمله کپسول 40 لیتری و کپسول 10 لیتری شارژ گردد.

علامت اختصاری نیتروژن N2 می باشد، در زیر تصویری از کپسول نیتروژن قرار داده شده است، البته در بیشتر موارد نیتروژن در سیلندر های به رنگ کامل مشکی شارژ میشود. که نوع آنها یکی می باشد فقط رنگ اختصاری هر گاز متفاوت می باشد.

گاز نیتروژن
تاریخ : آبان 21, 1398 دسته بندی : گاز نیتروژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۵ بهمن ۰۱

خرید نیتروژن مایع

خرید نیتروژن مایع یا Liquid Nitrogen که به اختصار LN2 نامیده می شود. فرم مایع گاز نیتروژن خالص می باشد. ...

بیشتر بخوانید