رگلاتور co2 کپسول

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور co2 » رگلاتور co2 کپسول

مجموعه پارس صنعت در راستای جوشکاری با گاز محافظ دی اکسید کربن، اقدام به ارائه رگلاتور co2 نموده است. این محصول در راستای کاهش فشار کپسول جهت مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت خرید رگلاتور Co2 با توجه به برند و میزان کیفیت آن متفاوت است. ولی به صورت کلی همه آن ها به صورت دو گیج تولید و عرضه می گردند. فشار ورودی محصول 300 بار و خروجی 0 تا 16 را تحویل میدهند.

رگلاتور co2

رگلاتور co2 به عنوان فشارشکن در کپسول گاز دی اکسید کربن جهت استفاده در فشار به اندازه کافی در خروجی می باشد. مانومتر فوق رنگ مشکی را به خود اختصاص داده و معمولا دارای دوگیج جهت میزان نمایش خروجی و میزان گاز درون سیلندر است. گاز Co2 به دلیل کثیف بودن زودتر از سایر مانومتر ها خراب می شود.

استفاده از کیفیت محصول در این مانومتر منجربه افزایش عمر آن خواهد شد. محصول ایرانی، ایتالیایی، چینی و آلمانی در بازار موجود می باشد که طول عمر مناسبی را به خود اختصاص داده است.

در نظر داشته باشید که رگلاتور co2 معرفی شده در این قسمت با فشارشکن کپسول آتش نشانی متفاوت است و قابل استفاده در کپسول های آتش نشانی نمی باشد.

در محصولات معرفی شده برند مکسی ایتالیا را در تمای گازها بویژه CO2 معرفی نمودیم.

رگلاتور آرگون و co2 مکسی ایتالیا

رگلاتور آرگون و co2

مانومتر co2 بیشتر به عنوان Ar / co2 شناخته میشود. این به این معناست که این فشارشکن در دو گاز آرگون و دی اکسید کربن قابل استفاده است. در گاز آرگون علاوه بر دو گیج بودن مانومتر می توان از رگلاتور تک فلومتر استفاده نمود.

برندهای رگلاتور co2

  1. مانومتر توان جم
  2. مکسی ایتالیا
  3. ACE ایتالیا
  4. گلور سوئیس
  5. و سایر برندهای چینی و آلمانی

ایمنی فشار شکن

جهت ایمنی فشارشکن بروی گیج ها دو محافظ مشکی رنگ تعبیه شده است تا در صورت ضربه خوردن از خراب شدن درجه ها جلوگیری به عمل آید.

رگلاتور کپسول co2

مانومتر آرگون co2 دوگیج توان جم

کپسول های co2 عمدتا از جنس فولادی هستند که قابلیت تحمل 250 تا 300 بار را دارند. درون این مخازن انواع گاز ذخیره می گردد که یکی از آنان دی اکسید کربن به شمار میرود. زمانیکه شیر را باز نمایید؛ از فشار بالایی در خروجی برخوردار هستید که قادر به استفاده مستقیم نیستید.

از این رو نیاز است که فشار را کاهش دهید. اینگونه شرایط برای استفاده مساعد می گردد. فشار با توجه به شرایط استفاده متغییر است. در آزمایشگاه نیاز به فشار زیر یک بار است. ولی در مصرف عمومی از 0 تا 16 بار خروجی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از استفاده ها متعلق به جوشکاری در صنعت است. این موضوع انقدر گسترده است که در کپسول های بزرگ خریداری می شود. از این رو با استفاده از رگلاتور کپسول co2 اقدام به کاهش فشار و استفاده از گاز مربوطه می نمایید.

رگلاتور Co2 آکواریوم

یکی از دیگر مصارف مربوط به آکواریوم ها می باشد که برای رشد گیاه درون آب مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت های در این نوع از رگلاتور co2 با نوع های صنعتی می باشد. البته اغلب از شیر برقی برای محصولات فوق در راستای آکواریوم استفاده می شود. زیرا قطع و وصل اتوماتیک در زمان مشخص مورد نیاز است.

پارس صنعت به صورت تخصصی در زمینه مانومتر co2 از نوع های صنعتی ، پزشکی ، آکواریوم و بسیاری دیگر فعالیت دارد. امروزه بسیاری از آکواریوم ها از رگلاتور دی اکسید کربن با کپسول های کوچک استفاده می نمایند. ما قادر به ارائه تمامی قطعات آن هستیم.

رگلاتور Co2 آکواریوم

رگلاتور co2 با شیر برقی

برخی از رگلاتور ها به صورت مستقیم از کارخانه با شیر برقی یکپارچه می گردد. ولی شما به صورت جداگانه قادر به خرید جداگانه و استفاده از آنان هستید.

این موضوع مستلزم خرید مخصوص یک رگلاتور Co2 با شیر برقی نیست.

چرا رگلاتور گاز قطع میشود

در برخی از موارد شاهد آن هستیم که مشتریان از قطعی گاز شکایت دارند. دلیل قطعی گاز به دلیل دمای پایین co2 میباشد. این گاز نقطه جوش منفی دارد که در رگلاتور های برنجی شاهد یخ زدگی و قطعی گاز هستیم. از این رو از مانومتر های استیل یا از گرمکن مانومتر co2 جهت افزایش دما استفاده کنید.

با بالا رفتن دما ، از یخ زدگی جلوگیری می شود. در نظر بگیرید که این موضوع در قسمت آکواریوم ها به دلیل حرکت مداوم و محیط با دمای گرمتر، کمتر به وقوع می پیوندد.

تاریخ : اردیبهشت 12, 1403 دسته بندی : رگلاتور co2 برچسب ها :

4 Comments

  1. حکمت قاهری نجف ابادی

    فروردین 12, 1399 در 9:25 ق.ظ

    سلام .
    به نظر مناسب است
    قیمت هرعدد را به اطلاع میرسانید
    سپاس وتشکر فبلی مرا بپذیرید

    پاسخ
    • mojtaba68

      فروردین 12, 1399 در 7:34 ب.ظ

      سلام ،
      سال 1399 مبارک.

      به دلیل تعطیلات نوروز و ویروس کرونا. فروشگاه تعطیل میباشد.
      هفته آینده به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

      با احترام فراوان

      پاسخ
  2. آرش

    فروردین 10, 1400 در 4:47 ب.ظ

    سلام قیمت؟ و ایا مانیتور هم دارین؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۸ بهمن ۰۲

مانومتر co2

پارس صنعت فروشنده انواع مانومتر co2 در برندهای مختلف می باشد. تعداد تنوع در این نوع گاز بسیار فراوان است. ...

بیشتر بخوانید
۱۴ بهمن ۹۸

رگلاتور آرگون co2 دوگیج

رگلاتور ابزاری براش خروج گاز از درون سیلندر به میزان فشار مورد نیاز اطلاق میشود. رگلاتور کلمه ای انگلیسی Regulator ...

بیشتر بخوانید
۱۵ دی ۹۹

مانومتر co2 مکسز مدل مکسی کد Maxes mx006-co2

در صورتی که شما هم از جوشکاران دی اکسید کربن هستید ، خواهید توانست از این قسمت فشارشکن مورد نیاز ...

بیشتر بخوانید
۱۴ اسفند ۹۸

مانومتر آرگون co2 دوگیج توان جم

پارس صنعت فروشنده مانومتر آرگون co2 دوگیج توان جم قیمت مناسب می باشد. رگلاتور دوگیج Ar/co2 توان جم در گاز آرگون مورد استفاده ...

بیشتر بخوانید