سرامیک آرگون گاز لنزی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم آرگون Co2 » سرامیک آرگون گاز لنزی

سرامیک آرگون گاز لنزی گاز محافظ را روی میله جوش هدایت می کند. سرامیک آرگون به راحتی قابل تعویض می باشند. و همچنین کار سرامیک تورچ تیگ گاز آرگون و ایجاد لایه پوششی در اطراف سطح جوشکاری می باشد.

سرامیک آرگون گاز لنزی

سرامیک سرامیک از جنس سرامیک می باشد که در انواع مختلفی دارد. و دارای سایزبندی های از نظیر 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 می باشد که در رنگ های صورتی و سفید موجود می باشد. و نمره بندی ها نسبت به دهانه خروجی سرامیک گاز لنز اندازه گیری می شود. این قطعه تحت برندهای سرامیک پاناسونیک، سرامیک ولد کرافت، سرامیک دی ولد، سرامیک مکس ولد و دیگر برندها تولید می گردد.

از گاز لنز برای سیستم نوع آب خنک و هوا خنک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به این علت که از جنس سرامیک می باشد جریان انتقال خوب و مناسبی دارد و همچنین از توانایی تحمل حرارت زیاد برخوردار است.

از این نوع محصول بعد از مدتی که از آن استفاده می شود دچار خوردگی و زدگی می شود که باید مجددا تعویض شود. از همین جهت سرامیک تورچ تیگ از تقاضای بالایی برای خرید برخوردار است.

قیمت سرامیک گاز لنزی

جهت خرید و قیمت سرامیک گاز لنزی با فروشگاه پارس صنعت می توانید ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول سرپیک جوش موریس زینسری تایوان را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

تاریخ : شهریور 31, 1401 دسته بندی : لوازم آرگون Co2 برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۴ آبان ۰۰

روکش تورچ

تولید هر محصولی با تعدادی تجهیزات بهمراه می باشد. روکش تورچ محصولی پارچه ای یا پلاستیک نسوز است. که درحفظ ...

بیشتر بخوانید