سرپیک جوش آروا

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سرپیک جوشکاری » سرپیک جوش آروا

سرپیک جوش آروا یکی از ابزار هایی است که در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله ی مکانیکی ،با ترکیب گاز های سوختنی با اکسیژن موجب ذوب شدن فلزات میگردد و به این صورت است. که انرژی مورد نیاز را گرفته، کنترل کرده. و در آخر حرارت و گرمای مورد نیاز برای جوشکاری را فراهم می سازد.

سرپیک جوش آروا

سرپیک جوشکاری به دو دسته ی سرپیک جوشکاری گازی و برقی تقسیم می شود. در مدل گازی مزایای متعددی مانند ارزان بودن تجهیزات ، سهولت در حمل و نقل، بدون نیاز به استفاده از برق،  مناسب برای جوشکاری ورق های نازک و با ضخامت کم و غیره را شامل می شود . باید به این نکته توجه داشت که گاز سوختنی که برای سرپیک جوشکاری گازی استفاده می‌شود. باید یک سری ویژگی ها مانند بالا بودن دمای شعله و سرعت آتش گرفتن، بالا بودن انرژی که تولید می شود و…‌ را داشته باشد. البته سرپیک جوش آروا مزایا شرایط مخصوص به خود را دارد ولی هدف ما در این قسمت معرفی سرپیک جوش گازی می باشد.

نکات مهم ایمنی در هنگام کار با سرپیک جوش آروا

ایمنی لازمه هر کاری است به طوری که رعایت نکات ایمنی باعث پیشگیری از حوادث ناگوار می شود. برای رعایت نکات ایمنی در هنگام کار با سرپیک جوش آروا به موارد زیر توجه کنید:

  • برای روشن کردن مشعل از فندک چراغ جوشکاری استفاده کنید و از کار با کبریت پرهیز کنید.
  • همه اتصالات مرتبط به گاز هایی که مصرف می‌شود باید آب بندی شود و این عمل آب بندی با استفاده از کف و صابون و یک قلمو صورت می گیرد.
  • در هنگام کار با سرپیک جوشکاری از عینک های ایمنی در راستای محافظت از چشم ها در برابر درخشندگی استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان پارچه، کاغذ و دیگر مواد اشتعال زا را در محل جوشکاری قرار ندهید.
سرپیک جوش

خرید سرپیک جوش آروا

سرپیک جوشکاری در امر جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. و به این صورت است. که اپراتور جوش،آن را مستقیماً در دست گرفته. و عمل جوشکاری را انجام می دهد. این محصول انرژی مورد نیاز را از کپسول اکسیژن جوشکاری و گاز گرفته و نهایتا حرارت مورد نیاز عمل جوش را تحویل می دهد.

سرپیک جوش آروا در برندهای مختلف تولید می شود. و شما می توانید در بازار شاهد انواع سرپیک جوش آروا باشید. و هر کدام با کیفیت مختلفی در شرکت ها و کارخانجات کشور تولید شده اند. به صورت عمده و کلی عرضه بازار و مراکز فروش می‌شوند. شما می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی این محصول را خریداری کنید. خرید اینترنتی دارای مزایای زیادی است و می توانید با انواع سرپیک جوش آروا آشنا شوید و هر مدل و برندی که مورد نظرتان است را خریداری کنید و یا می توانید با ما در تماس باشید و از محصولات ما بهره مند شوید.

کاربرد سرپیک جوش آروا

سرپیک جوش آروا در مراکز فروش مورد نظر ما بسیار مناسب و با کیفیت عالی عرضه می‌شود،و در اختیار مصرف‌ کنندگان و متقاضیان قرار می‌گیرد. شما باید قبل از استفاده از سرپیک جوش آروا دهانه آن را بررسی کنید. و در صورتی که مسدود شده،باشد. آن را با یک سیم نازک مناسب، تمیز کنید. توجه داشته باشید در صورت نشتی سرپیک جوش قبل از استفاده از آن اتصالات نوک مشعل بررسی شود و از مشعل معیوب استفاده نکنید.

سرپیک

در هنگام خرید این محصول توجه کنید جنس لوله و نازل باکیفیت و مقاوم و کاملاً استاندارد باشد. و انتخاب لوله برنجی با نازل مسی با توجه به مقاومت بالای آنها در مقابل حرارت باعث افزایش طول عمر سرپیک و دستگاه جوشکاری خواهد شد. کابل هایی که برای سرپیک جوشکاری استفاده می کنید. باید کاملا عایق بندی باشد و انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. پس به این نتیجه می‌ رسیم که سرپیک جوش آروا وسیله ای است. که برای جوش دادن،بعضی از مواد از جمله فلزات مورد استفاده قرارمی گیرد. توجه کنید که از کار در مجاورت مواد اشتعال زا جدا خودداری کنید.

انواع سرپیک جوش

سرپیک جوشکاری انواع مختلفی دارد و هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. سرپیک جوشکاری در برندهای گوناگون ساخته،شده‌ و هر برند از یک قیمت برخوردار است و انواع سرپیک جوشکاری عبارتند از سرپیک جوشکاری اکسیژن و گاز استیلن، سرپیک جوشکاری اکسیژن و گاز پروپان، سرپیک اکسیژن و گاز بوتان، اکسیژن و گاز هیدروژن و… که هر کدام قیمت های مختلفی دارند.

دسته سرپیک جوشکاری از برنج ساخته،نموده که انتهای آن به علت راحتی کار خم شده،است. تا عملیات جوشکاری به شکل راحت‌ تری انجام شود. انواع سرپیک های جوشکاری و بهترین مدل برای خرید اینترنتی ارزان قیمت در مجموعه ما به فروش می رسد. سرپیک جوشکاری گازی مزایای زیادی دارد از قبیل فرآیند همه کاره جوشکاری، تجهیزات ارزان و قابل حمل جوشکاری بدون نیاز به تامین برق و…. قبل از روشن کردن سرپیک جوش از سالم بودن شیلنگ ها و محکم بودن بست‌ های آنها مطمئن شوید.

سرپیک جوش کوچک

این سرپیک جوشکاری کوچک، نمونه از سرپیک های جوشکاری موجود در بازار است. سرپیک ها در ابعاد و اندازه های مختلف قرار،گرفته اند. و سرپیک جوشکاری کوچک برای گاز اکسیژن و گاز مایع مناسب است. دارای استانداردهای لازم است و وزن کمی دارد و همچنین نسبت به سرپیک های دیگر از قیمت کمتری برخوردار است. و دارای دسته های کوچک و ارگونومیک می باشد.

این محصول از جنس بدنه برنج ساخته نموده. و بسیار مقاوم و بادوام است. توجه به این نکته مهم است که انتخاب اندازه و نوع نازل مناسب با توجه به ماهیت کار و گاز موجود بسیار مهم است. سرپیک جوشکاری کوچک از جنس لوله های فولادی ضد زنگ ساخته،نموده و شیرهای محکمی دارد.

سرپیک جوش

فروش سرپیک جوش

شما میتوانید با توجه به شهر و منطقه ای که در آن زندگی می کنیم. و مراکز فروش سرپیک جوشکاری مراجعه کنید و یا آن را به طور اینترنتی از فروشگاه پارس صنعت خریداری کنید. اگر به صورت حضوری به  فروشگاهی مراجعه کنید باید فروشنده،در خصوص جنس کالا، گارانتی و دیگر مشخصات توضیح کامل و جامع به شما ارائه بدهد. برندهای سرپیک جوشکاری: برندهای مختلف سازنده سرپیک جوشکاری متعدد هستند. و شما می توانید محصول برخی از این برندها را در فروشگاه ابزار اکسیژن امیر مشاهده نمایید.

تاریخ : اسفند 14, 1401 دسته بندی : سرپیک جوشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۲ مهر ۰۱

دسته لنس جوشکاری

فروشگاه پارس صنعت فروشنده محصول دسته لنس جوشکاری به صورت مستقیم برای کاربران گرامی عرضه می نماید. این محصول از ...

بیشتر بخوانید
۱۴ اسفند ۹۹

سرپیک جوشکاری اس تی آ مدل STA RH0130A

اس تی آ یک برند چینی است که در زمینه ابزارالات مختلف از جمله جوش و برش فعالیت نموده است. ...

بیشتر بخوانید
۲ آبان ۰۱

دسته گلور سوئیس

دسته گلور سوئیس یا همان سرپیک گلور دارای دو تیوپ جهت میکس کردن گاز سوختی با گاز اکسیژن برای امور ...

بیشتر بخوانید
۱۰ اردیبهشت ۰۳

سرپیک جوشکاری

سرپیک جوشکاری زینسر آلمان ، از مهمترین ابزار های جوشکاری سرپیک های جوش هستند که به وسیله جریان گاز اکسیژن و گاز( پرسی و ...

بیشتر بخوانید