سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سایر لوازم » سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز

پارس صنعت فروشنده سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز به تمام نقاط کشور می باشد. سری مسی بعد از مدل مصرف زیاد باعث خراب شدن و از بین رفتن این محصول می گردد که موجب کاهش کیفیت جوشکاری می نماید. سری مسی جوشکاری به نازل بسته میشود که نازل بروی سرپیک متصل می گردد. راهی که بعد از تنظیمات از سوی شیر های سرپیک به خروجی خواهد رسید.

در گذشته با خراب شدن سری، مجبور به تعویض کل نازل میشدیم که امروزه با گسترش در امر جوش و برش و با تولید سرپیک جوشکاری های جدید دیگر نیاز به تعویض کل آن نمی باشد. در صورت خراب شدن سری نازل سرپیک خود می توانید با خرید این سری ها اقدام به تعویض آن گردید.

سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز

ایلدیز یک شرکت ترکی می باشد که در کشور ترکیه در حال فعالیت است. این شرکت در زمینه تولیدات تجهیزات جوش و برش پرداخته است. محصولات ایلدیز ترک را می توانید در سایتمان مشاهده نمایید. از جمله این محصولات سرپیک برش بوتانی ایلدیز می باشد.

سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز

سری ها با توجه به نوع سرپیک متفاوت می باشند در معرفی محصولات پیشین سری مسی برشکاری را معرفی نموده ایم و در این قسمت به سری مسی جوش پرداخته ایم. تلاش می نماییم تا تمامی تجهیزات جوش و برش را در سایتمان جهت بالا بردن آشنایی شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

99/10/08

نازل جوشکاری

فروش انواع سایز نازل جوشکاری جهت استفاده در تورچ ها در حال عرضه می باشد. نازل جوشکاری با توجه به سایز و میزان سوراخ خروج متفاوت می باشد که با توجه به نیاز مشتری تامین خواهد شد.

سرپیک های جوشکاری دارای نازل و سری می باشد که در قسمت خروجی بسته خواهد. نازل جوشکاری بر اساس میزان سوراخ خروجی که می تواند هواگاز مربوطه را خارج نماید تعین خواهد شد.

پارس صنعت در زمینه فروش محصولات مختلف نازل جوشکاری در سایز های مختلف فعالیت نموده و در کنار محصولات دیگر می توانید اقدام به انتخاب نمایید.

یکی از محصولاتی که در این بخش به شما معرفی خواهیم نمود و می توانید سری نازل جوشکاری های معرفی شده را در آن مشاهده نمایید می توانید به صفحه قیمت سرپیک چوشکاری گلور مراجعه نمایید.

تاریخ : بهمن 23, 1398 دسته بندی : سایر لوازم برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۴ دی ۹۸

ژل آنتوکس

ژل آنتوکس به عنوان تمیز کننده استیل یکی از بهترین مصارف می باشد. دلیل استفاده از ژل آنتوکس ; جوشکاری ...

بیشتر بخوانید
۲۴ آبان ۰۱

نازل بینی اکسیژن

نازل بینی اکسیژن جهت استفاده با دستگاه های اکسیژن ساز یا کپسول اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرد. که در ...

بیشتر بخوانید
۱۶ بهمن ۰۰

فندک 3 سنگ مدل سه سنگ

پارس صنعت در راستای استفاده از سیستم هواگاز اقدام به فروش فندک جهت روشن سازی و شروع به فعالیت می ...

بیشتر بخوانید
۲۸ مهر ۰۱

پالس اکسیمتر pc60

پالس اکسیمتر pc60 یک اکسیژن سنج خون می باشد که در شرایط همانند بیماری کرونا محصول مهمی به شمار می ...

بیشتر بخوانید