شیر کپسول ایران شیر

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » شیر سیلندر » شیر کپسول ایران شیر

در راستای کنترل خروجی کپسول نیاز به شیر دارید که شرکت ایران شیر ساخت ایران با کیفیت و استاندار فعالیت می کند. شیر کپسول ایران شیر توسط ایرانیان عزیز تولید و روانه بازار می گردد که از کیفیت عالی برخوردار است. تنوع ، کیفیت و قیمت موجب ایجاد رقابت با محصولات وارداتی نموده است. از سوی دیگر امروزه اکثر فروشندگان و تولید کنندگان کپسول ، استفاده از شیر فوق را در اولویت قرار میدهند.

شیر کپسول ایران شیر

مسئولین و کارکنان شرکت ایران شیر عمیقا بر این باور هستند که ایجاد امنیت،‌ رفاه و آرامش بیشتری برای مصرف کنندگان و ارتقاء رضایت مشتریان از مهمترین اهداف بوده و دسترسی به هرگونه منافعی بدون تحقق این دو آرمان اصلی، مفهومی نخواهد داشت. همچنین معتقدند که رضایت هرچه بیشتر مصرف کننده بدون ارتقاء و حفظ مستمر کیفیت،‌ و اثر بخشی فرآیند های مختلف امکان پذیر نخواهد بود.

این شرکت سالهاست که سیستم مدیریت تضمین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار و دارای گواهینامه ISO 9001:2008 از موسسه TUV NORD ایران – آلمان می باشد.

کارخانجات ایران شیر در راستای توسعه صنعتی کشور و ترویج صنایع گاز سوز از بزرگترین ظرفیت تولید انواع شیر آلات برنجی شامل :

  • توپی یکربع گرد (بال والو) گازی
  • توپی یکربع گرد (بال والو) مخصوص آب
  • فلکه کشویی (گیت والو)
  • انواع شیر سیلندر گاز مایع (LPG)
  • مخازن گاز طبیعی خودرو (CNG)
  • مخازن نگهداری جایگاه های گاز طبیعی فشرده (CNG)
  • انواع شیر کپسول اکسیژن Co2،‌ هیدروژن و …،‌
  • قفل شونده بعد از رگولاتور،‌

شیر اجاق گاز،‌ شیر یکطرفه دریچه ای، شیرآلات شیلنگی حیاطی، کلکتوری،‌ لباسشویی،‌ شیر ورودی و خروجی رادیاتور، شیر کپسول آتشنشانی پودری و Co2 و شیر اطفاء حریق می باشد. که با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات تولیدی و برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی جهت تامین و مرغوبیت بیشتر، خود را با معیارهای استاندارد ملی ایران و موازین استاندارد های جهانی تطبیق دهد.

تجهیزات فنی و آزمایشگاهی این شرکت دستیابی به آخرین ضرایب اطمینان را برای متخصصین و کارشناسان زبده و ماهر شرکت فراهم گردیده.

فروش شیر ایران شیر

در راستای فروش محصولات ایران شیر ، فروشندگان بسیاری وجود دارند که پارس صنعت در زمینه محصولات کپسولی این برند فعالیت می نماید.

شما قادرید محصولات را به صورت تک و کارتنی از ما تهیه نمایید. قیمت های ارائه گردیده در این قسمت به صورت رقابتی و ارسال به سراسر کشور انجام می گردد.

تاریخ : دی 27, 1402 دسته بندی : شیر سیلندر برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۲ شهریور ۰۱

فلکه آلومینیومی شیر اکسیژن

فلکه آلومینیومی شیر اکسیژن وظیفه باز و بست ارتباطی را بر عهده دارد. که یکی از قطعات که امکان سریع ...

بیشتر بخوانید
۲۰ دی ۹۸

شیر کپسول اکسیژن و co2

پارس صنعت فروشنده مستقیم شیر کپسول اکسیژن و شیر سیلندر co2 در برندهای ایران شیر ، BBB ژاپن ، طرح ...

بیشتر بخوانید
۲۰ شهریور ۰۱

شیر چینی سوپاپدار

شیر چینی سوپاپدار با قابلیت نصب آسان و ساده در روی کلیه کپسول ها و بعنوان محافظ و واسطی بین ...

بیشتر بخوانید