فلاشبک دو سر شیلنگ وینر

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » فلش بک » فلاشبک دو سر شیلنگ وینر

فلاشبک دو سر شیلنگ وینر این مدل فلش بک بین شیلنگی قابلیت نصب برروی شیلنگ های گاز اکسیژن ( رنگ آبی ) و گاز پروپان و استیلن وغیره ( رنگ قرمز ) می باشد. جهت نصب فلش بک هوا برش بین شیلنگی شیلنگ هوا برش دو قلوی خود را از وسط برش،داده. وفلش بک هوا برش خود را در آن محل قرار دهید. توجه داشته باشد که فلش طراحی شده بروی فلش بک حتما به سمت سرپیک می باشد.

فلاشبک دو سر شیلنگ وینر

این نوع فلاش بک قابلیت نصب شیلنگ در هر دو طرف می باشد. جهت نصب شیلنگ خود را برش دهید. و شیلنگ هوا که از سمت کپسول اکسیژن شما میاید را به ورودی فلش یکطرفه زده و سمت دیگر شیلنگ که به سمت سرپیک هوا میرود را به خروجی Flash Back بزنید. برای Flash Back قرمز شیلنگ گاز که از سمت کپسول گاز میاید را به ورودی و سمت دیگر را که به سمت سرپیک برش میرود به خروجی نصب کنید.

قیمت فلاشبک دو سر شیلنگ وینر

قیمت فلش بک دو سر شیلنگ وینر اساس نوع برند مورد استفاده متفاوت است ، هر فلش بک از دو عدد تشکیل شده است که البته به صورت جداگانه قابل استفاده می باشد. در صورت اینکه شما بخواهید یک جفت که شامل دو عدد یا اینکه یک عدد خرید کنید تقریبا دو برابر قیمت برای شما تمام خواهد شد. محصولات داخلی و خارجی در تولید این محصول مهم تاثیر گذار هستند. محصولات داخلی با توجه به محصولات خارجی از نظر کیفیت قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند.

بعضی از دلایل فلش بک دو سر شیلنگ وینر

  • اشتباه در باز کردن شیر گاز به هنگام شروع کار
  • تمیز نبودن شیلنگ قبل از استفاده
  • نزدیک نگهداشتن ترچ به محل کار
  • انسداد و یا پارگی , کوچکتر بودن یا بزرگتر بودن نوک شیلنگ
  • عبور چرخ یا ماشین از روی شیلنگ هوا گاز به هنگام کار جوش یا برش کاری
  • احتمال فلش بک هوابرش به علت بلند بودن طول شیلنگ ونا مناسب
  • برگشت یا افتادن سر پیک جوشکاری و برشکاری به هنگام کار
  • استفاده از سرپیک جوش وبرش نا مرغوب
  • افت فشار یا کافی نبودن حجم گاز در منبع در هر یک از شیلنگ ها
فلش بک  دو سر شیلنگ

خرید فلش بک دو سر شیلنگ وینر

فروش محصول فوق العاده شیر یکطرفه چینی با کیفیت عالی و قیمت مناسب. خرید آنلاین فلاشبک دو سر شیلنگ هوا گاز چینی از مجموعه پارس صنعت و بدون واسطه می توانید انجام دهید. ما همواره درباره محصولات با کیفیت سخن گفته ایم و توانسته ایم. مشتریان خود را در این راستا رضایتمندانه حفظ نماییم. محصول فوق از دو عدد سایز 8 و 10 جهت استفاده در دو نوع گاز اکسیژن و استیلن یا پروپان مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه این محصول جلوگیری از برگشت آتش و رسیدن،به مخازن را داراست. محصولی ایمنی که دارای بسته،بندی شکیل بهمراه راهنمای نصب بروی محصول می باشد. محصول از دو رنگ تشکیل شده،است. که قرمز مختص گاز خواهد بود.

ویژگی فلش بک دو سر شیلنگ وینر

در این نوع محصول ایرانی،به صورت دو سر شیلنگ است. که ما بین آن بسته،خواهد شد. محصولات ایرانی توانسته،است. با قیمت بهتر و توزیع همیشگی موجب،شده. مشتریان به سوی نوع های ایرانی تمایل بیشتری داشته باشند. از ویژگی محصول می توان در کیفیت، قیمت و از همه مهتر موجودیت همیشگی در بازار به شمار آورد

  • نوع : دوسرشیلنگ
  • گاز : اکسیژن و استیلن
فلش بک  دو سر شیلنگ وینر

پارس صنعت در زمینه واردات محصولات خارجی اعم از فلش بک و فروش محصولات ایرانی توانسته است. بسیاری از محصولات جوش و برش با تنوع زیاد جهت سهولت در انتخاب شما را فراهم سازد. کسب اطلاعات در زمینه هر محصول می تواند در موضوعات انتخاب صحیح و خرید به شما کمک نماید. از این رو همواره مشاهده تنوع محصولات یکی از راه های موفقیت است. و از همه مهمتر کسب اطلاعات کامل در خصوص کاربرد می تواند به شما کمک شایانی نماید. در خصوص محصول فوق می توانید صفحه فلش بک را مشاهده کنید.

ایمنی فلاشبک دو سر شیلنگ وینر

همواره محصولات ایمنی در راستای جوشکاری و برشکاری توسط هوا گاز رعایت گردد. این موضوع موجب ایمن بودن شرایط کار خواهد بود. یکی از این محصولات از فروشگاه پارس صنعت میشود. به صورت مستقیم و با حذف واسطه انجام می گیرد. محصول فلش بک وینر می باشد. این محصول بین شیلنگ هواگاز شما نصب خواهد شد. فروش به صورت جفتی صورت می پذیرد. که حاوی اکسیژن و استیلن با رنگ های مختلف است. اگر محصول فوق برای شما دارای قیمت بالا است. قادر به خرید محصولات با کیفیت کمتر و قیمت مناسب همچون فلاشبک دو سر شیلنگ هوا گاز چینی می باشید.

فلاشبک چیست؟

در هر موقعیتی که اکسیژن با سوخت گاز به منظور جوشکاری یا برش، ترکیب شود خطر یک فلاش بک وجود دارد، بنابراین بازدارنده  فلاش بک یک ایمنی ضروری برای این نوع تجهیزات است. خواه در سطح خانگی و شخصی که در آن یک مشعل جوشکاری استیلن. در کنار هم مورد استفاده قرار،گرفته. و یا در یک وضعیت در مقیاس بزرگ صنعتی که در آن یک سیستم چند برابر گاز وجود دارد، این ابزار بهترین انتخاب است.

چه زمانی فلاش بک رخ می دهد؟

زمانی که شعله از یک مشعل معکوس و به سمت شلنگ و سیلندر حرکت کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، می تواند باعث احتراق گازهای درون شلنگ شود، اگر شعله های آتش و یا مخلوط به شدت بی ثبات سوخت و اکسیژن به سیلندر برسد منجر به انفجار می شود.
شرایطی که منجر به وقوع یک فلش بک میشود:
عدم تعادل فشار بین اکسیژن و گاز در درون سیستم، که اغلب در طول راه اندازی مشعل و یا خاموش کردن رخ می دهد.

تاریخ : اسفند 24, 1401 دسته بندی : فلش بک برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۶ بهمن ۹۸

فلش بک پشت دسته ایلدیز

فلش بک پشت دسته ایلدیز قابلیت نصب شیلنگ در هر یک طرف می باشد. جهت نصب انتهای شیلنگ هوا را به ...

بیشتر بخوانید
۲۰ اسفند ۰۱

فلاشبک پشت دسته وینر

فلاشبک پشت دسته وینر یکی از محصولات با کیفیت ایمنی است که برای استفاده در سیستم هوا گاز مورد استفاده ...

بیشتر بخوانید
۲۱ بهمن ۰۲

فلاش بک ایرانی

محصولات بسیاری در صنعت ساخت ایران هستند که دارای کیفیت بالایی در حفظ ایمنی می باشند. فلاش بک ایرانی یکی ...

بیشتر بخوانید
۲۷ فروردین ۰۳

فلش بک هوا برش گاز

فلش بک وسیله ای ایمنی جهت جلوگیری از برگشت آتش به سمت کپسول اکسیژن و سیلندر گاز می شود. فلش ...

بیشتر بخوانید