فلومتر کامل چیست؟

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » بلاگ » فلومتر کامل چیست؟

مانومترهای پزشکی و صنعتی بر اثر ضربه ممکن است آسیب ببینند و دیگر نتوان از آن استفاده نمود، و دیگر قادر به تنظیم میزان خروجی نخواهد شد. ما در این مقاله درباره فلومتر کامل چیست؟ توضیحات مختصری خواهیم داد که برای یک خرید راحت اطلاعات کافی را کسب کنید. و همچنین فروشگاه پارس صنعت فروشنده فلومتر کامل می باشد.

فلومتر کامل چیست؟

همانطور که می دانید یکی از بخش های مهم کپسول های اکسیژن تنفسی، مانومتر کپسول اکسیژن می باشد. فلومتر کامل مانومتر از اجزای مختلفی تولید می گردد. از مهم ترین قسمت هایی از شیر مانومتر که قابل تعمیر توسط خود کاربران نیز هست، فلومتر اکسیژن آن می باشد که قسمت شیشه ای مانومتر به حساب می آید. که بعلت شیشه ایی بودن مانومتر فوق العاده آسیب پذیر می باشد. که می توانید پس از آسیب دیدن بدنه از فروشگاه پارس صنعت مانومتر یا فلومتر کامل را تهیه و تعویض نمایید.

نقش فلومتر در مانومتر

فلومتر می تواند جریان سنج را به طور دقیق، جریان اکسیژن خروجی از کپسول را در هنگام استفاده ی بیمار تنظیم کند. در واقع جریان خروجی که پزشک برای بیمار تجویز می کند، توسط قسمت فلومتر تنظیم می شود.

نحوه کار کردن و تنظیم فشار مانومترها، بسیار راحت و ساده می باشد. ابتدا باید مانومتر را به کپسول متصل کنید، سپس در مرحله بعدی به کمک رگلاتور، میزان خروج گاز اکسیژن طبی را دقیق تنظیم کنید. دقت کنید برای مرطوب کردن گاز اکسیژن باید از آب مقطر و استریل استفاده کنید. تا بیمار براحتی تنفس را تجربه کند.

فلومتر کامل چیست؟

قیمت فلومتر کامل

فروشگاه پارس صنعت تا حد امکان شما را با این محصول آشنا کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت فلومتر کامل می توانید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه پارس صنعت آشنا شوید که ما در این مقاله کاربرد انبر گوجینگ را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

تاریخ : خرداد 21, 1401 دسته بندی : بلاگ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۴ خرداد ۰۱

کاربرد کوله پشتی کپسول اکسیژن

یکی از کاربرد کوله پشتی کپسول اکسیژن برای حمل کپسول اکسیژن برای بیماران تنفسی می باشند. که بیمار با استفاده ...

بیشتر بخوانید
۱۰ اردیبهشت ۹۹

نماینده فروش ابزار جوش و برش

پارس صنعت با توجه به فعالیت در زمینه جوش و برش توانسته است برای تامین ابزارالات جوش و برش در ...

بیشتر بخوانید
۸ اردیبهشت ۹۹

تورچ جوشکاری قیمت مناسب

تورج ها انبرهایی هستن که در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند. تورچ جوشکاری با توجه به نوع و ...

بیشتر بخوانید
۲۴ فروردین ۰۱

مانومتر اکسیژن چه کاربردی دارد؟

مانومتر اکسیژن قطعه ی کوچکی است که بدون وجود آن بسیاری از بیماران دچار مشکل می شوند. ما در این ...

بیشتر بخوانید