مانومتر دو سر بادکنکی اتومات

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور هلیوم » مانومتر دو سر بادکنکی اتومات

در راستای استفاده از هلیوم جهت استفاده در بادکنک ، بهره گیری از یک محصول بسیار کار شما را آسان می نماید. مانومتر دو سر بادکنکی اتومات که شما را قادر به استفاده همزمان از دو خروجی بهرمند می سازد. محصولی که دارای نوع های مختلف شیلنگی ، فنری و ساده که کار را برای شما آسان می نماید. با استفاده از محصول فوق در زمان شارژ بادکنک به راحتی اقدام و از باز و بست شیر جلوگیری می شود.

مانومتر دو سر بادکنکی اتومات

هر مانومتری که شما روی کپسول هلیوم خود ببندید نیاز به یک شیک تنظیم و استفاده در خروجی را دارد. یکی از موارد استفاده از هلیوم در خصوص بادکنک که خرید شایانی از آن در مجالس های مختلف دیده میشود. برای یک فروشگاه استفاده از مخزن 50 لیتری تا حدود یک ماه که البته این زمان با توجه به میزان مصرف می باشد.

در طول روز اگر نیاز به شارژ 50 عدد بادکنک باشید. باز و بست یک شیر سیلندر کار دشوار و خطراتی را به دنبال دارد. از سوی دیگر شیر خراب و هزینه بیشتری را متحمل می شوید. مانومتر هلیوم دو سر شیلنگ کار شما را بسیار آسان و همزمان قادر به شارژ از دو خروجی می باشید.

مانومتر هلیومی تفنگی دو سر

مانومتر شیلنگی دو سر هلیومی

این محصول موجب گردیده که به راحتی و با فاصله مورد نیاز اقدام به فعالیت نمایید. وجود شیلنگ و تفنگ راحتی بیشتر در راستای پرکردن بادکنک را بهمراه دارد. محصول فوق از دو سو قابل استفاده می باشد.

پارس صنعت همواره محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را به صورت دست اول و بدون واسطه به دست مشتریان میرساند.

قیمت خرید مانومتر دو سر بادکنکی به صورت متفاوت در نوع های مختلف قابل دریافت می باشد. از سوی دیگر رگلاتور هلیوم به صورت معمولی در کنار محصول فوق به فروش مستقیم ارائه می گردد.

تاریخ : اسفند 16, 1400 دسته بندی : رگلاتور هلیوم برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۶ مرداد ۰۱

مانومتر هلیوم

مانومتر هلیوم یا همان رگلاتور وسیله ای می باشد ساخته شده از برنج و استیل که برای انتقال فشار، فیلتراسیون ...

بیشتر بخوانید
۱۴ آذر ۹۸

رگلاتور هلیوم برای کپسول هلیوم بادکنکی

رگلاتور هلیوم رگلاتور هلیوم جهت انتقال گاز از کپسول به درون بادکنک استفاده میشود. بادکنک هایی که در جشن ها و ...

بیشتر بخوانید