مانومتر مسترینر ایتالیا Mestriner

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور اکسیژن » مانومتر مسترینر ایتالیا Mestriner

پارس صنعت فروشنده مانومتر مسترینر ایتالیا در تنوع گازهای مصرفی از جمله اکسیژن ، آرگون co2 ، نیتروژن و سایر گازهای مورد استفاده تولید و به بازار عرضه میشود. رگلاتور ایتالیایی با کیفیت و قیمت مناسب محصولات پارس صنعت توانسته است رقابت خود را با سایر محصولات ایتالیایی از جمله ACE به خوبی داشته باشد. مانومتر mestriner توسط کشور ایتالیا ساخته میشود و در نوع دوگیج ، تک فلومتر ، دو فلومتر به بازار عرضه می گردد.

مانومتر مسترینر در بسته بندی محکم و دارای محافظ گیج های همرنگ گاز مورد استفاده ساخته شده است. رگلاتور فوق را می توانید با رگلاتور مکسی ایتالیا که در سایت معرفی نموده ایم مقایسه فرمایید.

مانومتر مسترینر ایتالیا Mestriner

درباره مانومتر مستراینر از زبان خود شرکت بخوانید:

شرکت ما در ابتدای قرن توسط آقای مسترینر تأسیس شد ، از سال 1977 متعلق به خانواده Trovò است و پائولو ترووی از آن زمان تاکنون در راس این اداره بوده است. در طول 40 سال گذشته ، رشد مسترینر به دلیل گسترش خدمات و محصولاتی بوده است که این شرکت را در صدر بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات برش و جوش مانند ایتالیا قرار داده است ، مانند مشعل ها ، کاهش فشار برای سیلندرهای گازی ، فلشگیرهای عقب. و خیلی ، خیلی بیشتر

علاوه بر این ، یک شبکه فروش گسترده به حضور متسترینر در سراسر کشور و همچنین در بسیاری از کشورهای اروپایی و غیر اروپایی اطمینان می دهد و سهمیه صادراتی آن حدود 50٪ از کل تولید است.

در سال 1996 ، Mestriner – از جمله تولید کنندگان دیگر ایتالیایی – مجوز UNI EN ISO 9002 را دریافت کرد ، و از نوامبر 2002 ، گواهینامه جدید UNI EN ISO 9001 تأیید کننده Mestriner به عنوان مروج عالی بهبود مستمر و تأمین کیفیت می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه پارس صنعت تماس حاصل فرمایید.

محصول فوق از کالا با برندهای اصلی می باشد که به مراتب دارای قیمت بالا می باشد. اگر به دنبال محصول ارزان قیمت هستید. از محصولاتی همچون مانومتر اکسیژن پروتک استفاده نمایید.

تاریخ : اسفند 12, 1398 دسته بندی : رگلاتور اکسیژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۶ بهمن ۹۹

رگلاتور اکسیژن مکسز مدل زینسر MAXES MX002-OX

فروش نوع مدل زینسری در تولید محصولات MAXES وجود داشته و توسط مجموعه پارس صنعت عرضه میشود. رگلاتور اکسیژن مکسز ...

بیشتر بخوانید
۱۲ آبان ۹۸

رگلاتور مکسی ایتالیا

پارس صنعت فروشنده رگلاتور مکسی ایتالیا می باشد، در این بخش توضیحاتی در مورد رگلاتور مکسی بهمراه تصاویر مدل قدیمی ...

بیشتر بخوانید
۱۴ بهمن ۰۲

مانومتر اکسیژن نووا

برای یک خرید مانومتر اکسیژن خوب و با کیفیت با ما همراه باشید. فروشگاه پارس صنعت برای شما کاربران گرامی ...

بیشتر بخوانید
۲۳ مرداد ۰۰

مانومتر ولکانو

همواره تنوع محصولات موجب میشود که مشتری انتخاب بهتر و راحت تری را داشته باشد. مانومتر ولکانو یک محصول چینی ...

بیشتر بخوانید