مانومتر پزشکی سلامت توان جم TJM0115

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » رگلاتور اکسیژن » مانومتر پزشکی سلامت توان جم TJM0115

پارس صنعت فروشنده مانومتر های پزشکی در تنوع های مختلف می باشد . محصولات توان جم تولید ایران می باشد که در محصولات پزشکی به تولید مانومتر پزشکی فعالیت می کند. مانومتر پزشکی سلامت توان جم مدل TJM0115 ، مانومتر نجات و مانومتر سینا که هر یک با توجه به موارد رعایت شده و آلیاژ های استفاده شده متفاوت هستند. مانومتر سلامت توان جم دارای قیمت مناسب و فروش خوبی می باشد.

بیماران تنفسی ریوی با مشکل نفس کشیدن روبرو هستند که در بیمارستان یا منزل بروی تخت مراقبت می شوند که بهمراه این بیماران کپسول های حاوی اکسیژن تنفسی می باشد. جهت خروج گاز اکسیژن و استفاده بیماران از آن باید تجهیزاتی مبنی استفاده کردن ، نمود.

یکی از این تجهیزات مورد نیاز مانومتر پزشکی می باشد که به کپسول اکسیژن متصل می شود که جهت استفاده و تنظیم به مقدار لازم گاز در خروجی استفاده می گردد.

مانومتر پزشکی سلامت توان جم TJM0115

مانومتر پزشکی سلامت توان جم TJM0115

محصول فوق از پلاستیک با کیفیت همراه با قسمت های آلیاژی مورد تائید وزرات بهداشت ساخته شده است . بسته بندی در کارتن های توان جم و همچنین گارانتی محصول در بسته بندی هر محصول می باشد.

مانومتر پزشکی توان جم مدل سلامت را می توانید در جهت استفاده از کپسول هوا ی تنفسی استفاده نمایید. این محصول دارای گیج و فلومتر تنظیم کننده بهمراه لیوان مرطوب کننده اکسیژن می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصولات پزشکی و نحوه استفاده از آنان می توانید با مجموعه پارس صنعت در ارتباط باشید تا بتوانید از خدمات بهرهمند شوید.

99/08/27

مانومتر سلامت

در این صفحه به معرفی محصول مانومتر پزشکی مدل سلامت پرداخته ایم. مانومتر سلامت مدل کد فنی TJM 0115 را به خود اختصاص داده است. این محصول بسیار قیمت مناسب داشته و توانسته است مشتریانی که نیاز به محصول ایرانی و قیمت مناسب باشد.

استفاده از مانومتر پزشکی سلامت جهت تنفس بیماران می تواند محصول مناسبی باشد.

مانومتر پزشکی

تنوع در محصولات پزشکی بسیار بالا می باشد که در مجموعه پارس صنعت تعداد این محصولات بسیار بالا می باشد. مانومتر پزشکی در اکسیژن مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با هدف اکسیژن رسانی به بیماران ساخته خواهد شد.

محصولات ساخته شده در این نوع در تمامی برندها ، مشابه و با کاربرد یکسان می باشد. تفاوت این محصولات در کیفیت می باشد.

مجموعه پارس صنعت با توجه به فروش محصولات پزشکی خود توانسته است تنوع بسیاری از ایرانی ها و چینی ها را ارائه دهد. از برند توان جم که در این قسمت مدل سلامت را معرفی نموده ایم ، می توانید از صفحه مانومتر نجات مدل دیگر این شرکت را مشاهده نمایید.

تاریخ : اسفند 10, 1398 دسته بندی : رگلاتور اکسیژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۲ آبان ۹۸

رگلاتور مکسی ایتالیا

پارس صنعت فروشنده رگلاتور مکسی ایتالیا می باشد، در این بخش توضیحاتی در مورد رگلاتور مکسی بهمراه تصاویر مدل قدیمی ...

بیشتر بخوانید
۳۱ شهریور ۰۰

مانومتر اکسیژن جنرال

جنرال مصرف عمومی داره که می تونید با قیمت پایین برای استفاده در کپسول هوا خریداری کنید. با اندکی ایجاد ...

بیشتر بخوانید
۲۹ شهریور ۰۰

مانومتر اکسیژن پروتک

پارس صنعت در راستای فروش مانومتر های جوشکاری هوا اقدام به ارائه محصولی ارزان و کیفیت مناسب نموده است. مانومتر ...

بیشتر بخوانید
۳۰ بهمن ۰۰

مانومتر اکسیژن اس تی آ STA

مانومتر اس تی آ در سه مدل جهت استفاده در گاز اکسیژن توسط شرکت گل ابزار وارد ایران میشود. این ...

بیشتر بخوانید