نازل و الکترود P80 پلاسما

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم آرگون Co2 » لوازم پلاسما » نازل و الکترود P80 پلاسما

نازل و الکترود P80 پلاسما یکی از محصولات تورچ پلاسما می باشد که برای برشکاری با گاز محافظ آرگون، نئون و هلیوم کاربرد دارد. این محصول وظیفه هدایت و حفظ گاز و رساندن آن به نازل را دارد. الکترود دارای یک سایز بیشتر نیست و برای همه نازل های P80 کاربرد دارد. برای کسب اطلاعات و خرید آن می توانید با فروشگاه پارس صنعت خریداری نمایید.

نازل و الکترود P80 پلاسما

الکترود p80 از قطعات مصرفی در تورچ پلاسما بوده که کیفیت تنگستن و همچنین مغز برنجی داخل الکترود بسیار مهم و تأثیر گذار در کیفیت می باشد.

در نازل p80 نیز کیفیت و متریال ساخت بسزایی در عمر محصول دارد. نازل پلاسما p80 هوا خنک در سایزهای 0.1، 1.1، 1.3، 1.5، 1.8 و… موجود می باشد.

قطعات نازل و الکترود و گپ آن نسبت به سایز تورچ ها ساده سازی شده و به راحتی قابل تعویض می باشد. و دسته مدل تورچ سبک تر و منعطف تر است و همچنین قیمت قطعات آن ارزان تر می باشد. این تورچ ها با توجه به سیستم HF مناسب دستگاه های برش پلاسمایی است که سه فاز و مجهز به سیستم HF می باشند.

قیمت نازل و الکترود P80 پلاسما

جهت خرید و قیمت نازل و الکترود P80 پلاسما با فروشگاه پارس صنعت می توانید ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول نازل جوش 3 گلور چینی را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید

تاریخ : آبان 21, 1401 دسته بندی : لوازم پلاسما برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...