هر آنچه که درباره روکش تورچ می دانیم

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » بلاگ » هر آنچه که درباره روکش تورچ می دانیم

روکش تورچ یکی از قطعات تورچ بشمار می آیند و یک محصولی می باشد که در جوشکاری ضروری می باشد. و بسیار محصول فوق العاده با کیفیتی می باشد. ما در این مقاله می خواهیم درباره هر آنچه که درباره روکش تورچ می دانیم توضیحات مختصری بدهیم.

هر آنچه که درباره روکش تورچ می دانیم

روکش تورچ بصورت محافظ بر روی کابل قدرت و شلنگ آب و گاز تورچ جوشکاری CO2 قرار می گیرند. این امر باعث طول عمر بیشتر تمامی تجهیزات اعم از شلنگ، سیم و سایر موارد دیگر می باشد. و پس از پارگی این محصول بهتر می باشد که روکش را تعویض کنید تا از آسیب زدن به تجهیزات دیگر خودداری کنید.

روکش تورچ از جنس پلاستیکی نسوز می باشد که جنس آن باعث مقاومت و استحکام بیشتر کابل های تحت محافظت آن می گردد. یکی از مسائل در حفظ شلنگ، فنر، سیم و سایر قطعاتی که در تشکیل تورچ مورد استفاده قرار می گردد.

روکش تورچ

روکش تورچ

جنس روکش تورچ همانطور که در بالا ذکر شد از جنس پلاستیکی و همچنین از زیپی و برزنتی تولید می گردد. و باعث می شود که تمام اجسام از آن عبور کند، و مانع از برخورد با اجسام خارجی شوند. این روکش ها در فرایندهای صنعتی کاربرد فراوانی داشته و همچنین به عنوان اتصالات جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. و جنس آن باعث افزایش ایمنی کاربران می شود. و باعث می شود در وقوع حوادث در طول کار بوجود می آید جلوگیری کند.

  • رنگ: مشکی
  • کارایی: محافظت از تجهیزات تورچ
  • استفاده: جوشکاری تیگ
  • فروش: متری
هر آنچه که درباره روکش تورچ می دانیم

فروشگاه پارس صنعت شما را تا حد امکان با روکش تورچ آشنا کرد. و با توجه به قیمت مناسب با توجه به نوسانات شدید می توانید بهترین خرید را با نازلترین قیمت محصول خود را خریداری کنید. بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( خرید بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس) برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

پارس صنعت شما را می تواند با محصولات دیگر آشنا کند. از جمله معرفی انواع لوله بر دستی می باشد. برای آشنایی بر روی صفحه کلیک کنید.

تاریخ : اردیبهشت 7, 1401 دسته بندی : بلاگ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۷ فروردین ۰۱

انواع خرید پالت های کپسول

پارس صنعت به عنوان یکی از اصلی ترین توزیع کننده پالت های کپسول می باشند. و شما کاربران گرامی می ...

بیشتر بخوانید
۱۱ خرداد ۰۱

بهترین دستگاه اکسیژن ساز پرتال بیمارستانی

بهترین دستگاه اکسیژن ساز پرتال بیمارستانی یک دستگاهی می باشد که باید از بهره مند بودن از کمپرسور قوی و ...

بیشتر بخوانید
۶ فروردین ۹۹

تفاوت تورچ ثابت و متحرک ( فلکسیبل ، فلاکسیبل )

سوالی که برای مشتریان پیش میاید که تفاوت تورچ ثابت و متحرک در چیست. در نظر بگیرید که منظور از ...

بیشتر بخوانید
۱۲ اردیبهشت ۰۱

معرفی مانومتر اکسیژن جنرال

مانومتر اکسیژن جنرال در انواع مختلفی تولید می گردد، و هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. در کارهایی همچون جوشکاری، برشکاری ...

بیشتر بخوانید