پایه هولدر بول ماشین

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » پایه هولدر بول ماشین

پایه هولدر بول ماشین مناسب برای برش لوله یا ریلی دستگاه خود می باشد. دستگاه هایی که برای برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. به چند تکه قطعات باید به همراه داشته باشد که یکی از این محصولات پایه هولدر آن است، که توسط فروشگاه پارس صنعت بفروش می رسد.

پایه هولدر بول ماشین

این محصول علاوه بر برقی بودن در نوع دستی هم مورد استفاده قرار می گیرد. و با توجه به اینکه درگیری زیادی در زمان فعالیت دارد و باز و بستن مداوم پیچ تنظیم از خرابی زودتری نسبت به سایر قطعات را به دنبال دارد.

دستگاه بول ماشین برای برش لوله های قابل حمل با سوخت اکسیژن و قابل حمل دستی با استفاده از یک سیستم محرک زنجیره ای و دنده ای می باشد. زنجیره محرک از بندهای بهم پیوسته ی بادوام تشکیل شده است که به راحتی میتواند برای تغییر سریع قطر لوله، مهره یا برداشته شود.

از این مجموعه پارس صنعت در این راستا ارائه دستگاه بول هولدر و قطعات آن اعم از پایه هولدر برای کاربران گرامی بفروش می رسانند. برای کسب اطلاعات و خرید این محصول می توانید با مشاورین ما تماس ارتباط برقرار نمایید. همچنین برای اطلاعات از دستگاه بول بر روی وبسایت کلیک کنید.

قسمت پایه هولدر بول ماشین

جهت خرید و قیمت پایه هولدر بول ماشین پارس صنعت می توانید ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول برش یک متری تایوان را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

تاریخ : آبان 8, 1401 دسته بندی : لوازم جوش و برش برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۳ خرداد ۹۹

خرید ابزار هوابرش

جوشکاری به سبک هوابرش نیاز به یکسری ابزار می باشد که در این قسمت به توضیح آنان خواهیم پرداخت. خرید ...

بیشتر بخوانید
۱۷ شهریور ۰۱

عینک ایمنی جوشکاری دوجداره مدل 1200A-B

عینک ایمنی جوشکاری دوجداره مدل 1200A-B با طراحی جدید دارای لنز تیره شونده ی اتومات می باشند. این نوع عینک ...

بیشتر بخوانید
۱۹ آبان ۰۱

نازل جوش 3 گلور چینی

نازل جوش 3 گلور چینی یک قطعه فلزی می باشد از جنس مس یا برنج تولید می گردد که شعله ...

بیشتر بخوانید