پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » کپسول » کپسول گاز » پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز

پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز یکی از برترین سازنده گاز پیکنیکی مسافرتی ساخت کشور ایران و همینطور دارای نشان استاندارد ملی ایران است. این محصول صادر کننده نمونه سالهای 81-82-85-86-87-88-89-90-91 می باشد. و همچنین دارای گواهینامه های 9001 و 14001 و 18001 هستند. و توسط فروشگاه پارس صنعت عرضه می گردد.

پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز

پیک نیک وسیله ای است که گاز را داخل آن حمل می کنیم و در مواقع نیاز از شعله و حرارت آن در هر محلی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد نسبتا کوکی هستند و براحتی قابل حمل می باشند. پیک نیک همایون گاز در هنگام مسافرت یا در باغ و تفریحات شما بسیار کاربرد دارد. این نوع پیک نیک همایون گاز همراه سری و دستگیره ارائه می گردد.

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است و مراحل تست و آزمایش زیادی را سپری کرده است و همانطور که گفته شد دارای نشان استاندارد و از برندهای معروف و معتبر موجود در بازار است.

  • وزن: 2000 گرم
  • توضیحات سوخت: گاز مایع
  • نوع سوخت: کپسول
  • امکان استفاده توسط: سه نفر

از این پیک نیک علاوه بر استفاده در منزل به دلیل کوچک بودن آن می توانید برای مسافرت و کوهنوردی نیز استفاده نمود و بسیار عالی می باشد. همچنین در مواقعی که گاز قطع می باشد مناسب است. بدنه ی این گاز بسیار محکم و مقاوم می باشد. و به دلیل مسائل ایمنی معمولا خالی از گاز است و پس از خریداری آن را می توان پر کرد.

پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز

قیمت پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز

پارس صنعت فروشنده حضوری و آنلاین با مناسب ترین قیمت پیک نیک 1 کیلویی همایون گاز بصورت مستقیم برای مشتریان گرامی عرضه می نمایید. کاربران گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خریداری با مشاورین ما تماس برقرار کنند. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما از جمله گرمکن ایلدیز آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بر روی لینک کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار
تاریخ : مرداد 1, 1401 دسته بندی : کپسول گاز برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۸ مرداد ۰۱

اجاق سفری اورا کمپ مدل K-190

اجاق سفری اورا کمپ مدل K-190 یکی از وسایل پرکاربرد برای پخت و پز یا گرم کردن غذا در سفر، ...

بیشتر بخوانید