چرخ حمل کپسول اکسیژن و گاز

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سایر لوازم » چرخ حمل کپسول اکسیژن و گاز

چرخ حمل کپسول اکسیژن و گاز می تواند به چندین صورت ساخته شود. این مورد بستگی به مورد استفاده قرار گرفتن محصول توسط شما می باشد. چرخ حمل سیلندراکسیژن یا گاز یا هر دو با هم. گاری کپسول به صورت تک و دوقلو ساخته میشود. برندهای خاصی در این خصوص وجود ندارد. نحوه ساخت و کیفیت انتخاب بارز مشتری ها در زمان خرید این محصول به شمار میرود. چرخ حمل معمولا به انواع گاری هایی که جهت حمل و نقل به کار میروند گفته میشود. ولی مجموعه پارس صنعت فروشنده چرخ حمل سیلندر های هوا گاز می باشد.

چرخ حمل کپسول اکسیژن و گاز

کیفیت این محصول در فروش مجموعه پارس صنعت به استفاده از لوله های قوی، جوش باکیفیت و استاندارد در ساخت نحوه جابجایی در موارد این موضوع به حساب میرود. چرخ حمل معرفی شده دارای زیرهای گردی شکل ساخته شده بروی کفی چرخ می باشند، این موضوع منجرب میشود سیلندر ها در اثر حرکت، از چرخ خارج نشوند.

چرخ حمل سیلندر 10 لیتری

چرخ حمل سیلندر 10 لیتری

این نوع چرخ مخصوص حمل کپسول 10 لیتری می باشد. مهم نیست که کپسول شما حاوی چه گازی باشد. چرخ حمل سیلندر 10 لیتری دارای استاندارد اندازه متناسب با کپسول ساخته می شود. در این محصول دو نوع چرخ حمل سیلندر بیمارستانی و صنعتی را می توانید خریداری نمایید..

این چرخ نمونه دوقلو ندارد و فقط قادر به قرار دادن یک سیلندر 10 لیتری می باشید. به دلیل نداشتن وزن سنگین در این نوع کپسول، از تسمه جه نگهدارنده مخزن استفاده میشود.

چرخ کپسول تک 40 لیتری

گاری حمل سیلندر تک

چرخ حمل سیلندر تک مخصوص کپسول های 40 لیتری، جهت جابجایی استفاده میشود. در تصویر مشاهده می کنید که چرخ دارای سه لاستیک محوری می باشد. این موضوع الزاما جهت به تصویر کشیدن می باشد. چرخ تک کپسول دارای تک لاستیک و سه لاستیک می باشند.

به دلیل وزن سنگین کپسول 40 لیتری از ورق آهنی جهت نگه داشتن استفاده می شود.

چرخ حمل کپسول دوقلو

چرخ حمل سیلندر دوقلو

چرخ سیلندر دو قلو با استقامت بالا جهت جابجایی دو کپسول 40 لیتری و کپسول گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این گاری بیشتر در موارد جوشکاری و برشکاری هوا گاز جهت جابجایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بروزرسانی 99/04/09

قیمت چرخ حمل کپسول اکسیژن

قیمت چرخ کپسول ها با توجه به نوع هایی که بالاتر برای شما توضیح دادیم متفاوت است. در این پاراگراف توضیح کوتاهی در خصوص قیمت ها ارائه خواهیم نمود.

در نظر داشته باشید که قیمت ها با توجه به تغییراتی که وجود دارد ، از روی سایت برداشته شده است و تا ثابت شدن قیمت ها می توانید ، جهت دریافت قیمت با ما در ارتباط باشید.

دلایلی که می تواند در قیمت چرخ حمل سیلندر می تواند تاثیر داشته باشد را در این قیمت به صورت مختصر ببینید:

  • تعداد کپسول : کپسول ها بر اساس تعداد کپسول قابل حمل متغیر هستند. چرخ حمل کپسول تک و دوقلو وجود دارد. در نوع تک فقط یک سیلندر هوا قرار می گیرد. در نوع دوقلو از یک اکسیژن و یک گاز بهره خواهد برد.
  • قطر لوله : گاری کپسول ساخته شده از قطر لوله مختلف با گوشت متفاوتی ساخته میشود. هر چه این قطر بیشتر باشد ، استقامت چرخ بالاتر رفته و عمر بیشتری را به خود اختصاص میدهد.
  • میزان لوله به کار رفته : در برخی از چرخ ها برای ساخت گاری از لوله های بیشتری استفاده شده است ، این کار در استقامت تاثیر دارد ولی ارتباط مستقیم روی قیمت محصول خواهد داشت.

1400/02/20

چرخ حمل تک

یکی از محصولاتی که جهت جابجایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و می توان در تمامی مراکز از آن استفاده نمود. چرخ حمل تک برای جابجا کردن یک عدد کپسول استفاده خواهد شد و در سایز های مختلف مطابق با سیلندر موجود می باشد.

سایز های استفاده شده در ساخت چرخ بر اساس 10 و 40 لیتری می باشد. این محصولات که در صنعت و پزشکی استفاده میشود ، برای جابجایی و تسریع بخشیدن در وقت از چرخ حمل استفاده خواهد شد.

این محصولات از لوله های تو خالی با ضخامت مناسب ساخته خواهند شد تا علاوه بر اینکه بتوانند وزن مخزن را تحمل نمایند ، حمل و نقل آسانی داشته باشند.

معمولا در پایین چرخ از کفی استفاده میشود و تعداد لاستیک در هر طرف آن یک عدد می باشد.

تاریخ : دی 17, 1398 دسته بندی : سایر لوازم برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۸ شهریور ۰۱

کاتر کوشا

کاتر کوشا وسیله ای بسیار کاربردی در صنعت و زندگی روزمره ما است. از این ابزار برای اجسام گوناگون و ...

بیشتر بخوانید
۲۰ دی ۹۸

پودر تنه کار

جوشکاری هوا گاز نوعی جوشکاری در استفاده از جوش برنج محصوب میشود. جوشکاری هواگاز ادغام گاز اکسیژن و گاز پروپان ...

بیشتر بخوانید
۲۷ اردیبهشت ۰۰

زنجیر بول

پارس صنعت در راستای ارائه محصولات یدکی در زمینه برشکاری لوله ها اقدام به فروش یدکی زنجیر نموده است. زنجیر ...

بیشتر بخوانید
۱۳ شهریور ۰۱

فلومتر برنجی کاملا ماکسی ایتالیا

فلومتر برنجی کاملا ماکسی ایتالیا وسیله ای است برای اندازه گیری آب گرم مصرفی در دستگاه های خانگی نظیر ...

بیشتر بخوانید