کپسول دست دوم ، خرید و فروش کپسول کارکرده

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » کپسول » کپسول دست دوم » کپسول دست دوم ، خرید و فروش کپسول کارکرده

کپسول دست دوم بعد از استفاده کپسول نو بدست میاید. کپسول دست دوم را خریداری و به فروش میرسانیم. کپسول کارکرده مجموعه پارس صنعت دارای مدت زمان اعتبار مصرف بوده و از شیر کپسول سالمی برخوردار می باشد.

در زمان خرید سیلندر کارکرده از خراشیدگی های بوجود آمده بروی مشخصات کپسول که بروی بدنه آن درج شده است خودداری کنید. اینکار از عامل سنگ زدگی توسط اشخاص برای مخدوش کردن تاریخ اعتبار کپسول بوجود میاید که امری خطرناک می باشد.

تجربه نشان داده است سیلندر های کارکرده بیشتر مربوط به کپسول 40 لیتری می باشد تا سایر سایزها.

خرید و فروش کپسول دست دوم

خرید و فروش کپسول دست دوم

خرید و فروش کپسول کارکرده با قیمت مناسب و در صورت داشتن شرایط ایمنی از سوی این مجموعه انجام خواهد پذیرفت.

قیمت کاملا توافقی بوده و در زمان خرید و خراب بودن شیر، مبلغ شیر کسر خواهد شد.

در زمان خرید و فروش، حضور کارشناسان مجموعه الزامی بوده.

مکان نگهداری کپسول کارکرده

کپسول های کارکرده معمولا به دلیل زیاد بودن تعدادشان در زمان خرید و فروش در بنگاه ها نگهداری میشود.

مجموعه پارس صنعت برای مشتریان درخواست تعداد کم، همیشه تعدادی از آنان را در فروشگاه موجود دارد.

سیلندر کارکرده با شیر کپسول سالم، در صورت درخواست رنگ خواهیم کرد، دارای تست.

بروزرسانی 99/05/22

فروش کپسول اکسیژن دست دوم

یکی از گاز های پر مصرف که در سیلندر های دست دوم به فروش میرسد ، اکسیژن می باشد. فروش کپسول اکسیژن دست دوم از این رو دارای فروش بیشتری نسبت به سایر گاز ها داراست.

مجموعه پارس صنعت در زمینه فروش تجهیزات جوش و برش فعالیت دارد. فروش کپسول اکسیژن دست دوم در جهت جوشکاری هوا گاز یا برشکاری از مصرف بالایی برخوردار است.

به دلیل مصرف زیاد در صنعت هوا برش استفاده از کپسول های کوچک مقرون به صرفه نیست . از این رود خریداران این نوع کپسول معمولا 40 لیتری می باشد.

کپسول های دست دوم به دلیل خرید و فروش زیاد ، همیشه ثابت نمی باشد و نمی توان با توجه به تصاویر قرار داده شده در وب سایت تصمیم گییری و خرید نمود.

در این قسمت تصاویری قرار داده ایم که مربوط به سیلندر های دست دوم قدیم ما می باشد. جهت دریافت تصاویر جدید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

قیمت کپسول اکسیژن دست دوم

کپسول های کارکرده یا استوک به دلیل استفاده های مکرر ممکن است آسیب هایی دیده باشد. به همین دلیل قبل از خرید کارشناسان مجموعه به محل فروش مراجعه خواهند کرد. قیمت کپسول اکسیژن دست دوم از این رو متفاوت است . محصول فوق را با توجه به میزان سالم بودن قیمت گذاری خواهند نمود.

جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید تا تصاویر جدید از محصولات جدید برایتان ارسال گردد.

مجموعه پارس صنعت در زمان خرید و فروش محصول به تمامی نکاتی ایمنی که لازم است یک کپسول داشته باشد را بررسی نموده و با اطمینان خاطر محصول را تحویل خواهد داد.

قیمت کپسول هوا برش دست دوم

کپسول هوا برش به دو کپسول اکسیژن و کپسول گاز گفته میشود که می توان به صورت دست دوم خرید نمود. قیمت کپسول هوا برش دست دوم متفاوت است که در پاراگراف های بالا به آن اشاره نمودیم که باید بعد از بازدید قیمت گذاری شود.

همچنین محصول دارای میزان درصد سالم بودن و مصرف می باشد ارائه قیمت به صورت آنلاین ثابت نخواهد بود.

برای دریافت قیمت کپسول دست دوم هوا برش با مجموعه پارس صنعت در ارتباط باشید.

بروزرسانی 99/05/30

کپسول اکسیژن دست دوم

یکی از از کپسول هایی که بیشتر از نوع دست دوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کپسول اکسیژن دست دوم در این باب خرید و فروش میشود که سیلندر ها دارای تاریخ مصرف زیادی هستند و برخی مصرف کنندگان از جمله کارخانه بعد از خرید و اتمام پروژه اقدام به فروش کپسول خواهند نمود.

از این رو سیلندر ها استفاده شده محسوب میشود و با قیمت کمتری خرید و فروش میشوند. موضوع دیگری که مشتریان تمایل به خرید سیلندر دست دوم نسبت به نوع هستند به این صورت است که بعد ار مراجعه به کارخانه شارژ گاز برای پر کردن . کارخانه اقدام به تعویض خواهد نمود که در این زمان سیلندر نو دریافت شده و سیلندر دیگری به شما تحویل داده خواهد شد.

البته در نظر داشته داشته باشید که این جابجایی متناسب با میزان سالم و سال کپسول شما انجام خواهد گرفت ولی ممکن است کپسول نو و سالم پر شده موجود نباشد و سال ساخت کمتری به شما تحویل داده شود.

از این رو مشتریان تمایل به خرید کپسول کارکرده یا همان دست دوم می باشند.

قیمت کپسول اکسیژن جوشکاری دست دوم

اغلب کپسول های اکسیژن در صنعت جوشکاری هوا گاز یا جهت برشکاری که هوا برش می باشد خریداری می گردد. قیمت کپسول اکسیژن جوشکاری دست دوم با توجه به سال ساخت و کیفیت کپسول همانطور که در بالا توضیح داده شده است ، قیمت گذاری خواهد شد.

شما می توانید برای دریافت قیمت مناسب برای سیلندر های دست دوم عالی جهت جوشکاری با ما در ارتباط باشید و قیمت را دریافت کنید.

در زمینه جوشکاری از نوع هواگاز که ادغام کپسول گاز پروپان و اکسیژن انجام می گردد ، گاز اکسیژن در کپسول های 40 لیتری شارژ می گردد.

خرید کپسول اکسیژن دست دوم

در صورتی که شما هم به دنبال سیلندر دست دوم هستید و در جستجو ها به وب سایت ما رسیده اید، مفتخریم این خدمت را به شما انجام دهیم. خرید کپسول اکسیژن دست دوم در مجموعه پارس صنعت از سالیان قبل شروع شده و با توجه به درخواست مشتریان این کار ادامه دار می باشد.

در واقع یکی از محصولات اصلی این مجموعه که فروش زیادی را به خود اختصاص داده است ، خرید کپسول اکسیژن دست دوم و فروش آن می باشد.

مجموعه پارس صنعت با توجه میزان سود پایین در فروش توانسته است نیاز مشتریان خود را در این زمینه برآورده نماید و در کنار محصول سیلندر دست دوم ، سایر محصولات از جمله سرپیک جوشکاری را به فروش برساند.

تاریخ : آبان 3, 1398 دسته بندی : کپسول دست دوم برچسب ها :

3 Comments

  1. سیف الدین

    دی 25, 1401 در 11:32 ب.ظ

    سلام اگر. شما از اصالت کپسول های اکسیژن همان برشکاری جهت فروش تست کارخانه انجام مدهید یا با همان بازرسی که پوسیده نباشد ویا شارژ مکنید مفروشید ودرضمن قیمت آنها چقدر هست منظورم اگر مشکلی نداشته باشدواگر جهت شارژ دوباره مشکل نداشته باشد بصورت عمده ۵۰ یا ۶۰ تا اگر قدرت مالی داشته باشم زیاد محرم مخام.درشهرستان مرکز پخش اکسیژن بزنم ببینم میتونم یک کسب کار ایجاد کنم یانه

    پاسخ
    • نمای من - پشتیبان سایت

      دی 28, 1401 در 10:34 ق.ظ

      با سلام و وقت بخیر.

      مشکلی نیست، با شماره های فروشگاه در ارتباط باشید.

      با احترام فراوان.

      پاسخ
  2. محمد کرمی

    خرداد 12, 1402 در 0:09 ق.ظ

    باسلام و احترام نیاز به 20عدد کپسول اکسیژن 40لیتری ساخت چین میباشم البته 10عدد نو و 10عدد دست دوم با استاندارد پنج ساله لطفآ قیمت چنده؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۴ آبان ۹۸

کپسول استوک استیلن ، خرید و فروش کپسول کارکرده

پارس صنعت با توجه به خرید و فروش در زمینه کپسول استیلن دارای تعداد نامشخص کپسسول گاز استیلن می باشد. ...

بیشتر بخوانید