گاز آرگون ،شارژ کپسول گاز آرگون تمامی سایزها

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز آرگون » گاز آرگون ،شارژ کپسول گاز آرگون تمامی سایزها

گاز آرگون دارای قیمت شارژ پایین و بعد از گاز اکسیژن از رایجترین گازهاست. کپسول 40 لیتری آرگون بیشترین مصرف در بین سایزهای کپسول موجود در بازار می باشد. گاز ارگون بیشتری در صنعت جهت جوشکاری استفاده میشود. دستگاه جوش تیگ جهت استفاده و کارکرد از این گاز جهت حفاظت استفاده می نماید.

گاز آرگون

گاز آرگون

آرگون با علامت اختصاری Ar شناخته شده است، از نظر فیزیک و شیمی اطلاعات فراوانی در خصوص این گاز وجود دارد.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

وظیفه آرگون در جوشکاری

ارگون در زمان جوشکاری توسط تورچ آرگون و تنگستن که به دستگاه جوشکاری متصل شده است. تورچ اقدام به رهاسازی گاز در اطراف جوش شده و مانع از نفوظ اکسیژن به داخل شده و این عامل باعث افزایش کیفیت جوش می گردد.

شارژ گاز آرگون

شارژ آرگون درکپسول 10 لیتری ، 40 لیتری ، 20 لیتری ، 5 لیتری و سایر سایزهای انجام میشود.

قیمت شارژ کپسول آرگون حدود بین 5000 تا 7000 تومان می باشد.

البته ممکن است در بازه های زمانی تغییرات اندکی گردد.

رنگ کپسول حاوی آرگون مشکی می باشد که این رنگ اختصاصا به آرگون داده شده است. رگلاتور آرگون دارای رنگ محافظ گیج های مشکی است، در صورت عدم محافظ از علامت های دیگر استفاده شده است.

تاریخ : آبان 16, 1398 دسته بندی : گاز آرگون برچسب ها :

1 دیدگاه

  1. رسول

    بهمن 14, 1399 در 1:24 ق.ظ

    برای جوش آ آلمینیوم ارزان ترین حالت و رایج ترین حالت در این زمان جوش آرگون است و سیم جوش آ آلمینیوم خریدم البته روکش دارش و بدون گاز محافظ جوش دادم شد راندمان خوبی داره ولی خیلی خیلی سخته و نسبط به جوش آ هن و هر یک دانه سیم جوش رو با روکش آ بی کم رنگ خریدم دانه ای ده هزار تومان خیلی خیلی گرانه اما با آرگون چون خبری از روکش محافظ نیست ارزان تر در می آید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...