گیج کولر گازی – منیفولد شارژ گاز کولر

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » رگلاتور صنعتی » سایر رگلاتورها » گیج کولر گازی – منیفولد شارژ گاز کولر

جهت شارژ کردن کولر ماشین ، اسپلیت یا یخچال نیاز به گاز مورد نظر به همراه تجهیزات می باشد. گیج کولر گازی یا فشارسنج که به نام منیفولد شارژ کولر گازی آشناست بهمراه شیلنگ های آن در جهت انتقال گاز از سیلندر به دستگاه کاربرد دارد.

وسایل سرمایشی با استفاده از گازهای R22 , R134 یا R11 و همچنین سایر گازها که هر کدام با توجه به نیاز در حال تولید سرما هستند.

بعد از مدت طولانی این گازها به اتمام میرسد و نیاز به شارژ مجدد درون آن ها می باشد.

گیج کولر گازی

به عنوان مثال درون خودرو که از کولر برای خنک کردن استفاده می کنید ، بعد از اتمام باید از شارژ R134a استفاده نمایید.

گیج کولر گازی - منیفولد شارژ گاز کولر

البته برای هر شخص به دلیل اینکه یک کپسول تعداد بیشتر از یک ماشین را شارژ می کند و قیمت بالاست ، مقرون بصرفه نیست که به تنهایی به خرید منیفولد و سیلندر اقدام نماید.

با این گاز بیشتر آشنا شوید : گاز R134

از این سو به تعمیرگاه ها مراجعه می نمایند. که آنان با داشتن این تجهیزات اقدام به میزان کافی شارژ درون وسیله شما می نمایند.

استفاده از منیفولد شارژ گاز کولر

در این ابزار از دو گیج استفاده شده است که میزان گاز درون سیلندر و همچنین فشار خروج گاز را برای اپراتور جهت مدیریت نمایش میدهد.

گیج شارژ کولر در تمامی دستگاه ها که اقدام به تولید سرما می نمایند مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از آنان عبارتند از:

  • یخچال
  • کولر خودرو
  • اسپلیت

این سه وسیله بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده اند.

بروزرسانی 99/06/03

قیمت منیفولد شارژ گاز کولر

دو دسته از افراد به دنبال قیمت این محصول خواهند گشت ، دسته اول کسانی هستند که خدمات شارژ گاز انجام میدهند. دسته دوم افرادی هستند که حساب می کنند و خرید محصولات را مقرون به صرفه میدانند. قیمت منیفولد شارژ گاز کولر را می توانید با تماس تلفنی از ما جویا شوید. با توجه به تغییرات قیمت امکان ارائه قیمت به صورت آنلاین در سایت وجود ندارد.

موضوع دیگر در خصوص قیمت مانومتر شارژ گاز کولر ، ارائه کیفیت ها می باشد. مشاوران فروش ما با توجه به میزان استفاده شما از محصول ، می توانند محصولی با قیمت مناسب و کیفیت کارایی فعالیت شما را ارائه دهند.

گیج گاز کولر

این محصول در واقع یک رگلاتور است که همانند رگلاتور های صنعتی دیگر دارای دو گیج برای نمایش میزان گاز درون مخزن و خروجی را نمایش میدهد. گیج گاز کولر نام دیگر این محصول است که توسط مشتریان قرار داده شده است.

مانومتر گاز کولر معرفی شده در این بخش می توانند در شارژ کولر ماشین و همچنین شیر کولر گازی ، بیشترین استفاده را به کارایی خود اختصاص داده است.

گیج منیفولد کولر گازی

این محصول همانطور که گفته شد در زمینه شارژ محصولات مختلف کاربرد دارد . گیج منیفولد کولر گازی جهت انتقال گاز درون مخازن به کولر گازی شما را بر عهده دارد که با توجه به گیج های موجود در مانومتر می توانید تنظیمات لازم را انجام دهید. گیج کولر خودرو دیگر کاربرد این محصول در خورو می باشد که برای شارژ کردن گاز کولر ماشین است که طی استفاده های مکرر و زمان طولانی به اتمام رسیده است.

1400/03/05

گیج شارژ گاز یخچال

در زمان اتمام گاز یخچال نیاز به پر کردن مجدد آن خواهیم داشت. در این زمان سرمای موجود در یخچال کم و بعضا به اتمام خواهد رسید. گیج شارژ گاز یخچال به افراد فعال در این زمینه کمک خواهد کرد که میزان گاز شارژ شده را بدانند و از میزان مشخصی برای این کار بهره بگیرند.

در هر دستگاهی که نیاز به پر کردن باشد استفاده از محصول فوق الزامی خواهد بود.

از این محصول با نام های متفاوتی یاد می شود که عنوان فوق برترین آنان است. مانومتر شارژ گاز یخچال نام دیگری است که در برخی از مشتریان به گوش خواهد رسید.

مجموعه پارس صنعت در راستای فروش محصولات و تنوع آنان موفق به معرفی محصولات با برندهای مختلف از سایر کشور ها در ایران به فروش برساند. که اغلب این محصولات ساخت چین است.

به صورت کلی تمامی محصولات ارائه که از یک کاربرد برخوردار می باشند. و تفاوت آنان در میزان کیفیت در تمامی قطعات که قیمت را متغییر نموده. قیمت خرید گیج شارژ گاز یخچال را با توجه به مدل های مختلف می توانید از راه های ارتباطی با مجموعه ما جویا شوید.

محصولات بسیار جالب و کاربردی در وبسایت ما معرفی گردیده. از جمله محصول تبدیل گاز به تورچ فندکی که پیشنهاد می کنیم ، مشاهده کنید.

تاریخ : اردیبهشت 31, 1399 دسته بندی : سایر رگلاتورها برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۳ فروردین ۰۰

مانومتر فلومتردار پروکسی

پارس صنعت فروشنده محصولات پروکسی می باشد که یکی از آنان نوع های فشارشکن می باشد. مانومتر فلومتردار پروکسی از ...

بیشتر بخوانید
۲۷ بهمن ۰۱

رگولاتور گاز خالص

رگولاتور گاز خالص در صنایع و کاربردهای بسیاری از جمله داروسازی، خودروسازی، فوق رسانا ها و آنالیز گاز مورد استفاده ...

بیشتر بخوانید
۱۵ شهریور ۹۹

مانومتر زینسر چینی و اصلی آلمان

پارس صنعت فروشنده محصولات جوش و برش در تنوع و قیمت های مختلف می باشد. مانومتر زینسر چینی یکی از ...

بیشتر بخوانید
۳ اسفند ۰۲

مانومتر ایرانی

پارس صنعت فروشنده محصولات جوش و برش در تنوع و قیمت های مختلف می باشد. مانومتر ایرانی یکی از محصولاتی ...

بیشتر بخوانید