انبر اتصال فرید

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » انبر اتصال » انبر اتصال فرید

انبر اتصال فرید برای ایجاد اتصال منفی به قطعه مورد جوشکاری می باشد. این انبر در جوشکای نقش گیره را دارد. در این محصول باید فنر مورد استفاده باید دارای کیفیت مناسب و قوی باشند. و انبر اتصال را به جریان منفی وصل می کنند. برای خرید و اطلاع از قیمت محصول می توانید با فروشگاه پارس صنعت تماس حاصل فرمایید.

انبر اتصال فرید

انبر اتصال یکی از لوازمات مهم در جوشکاری به شمار می آید. همانطور که از نامش پیداشت در برند فرید تولید می گردد و روانه بازار می شود. این محصول در پروژه های بزر بدون آن ها کامل نمی شوند.

انبر اتصال برای نگه داشتن موقت دو قطعه کاری کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها اغلب برای نگه داری ورقه ها و قطعات بزرگ که به راحتی با دست کنار هم نمی توان نگه داشت استفاده می گردد.

این محصول دارای بدنه مقاوم و فنر بسیار قوی و بسیار مناسب به تمام دستگاه های جوش هستند. که در محدوده شدت جریان 300 آمپر استفاده می شود.

جهت اتصال آسان کابل به گیره، نگه دارنده ای از جنس مس بر روی بدنه این گیره تعبیه شده است. این گیره دارای کلاف مسی جهت رسانایی و عبور بهتر جریان می باشد.

  • برنده: فرید
  • ساخت: ایران
  • بسته بندی: مشکی زرد
  • دارای کابلشو و سیم مسی جهت رسانای بهتر

قیمت انبر اتصال فرید

جهت خرید و قیمت انبر اتصال فرید پارس صنعت می توانید ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول اینورتر تفنگی صنعتی آمازون مدل MMA-650 را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

تاریخ : آبان 15, 1401 دسته بندی : انبر اتصال برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۰ دی ۹۸

انبر اتصال جوشکاری فراوان دستگاه جوش

انبر اتصال وسیله ای جهت برقراری منفی دستگاه جوش به بدنه جنس مورد نظر جهت جوشکاری می باشد. دستگاه جوش ...

بیشتر بخوانید