انبر اتصال جوشکاری فراوان دستگاه جوش

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » انبر اتصال » انبر اتصال جوشکاری فراوان دستگاه جوش

انبر اتصال وسیله ای جهت برقراری منفی دستگاه جوش به بدنه جنس مورد نظر جهت جوشکاری می باشد. دستگاه جوش توسط کابل جوشکاری برق را (منفی) به انبراتصال میرساند. انبرهای اتصال در بازار به دلیل تولید آسان آنان فراوان می باشد. برندهای مختلف در این کالا عرضه آنرا انبوه نموده است. سایز کوچک تا بزرگ برای باز شدن دهانه انبر به کار میروند.

انبر اتصال دستگاه جوش

این ابزار از کیفیت های مختلف فنر جهت جذب اجسام و همچنین مس و نوع مرغوب بودن کالا متغییر می باشد. قیمت پایین این کالا های قابل تعجب نیست. و صرفا همانطور که بیان گردید به دلیل تولید فراوان آن می باشد.

انبر اتصال جوشکاری فراوان دستگاه جوش

به تصویر انبر اتصال دستگاه جوش دقت کنید، دارای شکافی در قسمت بالایی جهت رد شدن کابل، و پیچ نگهدارنده کابل در قسمت جلویی و همچنین سیم های برقراری اتصال درون انبر و همچنین فنر قوی نگهدارنده از ویژگی های بارز این محصول می باشد.

محصول فوق در برقراری فاز منفی اینورتر جوشکاری می باشد.

فاز مثبت توسط انبر جوش انجام میشود و اعمال جوشکاری بروی جنس مورد نظر صورت می پذیرد.

دقت این که با انبرهای باتری خودرو ها اشتباه نگیرید. این کالا جهت استفاده در دستگاه جوش می باشد.

قیمت این محصول را می توانید با از ما دریافت کنید. نوع های مختلف این کالا در مجموعه پارس صنعت موجود می باشد.

برخی از برندها

  • هرو
  • بهفر
  • فراوان

برای استفاده از محصول فوق ، نیاز به کابل و کانکتور دستگاه جوش می باشید.

00/12/12

انبر اتصال کوچک

برخلاف نوع جوشکاری این محصول از چند سایز محدود برخوردار است. اکثر برندها از میزان پاسخدهی آمپر در تولید و بسته بندی محصول فوق استفاده می نمایند. انتقال برق منفی از دستگاه به شی مربوطه همانند مثبت بالا نیست و با کمترین اتصال قادر به انجام فرایند هستید. انبر اتصال کوچک در اکثر دستگاه ها برای شما کاربرد دارد تا جایی که این میزان آمپر خیلی بالا نباشد.

مواردی که در نوع انبر اتصال نیاز به دقت دارد، نوع مس جهت اتصال و همچنین قدرت فنر در خصوص جذب قطعه کار می باشد. همچنین انتخاب در خصوص کوچک یا بزرگ به میزان باز شدگی دهانه گیره را به دنبال دارد.

انبر اتصال کوچک

طرح و مدل های تولیدی با توجه به سلیقه هر برند حکایت دارد. همه این محصولات به صورت گیره تولید و در نتیجه موجب باز و قابل گرفتن قطعه کار می باشند.

انبر اتصال بزرگ

در صورتیکه شما از دستگاه با آمپر های بالا همانند 500 آمپر استفاده می نمایید. بهتر است از انبر های اتصال در سایز بزرگ بهره بگیرید. این موضوع موجب می گردد که قدرت دریافت قطعه کار و همچنین انتقال جریان بهتر را بدست آورید. از سوی دیگر طول عمر محصول خریداری گردیده برای شما بیشتر می باشد.

پارس صنعت با توجه به فروش در زمینه تجهیزات جوشکاری ، اقدام به فروش محصول فوق که در نوع ساده ترین محصولات در بین تجهیزات جوشکاری به شمار میرود.

انبر اتصال بزرگ

قیمت خرید انبر اتصال به صورت دست اول و بدون واسطه دریافت نمایید. این مجموعه به صورت خرده و عمده فروشی را در شرایط عالی دریافت نمایید. نوع بزرگ در حال اتصال به کابل جوش 18 و اینگونه سایز ها می باشد.

تاریخ : دی 10, 1398 دسته بندی : انبر اتصال برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ آبان ۰۱

انبر اتصال فرید

انبر اتصال فرید برای ایجاد اتصال منفی به قطعه مورد جوشکاری می باشد. این انبر در جوشکای نقش گیره را ...

بیشتر بخوانید