سرامیک تورچ جوشکاری آرگون

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم آرگون Co2 » انواع لوازم تورچ » سرامیک تورچ جوشکاری آرگون

سرامیک تورچ آرگون که بر روی کلت بادی بسته میشود و کاربرد آن هدایت گاز آرگون و پوشش لایه ای برای جوشکاری میباشد. سرامیک به رنگ صورتی می باشد و در سایزهای 4، 5، 6، 7، 8 می باشد. محصول سرامیک به شکل کوزه می باشد. قسمت ته آن به کلت بادی بسته می شود. سرامیک آرگون مصرفی می باشد و پس از یک زمان استفاده موجب خوردگی و از بین رفتن میشود که مجددا باید تعویض شود.

سرامیک تورچ آرگون

تورچ آرگون در جوشکاری آرگون استفاده میشود که بر اساس میزان آمپراژ انتخاب می گردد. سرامیک با توجه به مصرفی بودن از تقاضای خرید بالایی برخوردار است، سرامیک همچون کلت و کلت بادی بعد از مدت مصرف مشخص اقدام به تمام شدن یا در واقع از بین رفتن شده و باید آنرا تعویض کنید.

پارس صنعت در زمینه ابزار جوشکاری توانسته است کامل عمل کرده و تمامی متعلقات مورد نیاز در زمینه جوشکاری های مختلف از جمله هواگاز نقش ایفا کند. جوشکاری آرگون یا تیگ یکی از این نوع جوشکاری ها می باشد که خود دارای متعلقاتی همچون سرامیک تورچ آرگون می باشد. این محصول از جنس سرامیک بوده و جهت جوشکاری بروی تورچ آرگون نصب میشود تا در زمان جوشکاری گاز آرگون پخش نشود.

سرامیک تورچ آرگون

بسته بندی سرامیک

سرامیک ها در بسته های 10 تایی در کارتن های سفید رنگ می باشد و شماره سایز آنها درج شده است. علاوه بر بسته بندی به روی خود هر سرامیک سایز قابل رویت می باشد.

پارس صنعت فروشنده انواع سرامیک تورچ گاز آرگون با قیمت مناسب بوده و می توانید در زمان های مختلف با دریافت قیمت و اطمینان حاصل کردن، خرید خو را انجام دهید.

نگهداری

سرامیک به دلیل شکنندگی باید در مکانی به دور از ضربه خوردن نگهداری شود.

سرامیک در تورچ ارگون یا co2

توجه داشته باشید که ما دونوع جوشکاری تیگ و Co2 داریم که هر کدام با گاز محافظ خود کاربرد دارند. این محصول در تورچ ارگون و در تورچ co2 از شعله پوش استفاده میشود که جنس آن از نوع فلز می باشد.

سایز سرامیک تورچ جوشکاری گاز آرگون

  • سرامیک آرگون سایز 4
  • سرامیک آرگون سایز 5
  • سرامیک تورچ آرگون سایز 6
  • سرامیک آرگون سایز 7
  • سرامیک آرگون سایز 8
  • سرامیک تورچ آرگون سایز 10
  • سرامیک آرگون سایز 5 بلند
  • سرامیک آرگون سایز 6 بلند
  • سرامیک آرگون سایز 7  بلند
  • سرامیک تورچ آرگون سایز 8 بلند
  • سرامیک آرگون گازلنزی سایز 5
  • سرامیک آرگون گازلنزی سایز 6
  • سرامیک تورچ آرگون گازلنزی سایز 7
  • سرامیک آرگون گازلنزی سایز 8

برند ترافیمت ایتالیا یکی از با کیفیت های این محصول به شمار میرود که دارای دوام بالایی می باشد.

انواع سرامیک تورچ آرگون

در راستای جوشکاری تیگ ، نیاز به سرامیک مورد هدف می باشد. استفاده از این قطعه برای تمرکز گاز به نقطه مورد نظر دارای اهمیت فراوان است. انواع سرامیک آرگون مربوط به سایز بندی آنان می شود. از سوی دیگر این محصولات در شکل های کوزه ای ، باریک ، معمولی و به رنگ صورتی عرضه می گردند.

فروش سرامیک شرایط عمومی و ساده ای را به دنبال دارد. در زمان خرید نیاز است که هر نوع سرامیک تورچ آرگون را مورد بررسی قرار بدهید تا از شرایط سلامت آن برخوردار شوید. تعویض و استفاده از سرامیک های جدید آسان و توسط هر شخصی قابل نصب می باشد.

سرامیک جوشکاری سایز 4 تورچ آرگون WP9

موضوع مهم در زمان خرید هر نوع سرامیکی جوشکاری به برند آن است. اگر مبلغ بیشتری در خصوص دریافت برند معتبر هستید. حتما از فروش اطمینان حاصل نمایید. در غیر اینصورت شرایط سختی برای خرید محصول وجود ندارد.

جابجایی سرامیک به دلیل شکنندگی سخت است. از این رو در زمان خرید سعی کنید از تعداد در بسته بندی های مشخص استفاده کنید. کمترین تعداد در بسته های کوچک به 10 عدد میرسد. اینگونه سرامیک های تورچ شما درون بسته بندی و کنار یکدیگر چیده می شوند. همین موضوع تا حدودی امن از برخورد با سایر لوازم شما جلوگیری می گردد.

سرامیک جوشکاری

محصولات سرامیک به اجسام مختلفی اشاره دارد. ما در صنعت ساختمان از سرامیک ها برای دیوار و کف استفاده می شود. ولی در این قسمت، سرامیک برای فعالیت جوشکاری با گاز آرگون می باشد. خرید سرامیک جوشکاری با توجه به تجهیزات مورد استفاده شما و سایز مورد هدف در دهانه سرامیک می باشد.

مواردی مورد بررسی می گردد که به برخی از آنان اینگونه اشاره می شود.

آیا سرامیک قابل رنگ است ؟

سرامیک ها قابل رنگ هستند ولی لزومی به انجام اینکار نیست. زیرا هیچ شرایط مفیدی را برای سرامیک پدید نمیاورید. از سوی دیگر در اثر جوشکاری و گرما ، رنگ مورد نظر از بین میرود.

چطور سرامیک را تمیز کنم ؟

سرامیک های تورچ را با یک دستمال معمولی نیز می توان تمیز کرد. ولی شایان ذکر است که نیاز به تمیزسازی مداوم سرامیک نیستید.

تاریخ : اردیبهشت 5, 1403 دسته بندی : انواع لوازم تورچ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۴ آبان ۰۱

تورچ ماکسی 4000 آب خنک

تورچ ماکسی 4000 آب خنک قابل استفاده در جوشکاری CO2 و مناسب برای انواع جوشکاری سنگین صنعتی به کار گرفته ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۹

فیتینگ آبی و قرمز تورچ آبخنک

فیتینگ آبی و قرمز یکی از محصولات با کیفیت تورچ میگ است که برای جوشکاری توسط گاز محافظ co2 کاربرد دارد. فیتینگ آبی و قرمز تورچ ...

بیشتر بخوانید
۲۲ دی ۹۸

کولت و کولت بادی | سوزن و سوزن گیر | کلت و کلت بادی

کولت و کولت بادی (سوزن و سوزن گیر ) ( کلت و کلت بادی ) از دسته محصولات مصرفی تورج ارگون ...

بیشتر بخوانید
۲۹ اردیبهشت ۹۹

لوازم تورچ آرگون

پارس صنعت فروشنده قطعات جوش و برش می باشد. لوازم تورچ آرگون یکی از موارد پر مصرف در زمینه جوشکاری ...

بیشتر بخوانید