سرپیک برش زینسر اصل آلمان

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سرپیک برشکاری » سرپیک برش زینسر اصل آلمان

سرپیک برش زینسر اصل آلمان

سرپیک برش زینسر یکی از ابزارهای پر اهمیت برشکارانی می باشد که با هواگاز کار می کنند. مخلوط گاز اکسیژن و گاز پروپان می توان اقدام به جوشکاری و برشکاری نمود. جهت جوش و برش دادن محصولات فلزی باید از سرپیک مخصوص به خود استفاده نمود. تفاوت این دو در سرنازل ها و دسته آن می باشد.

زینسر اصلی و چینی

سرپیک زینسر در دو نوع اصلی و چینی در بازار موجود میباشد. نوع چینی به کیفیت اصلی نبوده این امر موجب گردیده که بیشتر کیفیت شناسان به دنبال اصلی بودن آن باشند. و این کار نوع تقلبی را به جای اصلی به فروش میرسانند. قیمت برش زینسر اصل المان و چینی قیمت زیادی اختلاف دارند. به صورتی حدودی قیمت چینی را میتوان 150.000 تومان و قیمت اصلی را 1.500.000 تومان می باشد.

در نظر بگیرید این قیمت حدودی بوده و جهت دریافت قیمت دقیق با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید و اصل بودن مطمئن شوید.
سرپیک برش زینسر اصل آلمان

سرپیک دوتیکه زینسر

این سرپیک دوتیکه بوده و از قسمت دسته و جلوی سره با مهره به یکدیگر متصل می شوند. کیفیت، بسته بندی کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند.

وزن مناسب، اندازه، کیفیت، قیمت نسبت به برندهای اصلی، کاربرد از ویژگی های این زینسر اصلی می باشد.

متعلقات همراه: اندازه گیری ، آچار ، نازل

سری برش زینسر

زینسر یک برند آلمانی است که در ابتدا این سرپیک از کشور آلمان وارد کشور میشد. سری برش زینسر از کیفیت بالایی برخوردار است و توانسته است در بین مشتریانی که به دنبال کیفیت برشکاری می باشند جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.

برخی از مشتریان از جمله سری برش زینسر با دو محصول یاد می کنند.

  1. در نوع اول منظور آنان همان سرپیک کامل است که به آن سری برش می گویند.
  2. در نوع دوم منظور مشتریان فقط سره های جلویی سرپیک است که دارای شماره بندی می باشد . این قسمت از محصول به دلیل آشغال گرفتن بسته شده یا اینکه به مرور زمان بر اثر ارتباط مستقیم با شعله از بین خواهد رفت.

در زمان خرید از آشکار سازی این مسئله یاد کنید تا محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید. سری برش زینسر فقط به اصل آن گفته نمی شود. این محصول به دلیل برند جا افتاده و با کیفیت بر این اتفاق روی آمد که از کشور چین اقدام به تولید مشابه محصول آلمان نموده شد که البته با Made in China بوده و از نظر کیفیت و ظاهر بسته بندی با نوع اصلی متفاوت و قابل تشخیص است.

کیفیت چینی این برند نیز توانسته است از برندهای چینی دیگر پیشه بگیرد و محبوبیت خود را حفظ نماید. مجموعه پارس صنعت در زمینه فروش هر دو محصول حال فعالیت می باشد.

قیمت سرپیک هوا برش زینسر

موضوع قیمت برای تمام مشتریان بسیار حائز اهمیت است. قیمت سرپیک هوا برش زینسر از دیر باز که وارد کشور میگردد. نسبت به سایر برندهای موجود قیمت چشم گیر و بالایی را به خود اختصاص نموده. و دلیل آن می تواند کیفیت و البته افزایش ارز وارداتی می باشد.

ثبات قیمت باعث می شود که بتوانیم در سایت قیمت گذاری نماییم. قیمت سرپیک زینسر آلمان را زمانی می توان مشخص نمود که دارای ثبات قیمت بوده و بتوان سنجید که در پارت های بعدی چه قیمتی را به خود اختصاص خواهد داد تا بتوان در سایت قیمت را ارائه نمود.

ولی در برخی موارد قیمت از روی سایت برداشته خواهد شد. قیمت سری هوا برش زینسر را می توانید از همین صفحه مشاهده نمایید. در صورتی که قیمت در این قیمت مشاهده نمی کنید. شما قادر به برقراری ارتباط تلفنی یا سایر راه های ارتباطی که در سایت قرار موجود و در این راستا قیمت را دریافت نمایید.

سرپیک زینسر چینی

توضیحات ما در این قسمت فقط معطوب به نوع اصلی این محصول نیست. قیمت سری برش زینسر چینی نیز از این شرایط مستثنی نمی باشد و شما مشتری عزیز برای دریافت قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید.

از دیگر محصولات زینسر آلمان و نوع چینی که توسط مجموعه پارس صنعت به فروش میرسد می توانید مانومتر زینسر را مشاهده کنید.

سرپیک برش زینسر آلمان

اصل زینسر در کشور آلمان تولید میشود. ولی این محصول نیز همانند سایر محصولات محبوب تحت نوع تقلبی نیز قرار می گیرند. که مشتریان را در خرید به تردید خواهند انداخت. سرپیک برش زینسر آلمان را می توانید با خیال راحت و پلمپ از مجموعه پارس صنعت تهیه نمایید.

ما همواره در تلاش بوده ایم سبد خرید گسترده ای را برای شما قرار دهیم و در صورت لزوم به صورت حضوری عرض خدمت نمایی.

نوع های تلقبی این محصول اعم از نوع براق در بازار قابل مشاهده است. زمان خرید محصولات اصلی همواره از مجموعه هایی این کار را انجام دهید که قادر به نمایش نوع اصلی و تقلبی در کنار یکدیگر باشد تا بتوانید مقایسه را مشاهده نمایید.

مجموعه پارس صنعت موفق به ارائه این امکان گردیده.

سرپیک برش

استفاده از ابزار در راستای برشکاری با توجه به استفاده از هوا و گاز قابل انجام است. سرپیک برش به ما کمک در راستای برشکاری فلزات از جمله تیرآهن ، درب و پنجره با سرعت بالا و البته نیاز دقت برش پایین به کار میرود از این سو استفاده از سیستم هوابرش قابل کاربرد می باشد.

هر سرپیک برش که تولید و روانه بازار گردیده. دارای یک یا دو ورودی گاز می باشد. محصولاتی که از دو ورودی برخوردار هستند. و دارای نازل های تیز می باشند. با توجه به نکات سازنده قابلیت برشکاری را به دنبال دارد.

از این رو سرپیک برش از برندهای مختلف جهانی برخوردار است. ایران یکی از تولیدکنندگان در این زمینه به شمار میرود. که کیفیت در برخی از برندها در حد کشورهای اروپایی قابل مقایسه است.

همانطور که گفیم با استفاده از سرپیک برش ، دقت زیادی نمی باشد. از این رو کیفیت برشکاری کاهش پیدا خواهد کرد. روش های جوشکاری برای این موارد وجود دارد. برای نمونه برشکاری لوله را با استفاده از برش لوله ولکانو می توان با دقت و کیفیت عالی انجام داد.

سرپیک برش ZINSER

بدنه سرپیک برش معمولا از برنج تولید می گردد. ولی دسته آن از محصولی بجز برنج تا از سردی دست در اثر برخورد با جنس برنج جلوگیری شود.

تنوع سرپیک برش در مجموعه پارس صنعت بسیار بالاست. به گونه ای که قادر به انتخاب راحت در بین محصولات زیاد هستید. محصولاتی که برگرفته از کشور چین ، ایتالیایی آمریکایی و ایرانی را به دنبال دارد.

از سوی دیگر محصولات در اندازه های مختلف و نوع یک تکه و دوتکه موجود است. این تنوع را در راستای راحتی انتخاب کاربران ایجاد نموده ایم.

به صورت کلی اگر شما نیاز به محصولی با دو ورودی ندارید. حتما محصول مشعل ایزوگام برای شما کاربرد خواهد داشت.

تفاوت سرپیک زینسر اصلی و تقلبی

زینسر یک برند اصل آلمانی است که به دلیل محبوبیت بالا از مشتریان بسیاری برخوردار است. از سوی دیگر تولید این محصول در کشورهای دیگر از جمله چین موجب ایجاد نوع های تقلبی آن گردیده است. البته در اینجا کلمه تقلبی به معنای تولید کشور های دیگر بجز آلمان می باشد. ولی تمام تولید در کشورهای دیگر مسلما با هماهنگی خود شرکت زینسر انجام می شود.

از این رو برخی از مردم از کلمه تقلبی به جای غیر اصل یاد می کنند. در نظر بگیرید که تفاوت هایی در سرپیک های اصلی زینسر و نوع ها تقلبی آن وجود دارد که آنان را متمایز می نماید.

سرپیک برشکاری زینسر آلمان

این تفاوت ها نیاز به شناخت و مشاهده فراوان نوع اصلی آن می باشد. در ساخت و بسته بندی ، هر دو محصول به صورت یکسان می باشد. ولی میزان کدری و براقی آنان با یکدیگر متفاوت است.

مجدد به این موضوع اشاره می نماییم، افرادی که نوع اصلی آن را فراوان مشاهده می نمایند. قادر به تشخیص تفاوت آن می شوند. برای بار اول مشاهده اندکی دشوار است.

سرپیک زینسر اصل

خرید در نوع های اصلی به شما در استفاده با کیفیت بیشتر کمک می نماید. نوع های اصلی دارای کیفیت بهتری در خروج گازها و همچنین قدرت تنظیم دقیق تری به شما میدهند. از این رو مصرف کنندگان حرفه ای به دنبال نوع اصلی محصولات هستند.

با وجود برندهای چینی در بازار، بسیاری از مشتریان همچنان به دنبال اصلی هستند. البته قابل ذکر است که تفاوت قیمت نوع اصل و چینی آن بسیار بالاست. به گونه ای که برای فعالیت های معمولی استفاده از نوع تقلبی آن شرایط بهتری دارد.

تاریخ : فروردین 25, 1403 دسته بندی : سرپیک برشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۳ دی ۹۸

سرپیک برش دوتیکه توسن

از مهمترین ابزار های برش و جوشکاری دسته های برش هستند که به وسیله جریان گاز اکسیژن و گاز( پرسی و بوتان یا استیلن یا غیره) ...

بیشتر بخوانید
۱۸ دی ۹۸

سرپیک برش موریس

پارس صنعت عامل فروش و پخش سرپیک برش موریس تایوان و سرپیک جوش موریس تایوان در بازار تهران می باشد. سرپیک برش ...

بیشتر بخوانید
۲۸ دی ۹۸

سرپیک برش بوتانی ایلدیز ترکیه

پارس صنعت فروشنده محصولات ایلدیز ترکیه به صورت مستقیم از شرکت واردکننده می باشد. ایلدیز برند تولیدی در کشور ترکیه ...

بیشتر بخوانید
۷ آبان ۰۱

برش یک متری تایوان

برش یک متری تایوان جهت برشکاری هوا برش مورد استفاده قرار می گیرند. و دارای کیفیت عالی و با قیمت ...

بیشتر بخوانید