سرپیک برش موریس

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سرپیک برشکاری » سرپیک برش موریس

پارس صنعت عامل فروش و پخش سرپیک برش موریس تایوان و سرپیک جوش موریس تایوان در بازار تهران می باشد. سرپیک برش معرفی شده در دو نوع طرح زینسر که به صورت دوتیکه می باشد، شباهت کاملی البته نه بصورت اصلی با سرپیک برش زینسر دارد و نوع دیگر یک تیکه بودن این محصول می باشد. تفاوت این محصولات در حجم جایی که اشغال می کنند و استفاده راحتتر خواهد بود. در ادامه با مشخصاد هر یک بیشتر آشنا خواهید شد.

سرپیک برش موریس تایوان

           نام                 سرپیک برش موریس
          سایزیک تیکه بوتانی 60 سانتیمتر  – دوتیکه زینسری 50 سانتیمتر
     آلیار ساخته شده                      برنج آلیاژ C
    جعبه حمل و نقل 60 سانت یک تیکه جعبه دارد – 50 سانت دوتیکه جعبه دارد
    برگه کالیبراسیون                           ندارد
 انواع مدل سرپیک موریس یک تیکه لوتانی – دوتیکه رینسری -1متری بوتانی – 120 بوتانی
       کشور سازنده                          تایوان
    ضمانت نامه تعمیر                          ندارد

ضخامت برش سرپیک برش موریس تایوان دو تیکه زینسری :

با تعویض نازلهای مختلف می توان قطعه کار از ضخامت 3 میلیمتر تا 100 میلیمتر را برش داد.

سرپیک برش موریس
 ضخامت برش ( میلیمتر ) شماره نازل
          3 – 10    1
         10 – 30    2
         30 – 60    3
        60 – 100    4

جدول مشخصات فنی نازل سرپیک برش موریس تایوان  یک تیکه :

سرپیک برش موریس یه تیکه تایوان
سایز ناز (اینچ ) 1/323/641/165/641/8
ضخامت برش ( میلیمتر )3-65-1210-7570-100100-300

 نکات ایمنی در سر پیک برش موریس تایوان :

  1.  هنگام محکم کردن ( کلگی برش ) حتما ( نگهداری نازل ) را از قسمت آچار خور که در آن تبیعه شده است , محکم نگهدارید تا از پیچیدن احتمالی لوله های سرپیک برش کاری MORRIS تایوان جلوگیری شود
  2. پیش از روشن کردن پیک برش از سالم بودن شلنگها و محکم بودن بستهای آنها مطمئن شوید
  3. از پیک برش با دستهای آغشته به روغن و ترکیبات آن استفاده نکنید
  4. از کار کردن در مجاورت مواد اشتعال زا جدا خوداری فرمائید
  5. صدای تق تق متواری نشانگر برگشت شعله آتش است که در این حالت سرپیک را خاموش کرده و نازل را محکم کنید
  6. از خابانیدن کپسول که باعث راه یافتن ذرات زائد به داخل سرپیک برش موریس تایوان و انسداد سوراخ نازل می گردد , جدا خوداری کنید .
  7. در پایان کار شیر کپسول ها را ببندید.

پارس صنعت فروشنده تجهیزات جوش و برش هوا گاز می باشد. شما می توانید محصولات را از دسته بندی سایت مشاهده نمایید که هر محصول به صورت کامل در بیشتر برندها معرفی شده است.

سری برش موریس

تا به اینجا با محصول موریس آشنا شدید که ساخت تایوان است و علاوه بر محصولات خود از سایر برندهای معتبر الگو برداری نموده است. قیمت سری برش موریس با توجه به اینکه در بازه های زمانی مختلف وارد کشور میشود و با توجه به نرخ دلار قیمت گذاری خواهد شد. قیمت از سوی وارد کننده در هر بار طبق لیست ارائه خواهد شد.

مجموعه پارس صنعت با توجه به فروش محصول فوق در تعداد های زیاد توانسته است که قیمت سرپیک برش موریس را به نسبت رقبا بهتر اعلام نماید. موریس علاوه بر نوع اصلی در مدل های تقلبی در بازار موجود می باشد که این موضوع حاکی از کیفیت خوب کالای اصلی آن می باشد.

خرید مطمئن از مجموعه پارس صنعت به شما این اطمینان را خواهد داد که بتوانید محصول اصلی را دریافت نمایید. که در کنار اصل بودن قیمت مناسب در بر خواهد داشت.

ارائه محصولات با کیفیت را می توانید در وبسایت ما مشاهده کنید. فعالیت ما در زمینه تجهیزات جوشکاری و برشکاری به وسیله هواگاز می باشد. قیمت محصولات با توجه به اینکه سایت ما فروشگاهی نمی باشد. در وبسایت درج نشده است و اینکار به وسیله راه های ارتباطی انجام خواهد شد.

همانطور که در بالا اشاره گردید. دسته برش موریس از دو نوع زینسری و بوتانی ارائه میشود. در این راستا با محصولات فوق بیشتر آشنا شوید.

برش موریس زینسری

یکی از مدل های معروف در راستای صنعت هوابرش استفاده از سرپیک است که در این بین محصول معروف زینسری در بین مشتریان جایگاه ویژه ای باز کرده است. از این سو مدل های دیگر اقدام به الگو برداری و ظاهری مشابه و البته کیفیت پایین تر ارائه می نمایند. برش موریس زینسری یکی از محصولات خوب که ساخت تایوان می باشد.

مدل زینسری سرپیک موریس به صورت دو تیکه و کوتاه می باشد. این موضوع که موجب راحتی حمل نقل و نگهداری را به دنبال دارد. از سوی دیگر جهت استفاده قادر به اتصال مجدد هستید.

وجود شیرهای تنظیم که در این مدلست ، یکی از دلایل محکم در راستای انتخاب مشتریان به شمار میرود.

  • شیر اول که مربوط به میزان ورود اکسیژن به دسته می باشد.
  • شیر دوم همانند شیر اول ولی با تفاوت اینکه میزان گاز را کنترل می نمایید.
  • سومین شیر نیز مربوط به اکسیژن است که بدون نیاز به تغییر در شیر اول ، قادرید تنظیم دقیق تری را به دنبال داشته باشید.
  • و در آخر قسمت شیر اهرمی یا کلاج است که مشتریان زیادی در استفاده از آن ، راحتی فعالیت طی برشکاری را دارند.

بسیاری از شرکت های بزرگ که جهت برشکاری در فعالیت های زیاد از سیستم پالت 16 عددی می باشند. در حال استفاده از سرپیک برش موریس نوع زینسری و بوتانی می باشند.

برش موریس بوتانی

و امام مدل معروف بوتانی که به صورت یک تیکه ارائه میشود. محصولی که در صنعت برشکاری بسیار معروف است. وجود سه لوله اتصال دسته به سری را مشاهده می نمایید. برش موریس بوتانی نسبت به مدل های دیگر اعم از زینسری و امثال آن از طول بیشتری برخوردار است. مجموعه هایی که برشکاری زیاد در طول روز را انجام میدهند. نوع بوتانی گزینه مناسب تری برای آنان به شمار میرود.

سرپیک برش موریس یه تیکه تایوان

برش بوتانی موریس از دو شیر تنظیم ورودی برخوردار است که وجود کلاج به استفاده از محصول ،کمک شایانی می نماید. شیر اول مربوط به میزان ورود اکسیژن و دومی برای میزان گاز تعبیه گردیده است.

کلاجی که در دسته قرار گرفته وظیفه افزایش و کاهش اکسیژن در زمان فعالیت را بر عهده داد. به صورت پیشفرض که شما اندکی اکسیژن را در خروجی تنظیم می نمایید زمانیکه قصد برشکاری داشتید. با فشردن کلاج موجب افزایش اکسیژن و عملیات برشکاری خواهید شد.

قیمت سرپیک برش موریس تایوان

در راستای برشکاری هوابرش نیاز به سرپیک مخصوص دارید. در این راستا محصول موریس اصلی ساخت تایوان یکی از گذینه های مهم به شمار میرود. قیمت و کیفیت در این محصول مورد رضایت اکثر مصرف کنندگان در این بخش می باشد.

قیمت سرپیک برش موریس تایوان طرح زینسر

محصول برند فوق به گونه ای درخشیده که امروزه بسیاری از برندهای متفرقه ، اقدام به کپی برداری از محصول فوق می نمایند. تنوع محصولات برش موریس مناسب و مورد استفاده متخصصین قرار می گیرد.

قیمت گذارید در برند فوق توسط نماینده اصلی انجام می گردد. این قیمت ها با توجه به نوسانات و بازار رقابت از سوی کارشناسان مربوطه انجام می شود. از سوی دیگر این استراتژی به میزانی خوب درخشیده که همچنان در بازار جوش و برش ؛ شاهد محصولات موریس از جمله پیک برش هستیم.

در راستای خرید ابزار، همواره بعد از کیفیت ، قیمت است که انتخاب مشتریان را مشخص می نماید. یکی از محصولاتی که در بین محصولات چینی و مالزی قرار دارد؛ به محصول برش موریس تایوان اشاره دارد.

سرپیک برشکاری موریس

سرپیک برشکاری موریس

موریس یک برند تولیدی ساخت تایوان است که محصولات بسیاری از این کشور وارد ایران می شود. یکی از این برندهای معروف کشور تایوان را موریس به خود اختصاص میدهد. در بسیاری از کشورها ، محصولاتش را مشاهده می نمایید که صادرات آن به سراسر دنیا می گردد.

استفاده از سرپیک برشکاری موریس در هر مجموعه ای برشکاری استفاده از هوابرش الزامی است. از موارد دیگر به وزن مناسب و شرایط دریافت آن در طولانی مدت قادر به اشاره هستیم.

تاریخ : اردیبهشت 19, 1403 دسته بندی : سرپیک برشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۵ فروردین ۰۳

سرپیک برش زینسر اصل آلمان

سرپیک برش زینسر اصل آلمان سرپیک برش زینسر یکی از ابزارهای پر اهمیت برشکارانی می باشد که با هواگاز کار می ...

بیشتر بخوانید
۴ مرداد ۰۱

برش موریس بوتان تایوان

برش موریس بوتان تایوان یکی از سرپیک های برش محبوب می باشد که توانایی برش تا 300 میلی متر را ...

بیشتر بخوانید
۱۳ دی ۹۸

سرپیک برش دوتیکه توسن

از مهمترین ابزار های برش و جوشکاری دسته های برش هستند که به وسیله جریان گاز اکسیژن و گاز( پرسی و بوتان یا استیلن یا غیره) ...

بیشتر بخوانید
۱۵ مرداد ۹۹

سرپیک هوا برش رونیکس

پارس صنعت فعال در زمینه فروش محصولات جوش و برش در برندهای مختلف می باشد. سرپیک هوا برش رونیکس یکی ...

بیشتر بخوانید