سیم برنج بهینکس و آلمانی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » انواع سیم جوش » سیم برنج بهینکس و آلمانی

پارس صنعت فروشنده سیم برنج بهینکس ایرانی و محصول وارداتی با کیفیت آلمانی می باشد. این مجموعه با قدمت چندین ساله در زمینه فروش ابزارالات جوش و برش در جهت تکمیل محصولات مرتبط اقدام به فروش متعلقات هر ابزار نموده است. جوشکاری هوا گاز تجهیزاتی در جهت جوشکاری و برشکاری فلزات به کار میرود. هواگاز جهت جوشکاری فلزات از ترکیب گازهای اکسیژن و پروپان استفاده میکند.

سیم برنج جوشکاری

سیم جوش بعد از خروج هوا گاز از سرپیک با برخورد به سیم باعث ذوب شدن و اتصال دو فلز با یکدیگر می شود. دو محصول در فروش سیم برنجی نقش بسزایی در بازار ایران داشته است: 1- سیم برنجی بهینکس که محصول کشور ایران می باشد، این شرکت توانسته است با محصول با کیفیت خود بازار بزرگی را از آن خود نماید. 2- سیم برنجی آلمانی که محصول کشور آلمان می باشد و دارای کیفیت بالایی می باشد.

سیم برنج بهینکس

سیم جوش برنج بهینکس

ایرانی، بسته های 5 کیلویی و صندوق های 50 کیلویی عرضه میشود. قطر معمول مصرفی سیم برنج 3 میلی متر می باشد

از ترکیب گاز اکسیژن و گاز پروپان می توان موجب ذوب سیم برنج شود.

سیم جوش برنج آلمانی

سیم جوش برنج آلمانی

در نظر داشته باشید که این محصول به دلیل کیفیت بالا و درخواست زیاد، موجب شده است سودجویان اقدام به فروش نوع تقلبی نمایند. سیم برنج آلمانی را نگاه کنید هرکدام از شاخه ها Germany ثبت شده است.

تجهیزات مرتبط

هر کالایی دارای تجهیزاتی جهت استفاده دارد. جهت استفاده از مفتول برنج شما نیاز به ابزار زیر هستید. جهت مشاهده هر محصول روی نام آن کلیک کنید.

نحوه استفاده

مفتول ار با حرارت خارج شده از سرپیک مقداری کرم نماییدف اندکی درون تنه کار فرو برده تا تنه کار را بخود جذذب نماید. با فاصله اندکی از فلز نگهداشته و سرپیک را با فاصله کمی حرارت را به مفتول وارد کنید تا موجب پخش شدن بروی فلز مودر نظر گردد.

پارس صنعت در جهت پیشرو کار مشتریان عزیزم تصمیم دارد، اقدامات لازم جت دریات نظرات شما مشتریان ومشاوره رایگان در خصوص محصول مورد اعتماد و با کیفیت نموده است.

1400/03/03

سیم برنج ایرانی

مجموعه پارس صنعت در راستای فروش محصولات ایرانی اقدام به ارائه محصول مصرفی فوق نموده است. سیم برنج ایرانی در چند برند در ایران شروع به فعالیت نموده اند که موفق به کسب سهم بالایی از بازار نموده اند.

در این راستا ما توانسته ایم خدمات ارزنده ای با محصولات با کیفیت ایرانی عرضه نماییم. همواره محصولی که با کیفیت باشد با داشتن قیمت بالاتر خواهد توانست مشتریان را راضی نگهدارد. یکی از این برندهای معتبر بهینکس است که توانسته با محصولات وارداتی تا حدود رقابل داشته باشد و بازار را سهم خود نماید.

  • با کیفیت
  • قیمت مناسب
  • موجود بودن
  • محصول ایرانی

همه این مواردی است که مشتری را مجاب به خرید محصول سیم برنج ایرانی نماید. موجودیت همیشگی در بازار این محصولات ایرانی بسیار بیشتر از محصولات وارداتی می باشد.

همواره در تلاش هستیم ب همشتریان خود با محصولاتمان خدمات ارزنده ای را تحویل بدهیم.

1400/04/23

جوش برنج

نوع های مختلف در جوشکاری با توجه میزان فعالیت و کاربرد مشخص خواهند شد. جوش برنج با توجه به قدرت بالایی که دارد در کارگاه های کوچک از نظر بهینه و قیمت پایین تجهیزات این محصول موجب انتخاب خواهند شد.

در تولیدات فلزی اعم از جاکفشی ، بندرخت و امثال این موارد که در لوازم آشپزخانه می توان یافت کرد با استفاده از این محصول برای کارگاه های کوچک می توان مشاهده نمود.

مجموعه هایی که توانایی خرید دستگاه های co2 باشند به مراتب راحت می باشند و سرعت بالاتری برای تولید خود به وجود خواهند آورد. استفاده از جوش برنج که دو قطعه فلزی را به یکدیگر متصل می نماید ، در صورتی که به درستی جوشکاری انجام گردد به قدری استقامت خواهد داشت که در صورت نیاز به جداکردن ممکن است گوش فلز ما جدا شود.

جوش برنج نیاز به آموزش و رعایت نکات ایمنی را به دنبال خواهد داشت تا بتوان به درستی از آن بهره بگیریم.

قیمت سیم برنج

سیم جوش برنجی با توجه به تولید در داخل و خارج از ایران که هر کدام دارای قیمتی می باشد از کیفیت متفاوت برخوردار است. قیمت سیم برنج های ایرانی نسبت به نوع های وارداتی به مراتب بهتر می باشد و در طی این سالها تلاش کرده اند کیفیت خود را افزایش بدهند.

این تلاش ها به ثمر رسیده است و امروز سهم بیشتر بازار از تولیدات داخلی می باشد و ما توانسته ایم این محصول با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه نماییم. تفاوت قیمت سیم برنج آلمانی و ایرانی را می توان تا حدود 200000 تومان تخمین زد.

تاریخ : دی 12, 1398 دسته بندی : انواع سیم جوش برچسب ها :

1 دیدگاه

  1. مهدی

    دی 13, 1399 در 2:41 ب.ظ

    سلام درجه ذوب سیم برنجی چند درجه هست ممنون میشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱ آبان ۰۰

سیم جوش سیمبن

سیمبن یک شرکت ایرانی که موفق به تولید محصولات با کیفیت گردیده. از این رو ما در راستای فروش محصولات ...

بیشتر بخوانید
۲۶ خرداد ۰۰

سیم جوش آلومینیوم توپودری

پارس صنعت در راستای فروش تجهیزات مناسب جهت جوشکاری اقدام به ارائه سیم های جوشکاری نموده است. سيم جوش آلومينيوم ...

بیشتر بخوانید
۲۱ شهریور ۰۱

سیم نقره دگوسا آلمان

برای جوشکاری دو قطعه نقره ، دو قطعه مسی ، دو قطعه ی غیر هم جنس فلزی از سیم نقره ...

بیشتر بخوانید
۸ شهریور ۰۰

سیم جوش نقره

سیم جوش ها با توجه به جنس مورد نیاز به پر کردن یا جوشکاری انتخاب خواهند شد. اینکه آنان چه ...

بیشتر بخوانید