شیلنگ هوا برش دوقلو و تک برای اکسیژن و گاز

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » شیلنگ هوا برش » شیلنگ هوا برش دوقلو و تک برای اکسیژن و گاز

شیلنگ هوا برش در سه نوع می باشد: تک هوا، تک گاز و دوقلو که از چسبیده شدن هوا و گاز ساخته شده است. شیلنگ هوا برش که از نوع دوقلو میاشد در سیستم جوشکاری و برشکاری که از کپسول اکسیژن و استیلن یا پروپان استفاده میشود. محصول شیلنگ دوقلو بهم چسبیده شده اند تا در زمان کار از بهم تابیدن و پارگی جلوگیری شود.

انواع شیلنگ هوا برش

شیلنگ هوا برش

شیلنگ تک هوا ، آبی یا باد

شلنگ هوا یا شیلنگ تک آبی دارای نمره 8 می باشد که در استفاده از باد استفاده شده و معمولا مصرف بالایی دارد.

شیلنگ تک قرمز یا گاز

شلنگ تک قرمز مخصوص گاز بوده دارای دهانه بازتر است که سایز 10 را دارا می باشد. دلیل بزرگتر بودن شیلنگ گاز، فشار پایین گاز، تشخیص و همچنین متصل شدن به سرپیک می باشد.

شیلنگ تک و دوقلو

شیلنگ دوقلو هوا گاز

ما دونوع جوشکاری و برشکاری از مخلوط کپسول اکسیژن و کپسول گاز پروپان یا استیلن را می توانیم داشته باشیم. شیلنگ دوقلو هواگاز رابط بین انتقال گازهای مورد نیاز به سرپیک جوشکاری یا برشکاری ما هستند.

دلیل استفاده از این رابط، عدم توانایی جابجایی کپسول های سنگین به صورت مداوم می باشد.

مارک شیلنگ هوا برش

شیلنگ ها در بازار از برندهای متنوعی برخوردار هستند که تعداد کمی از آنان را نام خواهیم برد:

  • روبوست آلمان
  • مالزی
  • چینی
  • کره ای
  • ترک

برجسته و چاپی

شلنگ ها دارای مارک به صورت برجسته و چاپی می باشند که در زمان خرید به آن توجه کنید. شیلنگ دوقلو برجسته از کیفیت مطلوبتری نسبت به نوع چاپی آن برخوردار است.

شیلنگ دوقلو

شیلنگ دوقلو مالزی

نوع شیلنگ مالزی از محبوبیت بالایی در زمینه استفاده در هوابرش برخوردار است . این محصول دارای کیفیت منحصر به فرد می باشد.

شیلنگ دوقلو مالزی

بازار در عرصه رقابت بسیار گسترده است و مارک های مختلفی به صورت چاپی و برجسته عرضه میشوند.

این مدل از شیلنگ که از مالزی وارد ایران میشود دارای یک نوع بوده و از نظر ظاهری می توان با سایر محصولات موجود مقایسه نمود.

کیفیت و خریداران این محصول به گونه ای می باشد که وجود این محصول در بازار به صورت دائم نمی باشد. در پاره ای از زمان ها که وارد کشور میگردد، به فروش رسیده و تمام خواهد شد.

مارک تولید شده در این محصول که تصویر آن قرار داده شده است ماف فلکس MAF FLEX می باشد. این محصول به صورت استاندارد قابل تحمل تا 20 بار می باشد.

توجه به مشخصات شیلنگ در تکه کاغذی همچون تصویر در زیر پک این محصول به عنوان مشخصات قرار دارد.

بسته بندی شلنگ دوقلو ماف مالزی به صورت پلاستیکی می باشد.

99/07/28

همانطور که گفتیم محصولات با توجه به شرایط واردات به کشور تا حدودی به سختی تهیه می گردد. شیلنگ دوقلو مالزی موجود گردید و اقدام به فروش نموده ایم.امید است بتوانیم فروش محصول فوق را به صورت کامل ارائه دهیم.

با توجه به شرایط تغییرات قیمت می توانید با ارتباط تلفنی از قیمت ها مطلع گردید. قیمت شیلنگ دوقلو مالزی در فواصل زمانی مختلف با توجه به قیمت تمام گردیده محصول در زمان واردات تعیین می گردد که زمان موجودیت و تامین شدن ، قادر هستید با ما در ارتباط باشید و قیمت را دریافت نمایید.

شلنگ هوا برش

کیفیت محصولات در برندهای مختلف می تواند تاثیرات زیادی روی قیمت آن محصول قرار دهد. شلنگ هوا برش به منظور استفاده در جوشکاری و برشکاری با هواگاز است که ما درکیفیت های مختلف فروشنده این محصول به شمار میرویم.

از سوی دیگر سعی نموده ایم از هر کشور محصول با کیفیت آن را انتخاب نماییم تا از فروش شلنگ هوا برش جنس بد جلوگیری کنیم . کیفیت خوب باعث خواهد شد مشتریانمان را حفظ نماییم.

مجموعه پارس صنعت ارائه دهنده انواع ابزارالات جوش و برش با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

00/11/18

شیلنگ تک آبی

یکی از شیلنگ ها محبوب در بین مصرف کنندگان استفاده از نوع تک آبی می باشد. شیلنگ تک آبی به عنوان استفاده کننده در هوا یا باد می شناسند. سایز این محصول 8 می باشد که قابل استفاده در سرپیک ، پیستوله ، بادپاش و امثال آن است. رنگ این محصول آبی می باشد که اشاره مستقیم به هوا دارد.

قیمت شیلنگ تک قرمز و آبی به صورت یکسان و هر کدام از آنان نصب قیمت دوقلو می باشد. انعطاف پذیری در شلنگ بسیار حائز اهمیت است که موجب راحتی استفاده می گردد. هر برند از شیلنگ تک با توجه به میزان کیفیت از نرم و خشک ، همچنین این شرایط در فصول گرما و سرما تغییر پذیر می باشد.

شیلنگ تک آبی باد

به عنوان نمونه شیلنگ تک مالزی از محصولات با کیفیت که شرایط آب و هوایی مختلفی را تست نموده و از سوی مشتریان با رضایت بیشتری بازخورد دارد. از سوی دیگر دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع های کره ای ، چینی را دارد.

نام هایی که برای این محصول ذکر می گردد:

  • تک آبی
  • تک باد
  • شیلنگ تک هوا

در نظر بگیرید که نوع تک در رنگ سبز نیز توسط برخی از مشتریان همانند sta وارد کشور می گردید. ولی به صورت کلی در استاندارد از رنگ آبی برای هوا بهره می گیرند.

در صورتی که از محصول تک و دوقلو برای فعالیت در هواگاز خرید می کنید. استفاده از برخی ابزارهای دیگر همچون فندک 3 سنگ مدل سه سنگ به شما پیشنهاد می گردد. افزایش ایمنی و روشن سازی شعله گاز بدون حاوی گاز و خطر از مواردیست که تاکید می گردد.

تاریخ : مهر 29, 1398 دسته بندی : شیلنگ هوا برش برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ شهریور ۰۱

شیلنگ دوقلوی مالزی

شیلنگ دوقلوی مالزی یکی از ابزارالات مهم در صنعت جوشکاری و برشکاری بشمار می آید. جنس آنها از پلاستیک و ...

بیشتر بخوانید
۲۱ اسفند ۹۸

شیلنگ تک باد

پارس صنعت فروشنده شیلنگ تک باد سایز 8 می باشد ، شلنگ ها ساخت ترک ، ایران ، چین ، ...

بیشتر بخوانید
۸ اردیبهشت ۰۳

شیلنگ دوقلو کره ای

پارس صنعت شیلنگ های جوشکاری و برشکاری دوقلو کره حک شده از مهمترین وسایل مرتبط با جوشکاری و برشکاری می باشد.  شیلنگ دوقلو ...

بیشتر بخوانید
۱۶ فروردین ۹۹

شلنگ تک گاز قرمز 10

شلنگ تک گاز رنگ قرمز سایز 10 که پارس صنعت فروشنده انواع تجهیزات هوابرش می باشد که با فروش محصول ...

بیشتر بخوانید