سیم co2 قیمت مناسب و مارک مختلف

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سایر لوازم » سیم co2 قیمت مناسب و مارک مختلف

پارس صنعت در جهت تکمیل ابزار جوشکاری خود در زمنیه جوشکاری Co2 اقدام به فرایند تکمیل سازی مصرفی ترین محصول در این نوع جوشکاری نموده است. سیم co2 برخلاف الکترود و تنگستن به صورت حلقه ای می باشد و در جوشکاری، دلیل اکثر کارخانه ها برای جوشکاری co2 نسبت به تیگ، مقرون بصرفه بودن قیمت سیم Co2 می باشد.

سیمco2 در دستگاه های جوشکاری دی اکسید کربن و تورچ co2 جهت استفاده از این سیم می باشد. محصول فوق به صورت حلقه ای می باشد و به صورت وزنی (کیلویی) بفروش میرسد. سایز سیم co2 مختلف می باشد، بر اساس نوع کار و استفاده از متعلقات، اقدام به خرید سیم جوشکاری co2 خود نمایید.

سیم co2 قیمت مناسب و مارک مختلف

سیم co2 قیمت

سیم جوش co2 در مارک و قیمت های مناسبی در بازار قابل دسترس است، کیفیت محصولات در صنعت جوشکاری مشخص کننده برتری برندها می باشد. سایز سیم ها انواع مختلفی دارد، پر مصرفترین این سایز ها شامل :

  • سایز 0/8
  • سایز 1
  • سایز 1/5

برندهای مختلفی در ایران اقدام به تولید این محصول نموده اند، به گونه ای که می توان این محصول را کاملا ایرانی یاد کرد و به دلیل تولید انبوه در ایران و قیمت مناسب، موجب گردیده است که واردات این محصول کمتر شود.

برخی برندهای سیم جوش Co2

  • زنجان
  • پارس
  • چیتا
  • یزد

  • اورنج
  • آما
  • میکا
  • رویال

فروش سیم جوش

فروش سیم جوش در سیستم جوشکاری تیگ از تنگستن آرگون استفاده میشود که دارای سایز های مختلفی می باشد. از این سیستم جوشکاری برای کارهای حساس تر و تیراژ کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن هم گران بودن متعلقات از جمله تنگستن می باشد.

در جوشکاری co2 یا Tig از تجهیزات یکسان ولی با نوع گاز مصرفی متغییر می باشد. کپسول 40 لیتری را در نظر بگیرید، در هر دو سیستم این سیلندرا می خواهد. تفاوت آنان در این قسمت نوع گاز شارژ شده درون سیلندر می باشد.

تورچ آرگون نسبت به تورچ co2 از نظر کاربرد متفاوت است. در تورچ co2 موتور و کلید هایی تعبیه شده است که بتوان در زمان جوشکاری با فشردن دکمه تورچ و همزمان با شروع جوشکاری، سیمجوش مورد نظر به صورت اتومات وارد تورچ میشود.

مشاوره در خرید سیم جوش

جهت خرید می توانید با فروشگاه ابزار پارس صنعت تماس حاصل فرمایید تا قبل از خرید از مشاوره در جهت انتخاب صحیح خرید اطمینان حاصل نمایید.

تاریخ : بهمن 11, 1398 دسته بندی : سایر لوازم برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۹ مرداد ۰۱

متال مارکر اسنومن قرمز

متال مارکر اسنومن قرمز یک وسیله ای مخصوص نوشتن بر روی فلز، صنعت گران برای بهتر پر شدن بر روی ...

بیشتر بخوانید
۱۱ دی ۰۰

سوزن و کلاهک گلور

پارس صنعت فروشنده مستقیم محصولات گلور از سوئیس و چین می باشد. سوزن و کلاهک گلور یک ست دارای جعبه ...

بیشتر بخوانید
۲۷ اردیبهشت ۰۰

زنجیر بول

پارس صنعت در راستای ارائه محصولات یدکی در زمینه برشکاری لوله ها اقدام به فروش یدکی زنجیر نموده است. زنجیر ...

بیشتر بخوانید
۲۳ بهمن ۹۸

سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز

پارس صنعت فروشنده سری مسی نازل جوشکاری ایلدیز به تمام نقاط کشور می باشد. سری مسی بعد از مدل مصرف ...

بیشتر بخوانید