صفحه سنگ برش

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » صفحه سنگ » صفحه سنگ برش

پارس صنعت در راستای فروش تجهیزات برشکاری اقدام به به ارائه صفحه های کوچک تا بزرگ نموده است. صفحه سنگ برش شامل سایز های مینی 115 ، 125 و سایز بزرگ 180 ، 230 میلیمتر می باشد. واردات مستقیم برند انحصاری موجب فروش قیمت دست اول و بدون واسطه را بوجود آورده است. در کنار واردات ، فروش برند معروف سه ستاره ریز یوگسلاوی اصلی در حال انجام است.

صفحه سنگ برش

صفحه های برشکاری در راستای برشکاری آهن ، سنگ ، استیل و امثال آن توسط دستگاه های برقی فرز صورت خواهد گرفت. سنگ برشکاری با توجه به بافت و متریال اولیه در ساخت ، موجب کاهشی و افزایشی کیفیت را به دنبال خواهد داشت.

در زمان خرید سنگ برش حتما کیفیت را در اولویت قرار دهید. زمان برشکاری در صورت بروز مشکل ، امکان شکست و آسیب وجود خواهد داشت. تنوع برشکاری علاوه بر مورد فوق متفاوت است. نوع های دیگر که تخصص زیادی در آن داریم. محصول سرپیک رونیکس می باشد.

هر سنگ برشی دارای یک قطر ، ضخامت و سوراخ وسط می باشد. سه عدد زیر در خصوص قطر صفحه های برش می باشد.

  • 115
  • 180
  • 230

از نظر ضخامت با توجه به آهن بر یا استیل به سایز های 1 ، 1/6 ، 2 و 3 میلیمتر قابل خرید می باشد.

صفحه سنگ برش

در این بین برندهایی در حال تولید محصولات فوق می باشند. محصولاتی که با توجه به کیفیت از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار شده اند.

  • سه ستاره ریز
  • عقاب
  • سه ستاره درشت
  • کلینگ
  • یوروکات

مجموعه پارس صنعت با توجه به فعالیت در زمینه تجهیزات برشکاری محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اگر در راستای برشکاری بدون استفاده از سنگ برش قصد انجام را دارید. استفاده از سرپیک زینسر چینی راه کاری دیگر به شمار میرود.

سنگ برش 115

هر سایز سنگ برش با توجه قطر مورد نظر به روی دستگاه خود نصب می گردد. زمانی که شما دارای کار کم یا اینکه استفاده در صنعت برای سری کاری قطر کم هستید. استفاده از سنگ برش 115 میلیمتر این شرایط را برای شما مهیا خواهد ساخت.

این سایز معمولا به دلیل کوچک و سبک از پک های 25 عددی و کارتن های مادر 300 تایی برخوردار است.

تاریخ : آذر 22, 1400 دسته بندی : صفحه سنگ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۶ شهریور ۰۱

صفحه مینی برش سنگ 115 سه ستاره ریز

صفحه مینی برش سنگ 115 سه ستاره ریز دارای ضخامت 3 میلی متر می باشد. این نوع سنگ ها در ...

بیشتر بخوانید