سرپیک زینسر چینی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سرپیک برشکاری » سرپیک زینسر چینی

پارس صنعت فروشنده تجهیزات جوش و برش به خصوص تجهیزات هوا گاز می باشد. سرپیک وسیله ای پر اهمیت و کاربردی در زمینه جوشکاری و برشکاری توسط هوا و گاز می باشد. این وسیله قادر به ادغام دو گاز فوق و دادن خروجی متناسب با نیاز ما می باشد. زینسر شرکت آلمانی می باشد که برخی تولیدات در دسته کاریمان را در حال انجام و به ایران ارسال می نماید. سرپیک زینسر از محبوبترین وسیله های پر استفبال به دلیل کیفیت آن است که مشتریان مخصوص خود را دارد. در این خصوص مجموعه هایی اقدام به واردات این محصول از چین می باشند که مشتریان بتوانند کاربرد این محصول را در قالب سرپیک زینسر چینی خرید و استفاده نمایند. هر چند که کیفیت محصول اصلی را نخواهد داشت.

سرپیک زینسر چینی

سرپیک برش زینسر چینی مشابه محصول سرپیک زینسر اصلی می باشد. با این تفاوت که کیفیت ظاهری و قطعات استفاده گردیده در این محصول نسبت به اصلی آن کیفیت پایین تری را دارد. عمر و کیفیت جوش شما در استفاده از هرکدام از این نوع قابل مقایسه و مشاهده می باشد.

سرپیک زینسر چینی

متاسفانه برخی افراد اقدام به سودجویی و برش زینسر چینی را جایگزین اصلی که در پک اصلی به مشتریان می فروشند. با کمی دقت و مقایسه با چشم این موضوع قابل تشخیص می باشد. به هر حال به شما پیشنهاد میشود قبل از خرید، هر دو محصول را از داخل سایت پارس صنعت مشاهده نمایید. سپس از فروشگاه هایی خرید نمایید که حقیقت را می گویند و محصول اصلی را تضمین خواهند داد.

قیمت محصول فوق در ساخت چینی خیلی پایین تر از اصلی آن می باشد، تا حدودی می توان 1/5 در نظر گرفت. شما می توانید محصول اصلی و چینی را از مجموعه پارس صنعت خریدارید نمایید.

و بخوانید : تعویض سرپیک کارکرده با نو

آیا محصولاتی که نیاز دارید را به صورت کامل تحقیق و مشاهده می کنید؟ این موضوع به شما در انتخاب کمک شایان خواهد نمود.

در برخی از موارد مشاهده این موضوع که مشتریان به دنبال خرید محصول سرپیک جوش بوده ولی به اشتباه محصول فوق را خریداری می نمایند. از این سو همواره مفید اینست که لینک های قرارگیری معرفی محصولات را دنبال و مشاهده کنید.

برش طرح زینسر براق

تنوع در مدل های چینی بسیار زیاد به چشم می خورد. به گونه ای که موجب سردرگمی مشتری و همچنین سوء استفاده برخی از فروشندگان می گردد. برش طرح زینسر براق یکی از مدل های خوبیست که موجب اشتباه مشتریان با نوع اصلی خواهد شد. میزان براقی دسته و قسمت برنجی موجب زیبایی محصول فوق می گردد.

همواره کیفیت شرایط خوبی را برای فروش محصول بوجود میاورد. کارخانه های چینی که در حال تولید از الگو برداری زینسر هستند. با توجه به شرایط رقابت ، ایجاد تنوع و افزایش کیفیت را در دستور کار دارند.

برش طرح زینسر براق

البته این موضوع فقط در دسته های برش‌کاری چینی نیست. بلکه محصولات دیگر درون بازار از جمله صفحه سنگ برش خیلی بیشتر از این محصول برشکاری ما تاثیر گذار است.

در خصوص دسته برش های چینی دو محصول به صورت عمده در سبد خرید مشتریان است. برش طرح زینسر براق و برش طرح زینسر معمولی که با اندکی تفاوت در کیفیت از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

شما قادرید یک اطمینان خرید را در خصوص محصول محبوب زینسر چینی را از ما تجربه کنید. سرپیک برشکاری چینی که از نوع معمولی ، براق بدست آورده و استفاده روزمره را به دنبال داشته باشید.

  • اطمینان در خرید طبق صحبت های انجام گردیده.
  • دریافت کالای نو و سالم
  • امکان خرید اینترنتی و حضوری
  • پرداخت آسان

مجموعه پارس صنعت در راستای فروش محصولات ، کارشناسان بسیاری را گمارده است. اینگونه به مشتریان مشاوره کامل و رایگان در خصوص انتخاب صحیح برش طرح زینسر را ارائه می نماید.

دسته برش زینسر چینی

زینسر چینی ساخت کشور چین است که دارای برندها مختلف می باشد. در کشور چین کارخانه های زیادی در حال رقابت بر تولید این محصول می باشند. از این رو علاوه بر کشور خود در صادرات پیشرو می باشند.

ایران یکی از کشورهای وارد کننده محصول پیک برش زینسر چینی به شمار میرود. این اتفاق توسط اشخاص مختلفی رخ میدهد که موجب ایجاد برند متنوع در بازار صنعت گردیده است.

اینکه شما چه محصولی را خرید کنید، بر اساس قیمت و کیفیت متفاوت هستند. ولی همواره مجموعه پارس صنعت از محصولات با کیفیت و رضایت مشتریان به فروش میرساند.

برخی از واردکنندگان شناخته گریدیده که کیفیت را فدای قیمت نمی نمایند. در حال فعالیت و فروش محصولاتشان هستیم. خود محصول چینی از کیفیت درجه یک برخوردار نیست؛ حال در نظر بگیرید که همین کیفیت کم نیز دارای سطح های مختلفی می باشد.

بسیاری از مشتریان امروز ما در اثر خرید مراحل قبل و رضایت در کیفیت محصول و ارائه بموقع محصولات می باشند.

پیک برش Zinser ساخت چین

پیک های برش یا همان سرپیک ها از دو ورودی گاز برخوردار هستند. این دو از سایز متفاوت جهت اتصال صحیح تولید می گردند.

پیک برش Zinser ساخت چین

در زمان استفاده هر کدام از آنان دارای شیر تنظیم منحصر به خود می باشند. شما قادرید شیر مربوطه را تنظیم و عملیات برشکاری را آغاز نمایید. شایان ذکر است که ساختار ظاهری همه برندها مشابه یکدیگر و الگوبرداری از برند اصلی می باشد. تفاوت سرپیک زینسر اصلی و تقلبی از نظر ظاهری نزدیک بهم است که این موضوع در کیفیت بسیاری زیاد است. البته به مراتب نوع اصلی از قیمت بیشتری برخوردار است.

در راستای برشکاری همواره نکات ایمنی را رعایت کنید. در صورت نیاز به مشاوره و خرید ، با ما در ارتباط باشید.

تاریخ : اردیبهشت 3, 1403 دسته بندی : سرپیک برشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۰ دی ۹۹

سرپیک برش بوتانی مکسز مدل Maxes mx250-ct

پارس صنعت واردکننده محصولات مکسز با کیفیت درجه یک چین در پکیج و تنوع کامل می باشد. سرپیک برش بوتانی ...

بیشتر بخوانید
۲۸ دی ۹۸

سرپیک برش بوتانی ایلدیز ترکیه

پارس صنعت فروشنده محصولات ایلدیز ترکیه به صورت مستقیم از شرکت واردکننده می باشد. ایلدیز برند تولیدی در کشور ترکیه ...

بیشتر بخوانید
۱۸ دی ۹۸

سرپیک برش موریس

پارس صنعت عامل فروش و پخش سرپیک برش موریس تایوان و سرپیک جوش موریس تایوان در بازار تهران می باشد. سرپیک برش ...

بیشتر بخوانید
۴ مرداد ۰۱

برش موریس بوتان تایوان

برش موریس بوتان تایوان یکی از سرپیک های برش محبوب می باشد که توانایی برش تا 300 میلی متر را ...

بیشتر بخوانید