گاز ترکیبی , میکس یا مخلوط گاز ها

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز ترکیبی » گاز ترکیبی , میکس یا مخلوط گاز ها

گاز ترکیبی همانطور که از نام آن پیداست به منظور ترکیب چندین گاز با یکدیگر می باشد. این گاز را با نام هایی همچون گاز میکس یا مخلوط گاز یاد می کنند. گاز ترکیبی می تواند با درصد های گوناگون ادغام شود که این درصد گاز می تواند اعداد صحیحی یا اعشاری باشد. پارس صنعت قادر به انجام سفارشات میکس گازها در حدد ppm بوده و با دستگاه های مخصوص این اعداد دقیق تحویل داده میشود.

گاز ترکیبی

گاز میکس

گاز میکس Ar/Co2

مثالی از ساده ترین میکس گازها در این قسمت برای شما آورده ایم، ساده ترین گاز میکس از مخلوط گاز آرگون و گاز co2 بدست میاید. ترکیب گاز Argon / Co2 را می توان با 82 درصد گاز ارگون و 18 درصد گاز دی اکسید کربن مخلوط نمود و درون کپسول 40 لیتری یا سایر سایزهای سیلندر به مشتری تحویل داد.

در نظر داشته باشید که مخلوط مقدار گاز شما قابل انجام است. با ما در ارتباط باشید.

مخلوط گاز ها

مخلوط گاز ها

تصویری در این قسمت برای شما قرار داده ایم که مولکول های دو گاز که با یکدیگر ادغام شده اند را به صورت ساده نمایش داده است.

تصویر سمت چپ نمایش دو سیلندر که هرکدام دارای یک گاز متفاوت بوده و بعد از ترکیب شدن درون کپسول سوم یعنی تصویر سمت راست قرار گرفته .

روند یک گاز ترکیبی به این صورت خواهد بود. ولی میزان درصد مورد نیاز هر گاز توسط دستگاه اندازه گیری و وارد کپسول مقصد خواهد شد.

سفارش ترکیب یا میکس گاز

جهت خرید یا سفارش گاز ترکیبی با میزان گاز مورد نیاز با ما تماس بگیرید تا بر اساس نوع گاز و خلوص مورد نظر بتوانیم قیمت را ارائه داده و در صورت تایید اقدام به ترکیب گازها نماییم. پس از مصرف گاز میکس شارژ شده، شما می توانید کپسول را عودت نمایید و قیمت کپسول را دریافت نمایید.

ترکیب با توجه به گاز مورد نیاز ، امکان ادغام با دستگاه های موجود وجود دارد. دستگاه میکسر گاز که در وبسایت ما معرفی گردیده. در این راستا با برخی از گازها همخوانی دارد.

تاریخ : آبان 20, 1398 دسته بندی : گاز ترکیبی برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...