دسته برش مورکس (سرپیک مورکس)

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » سرپیک برشکاری » دسته برش مورکس (سرپیک مورکس)

دسته برش مورکس یکی از سرپیک برشکاری های محبوب در عرصه برشکاری با سیستم هوابرش می باشد. سرپیک برش مورکس در کنار کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و این امر موجب استقبال مشتریان از این محصول گردیده است. مورکس علاوه بر سرپیک در تولید نازل های برشکاری فعال می باشد. بسته بندی این محصول به رنگ سفید قرمز می باشد که از فیبر و سبپس کاغذ های رنگی به اطراف آن تشکیل شده است.

سرپیک مورکس را با سرپیک برش موریس تایوان اشتباه نگیرید.

دسته برش مورکس

دسته برش می تواند در هر مارکی در بازار تهیه کنید ولی مهمتر از همه اینها که بعضی برندها همچون مورکس را نمایان می کند، وجود قیمت و کیفیت مناسب قیمت می باشد. سرپیک برشکاری مورکس را با سرپیک برش موریس اشتباه نگیرید، این دو از نظر اسمی شباهت نزدیکی به یکدیگر دارند ولی دو برند متفاوت می باشند.

دسته برش مورکس

نازل هایی که هایی که قابلیت اتصال به سرپیک را دارند شامل :

  • 3/64
  • 1/32
  • 1/16

جهت مشاوره رایگان در خصوص خرید سرپیک مناسب در مدت زمان استفاده در طول روز می توانید قبل از خرید، توسط مرکز فروش تجهیزات جوش و برش پارس صنعت اطلاعات کافی را دریافت نموده در خرید خود مطمئن باشید.

99/12/11

برش مورکس چینی

در بین محصولات چینی ، توانسته ایم محصولی را ارائه دهیم که همواره در بازار موجود می باشد. برش مورکس چینی از تنها محصولاتی است که در بین ابزارهای چینی توانسته است به صورت مداوم در بازار قابل تهیه باشد.

از این رو مشتریان بسیاری از خرید این محصول رضایت داشته اند. در کنار فروش محصول فوق ، خدمات پس از فروش آن از سوی تمام تعمیرکاران جوش و برش برای برش مورکس ارائه میشود.

دلیل این موضوع را می توان استفاده از قطعات مصرف عمومی بوده و همچنین واردات قطعات در کنار محصول همواره از سوی مجموعه مورد نظر انجام گردیده است. از جمله این قطعات می توان به نازل مورکس اشاره نمود.

تمام محصولات مورکس از بسته بندی رنگ مشابه برخوردار است به گونه ای که ترکیبی از قرمز و سفید می باشد. در زمان خرید می توانید از این طریق به اصل بودن محصول بپردازید.

کیفیت و قیمت در برش مورکس چین نسبت به رقبا بسیار مناسب بوده تا جایی که کیفیت این محصول را می توان با برندهای سایر کشور ها از جمله برش موریس تایوان اشاره نمود.

تاریخ : بهمن 5, 1398 دسته بندی : سرپیک برشکاری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱ بهمن ۹۸

سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور سوئیس

پارس صنعت فروشنده مستقیم محصولات جوشکاری گلور سوئیس از شرکت مربوطه می باشد. سرپیک هوا برش گلور دارای انواع مختلفی ...

بیشتر بخوانید
۲۰ دی ۹۹

سرپیک برش بوتانی مکسز مدل Maxes mx250-ct

پارس صنعت واردکننده محصولات مکسز با کیفیت درجه یک چین در پکیج و تنوع کامل می باشد. سرپیک برش بوتانی ...

بیشتر بخوانید
۱۵ اسفند ۰۱

سرپیک برش آروا

سرپیک برش آروا برای برش مواد به کار می رود،ابتدا فلزبه وسیله شعله حرارت دیده. تا اینکه به رنگ قرمز ...

بیشتر بخوانید
۲۵ فروردین ۰۳

سرپیک برش زینسر اصل آلمان

سرپیک برش زینسر اصل آلمان سرپیک برش زینسر یکی از ابزارهای پر اهمیت برشکارانی می باشد که با هواگاز کار می ...

بیشتر بخوانید