ریل برش برقی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » انواع برش ریلی » ریل برش برقی

مجموعه پارس صنعت فروشنده تجهیزات برشکاری اعم از ریل می باشد. ریل برش برقی در دستگاه هایی که به وسیله حرکت به روی یک ریل ثابت اقدام به برشکاری از یک یا دوسو خواهند پرداخت. ریل ها مسیری برای حرکت مستقیم و دقیق خواهند بود.

ریل برش برقی

دستگاه های برش ریلی با داشتن چهار چرخ و با استفاده از برق امکان حرکت را خواهند داشت. از این سو همانند قطار که بر روی ریل حرکت خواهد کرد. این دستگاه ها نیاز به داشتن ابزاری برای یافتن مسیر مستقیم را خواهند داشت.

پارس صنعت علاوه بر فروش دستگاه های مربوطه اقدام به فروش ریل به صورت جداگانه می باشد تا بتوانیم خدمات خود را برای مشتریان کامل نماییم. این محصولات در مدل و برندهای مختلف با توجه به دستگاه عرضه خواهند شد.

شاید محصول تورچ پلاسما CB150 برای برشکاری در نوع دیگر به کار شما آید.

ریل برش برقی CG

یکی از این محصولات توسط مجموعه مکسز در کنار پکیج خود ساخته و ارائه می شود. قیمت ریل برش برقی CG یکی از مدل هایی است که در اکثر دستگاه ها قادر به استفاده خواهد بود. محصولات چینی تقریبا از شباهت مشابهی در ساخت استفاده نموده اند.

میزان فاصله بین چرخ ها و سایز آنان باعث شده است که ریل ها تفاوت داشته باشند. ولی در محصولات چینی با توجه به الگو برداری از محصولات اصلی باعث شده است که در اغلب دستگاه ها از ویژگی های مشترک برخوردار باشیم.

ریل برش برقی CG مکسز Maxes

مکسز یک شرکت چینی است که ما توانسته ایم محصولات آنان را ارائه دهیم. ریل برش برقی CG مکسز از محصولات با کیفیت این برند است که توسط پارس صنعت توصیه و به فروش میرد.

  • قیمت : 2/500/000 تومان
  • قیمت فوق در بهمن 99 می باشد.

برای مشاهده تصاویر برخی از دستگاه هایی که از ریل های معرفی شده در این بخش استفاده می کنند ، لطفا به صفحه محصول هوا برش برقی در وبسایت ما مراجعه نمایید.

تاریخ : بهمن 8, 1399 دسته بندی : انواع برش ریلی برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۴ دی ۹۸

برش ریلی زینسر آلمان اصلی و ولکانو چینی

دستگاه برش ریلی همانند برش هواگاز عمل می کند، در برش هوا گاز معمولی از سرپیک استفاده میشود ولی از ...

بیشتر بخوانید