برش ریلی زینسر آلمان اصلی و ولکانو چینی

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » انواع برش ریلی » برش ریلی زینسر آلمان اصلی و ولکانو چینی

دستگاه برش ریلی همانند برش هواگاز عمل می کند، در برش هوا گاز معمولی از سرپیک استفاده میشود ولی از این دستگاه در جهت برش خطی، دایره ای و سایر موارد به صورت دقیقتر می توان استفاده نمود. برش ریلی دارای دو ورودی گاز اکسیژن و گاز پروپان می باشد که با شیلنگ دوقلو می توان آنها را به کپسول مورد نظر متصل نمود. دستگاه برشکاری ریلی دارای ریل 3/30 سانتی می باشد که جهت افزایش طول بیشتر نیاز به خرید ریل اضافه و متصل نمودن به یکدیگر می باشید. این دستگاه در دو نوع دستی و برقی در دسترس می باشد.

پارس صنعت فروشنده دو برند معروف در زمینه ساخت این دستگاه می باشد. ولکانو برندی کاملا چینی با کیفیت عالی و تقاضای زیاد بهمراه قیمت مناسب. زینسر آلمان دارای کیفیت عالی و قیمتی مناسب با توجه به اصلی بودن کالا.

دستگاه برش برقی یا برش ریلی را از شرکت زینسر آلمان وارد کشور میشود. و در تمام نقاط کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد. برش برقی دستگاهی نیمه اتوماتیک است که حمل و نقل آن آسان است . این نوع از برش با استفاده از موتور برقی در سرعت های متفاوت حرکت میکندو با نازل کف تخت در سایز های مختلف توان برش آهن با قطر 250 میلی متر را دارد.

دستگاه برش ریلی

دستگاه برش ریلی 3/30متر طول دارد. جنس آن از آلومینیوم می باشد و میتوان 2 ریل را به یکدیگر متصل نمود. این دستگاه برش برقی دقت برشکاری را بالا میبرد. از دیگر ویژگی های آن وزن سبک و طول عمر زیاد دستگاه میباشد.

در برشکاری گاز از مشعل مخصوص برشکاری استفاده می شود، بدین صورت که فلز را با شعله ( اکسید کننده ) حرارت می دهند تا به نقطه ذوب برسد انگاه با جریان اکسیژن اضافی قطعه را برش می زنند.

گاز سوختنی مورد استفاده در برشکاری ( استیلن – هیدروزن – بوتان – پروپان – گاز طبیعی و غیره ) همراه با اکسیژن یا هوا می باشد. برشکاری با گاز بصورت دستی و ماشینی انجام می گیرد ، در روش دستی نیاز به مهارت کافی و تجربه دارد که می توان از قرقره پرگار برش برای کار دقیق تر استفاده نمود ،

برشکاری ماشینی دقت وکیفیت خیلی بیشتری از نوع ماشینی آن دارد وطرح های متنوعی دارند که بسته به نوع کار از آن استفاده می شود.

این محصول با کیفییت ساخت کشور آلمان می باشد که  برش برقی تک فک و دو فک با گارانتی می باشد.

از خصوصیات دیگر این دستگاه برش ریلی می توان به دقت بالای برشکاری و طول عمر زیاد دستگاه و وزن سبک دستگاه اشاره نمود. ریل دستگاه برش ریلی به طول 3.30 متر از جنس آلومینیوم می باشد و می توان دو ریل را به یکدیگر وصل نمود.

تفاوت برش ریلی تک مشعل و دومشعل

برش ریلی

دستگاه ریلی در زمان برش بصورت یک خروجی برشکاری یا دو خروجی به دو نوع تک فک ( تک مشعل ) و دو فک ( دو مشعل ) تقسیم میشود. در زمانی که شما بخواید یک ورق را در یک اندازه برش بزنید، می توانید از تک فک استفاده کنید و با خروجی هوا برش اقدام به برشکاری نمایید. در زمانی که شما بخواید یک ورق را اندازه های کوچک به مواضی برش بزنید می توانید همزمان دو مشعل را روشن نموده و اقدام به برشکاری نمایید.

برندهای سازنده دستگاه برشکاری ریلی

  • ولکانو چینی
  • زینسر آلمانی
  • گام الکتریک ( جوشا ) ایرانی
  • ایران ترانس ایرانی
  • کارا ایرانی
  • و …

برش ریلی تک فک زینسر

ZINSER از سال 1898 به عنوان کیفیت “ساخته شده در آلمان” است و نام خود را در سراسر جهان در زمینه جوشکاری و برش فناوری به وجود آورده است. از کالاهای معروف این شرکت علاوه بر محصول فوق، می توان به سرپیک برش زینسر اشاره نمود.

IK 12 Beetle یک برش ریلی zinser cutting welding با کیفیت بالا است. اپراتور می تواند انواع برش را به راحتی (برش عمودی ، دایره ای و برش) انجام دهد. سیستم درایو (تغییر مداوم خوراک مکانیکی) حرکت ثابت و پایدار دستگاه را تضمین می کند. توابع سفر (به جلو ، عقب ، توقف) فقط توسط یک عنصر عملیاتی فعال می شوند. کنترل کلاچ موقعیت یابی بدون مشکل دستگاه را تضمین می کند. برش ریلی زینسر با تنظیم ساده نگهدارنده مشعل در لبه پایینی صفحه انجام می شود. یک درایو دنده دنده ای / دنده ای ، موقعیت یابی دقیق مشعل دستگاه (محور Y- و Z) را تضمین می کند.

نام محصولبرش ریلی زینسر آلمان
کد محصول303.IK-12
ضخامت برش3-100 میلی متر
سرعت برش150-880 میلی متر در دقیقه
نوع درایوسیستم سرعت مخروط تک ، تنظیم مکانیکی
منبع تغذیه42 V / 115 V / 230 V AC
طول کل480 میلی متر
عرض آهنگ140 میلی متر
نوع سوختاستیلن ، پروپان ، گاز طبیعی و گاز مپ
وزن9،5 کیلوگرم

بروزرسانی 99/06/23

هوا برش برقی

علاوه بر فروش محصول معرفی شده در این بخش می توانیم دستگاه هوا برش برقی نیز ارائه نماییم . هوا برش برقی در جهت حرکت به صورت اتومات و فعالیت به صورت دقیقتر انجام خواهد گرفت. دستگاه هایی متفاوت و گران قیمت تر نیز می باشند.

دستگاه معرفی شده در این بخش به صورت ریلی بوده و مناسب کارهای خطی می باشد در صورتی که شما نیاز به برش لوله دارید باید از دستگاه برش لوله استفاده نمایید.

قیمت دستگاه برش ریلی با توجه به نوع دستگاه که ساخت کدام کشور است و همچنین مدل و میزان برشکاری می تواند متغیر باشد از این سو در جهت دریافت قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید.

99/09/26

قیمت دستگاه برش ریلی اتوماتیک

دستگاه هایی که در جهت برشکاری ریلی مورد استفاده قرار می گیرند به صورت دستی و اتوماتیک می باشد. قیمت دستگاه برش ریلی اتوماتیک بسیار گران قیمت تر از نوع دستی می باشد. این دستگاه در برخی از برندها تولید می گردد. از سوی دیگر قیمت این تفاوت می تواند تا 20000000 تومان برسد.

این تفاوت قیمت به شرایط مختلف از ویژگی های محصول مرتبط خواهد شد که باید طبق نیاز به خرید آن اقدام نمود.

ما توانسته این در این صفحه به معرفی دو محصول از دو کشور بپردازیم تا مشتریان طبق قدرت خرید قادر به تهیه آنها باشند.

برش ریلی زینسر که محصول آلمانی می باشد و قیمت بسیار گرانی در کنار کیفیت بسیار خوب را به خود اختصاص داده است و از سوی دیگر ولکانو چینی می باشد که قیمت پایین آن با توجه به میزان کیفیت متوسط آن می باشد.

مجموعه پارس صنعت ارائه دهنده انواع محصولات در این زمینه می باشد ، در صورتی که به دنبال برندی می باشید که در این صفحه نمی باشد ، با ما در ارتبا باشید تا از سایر برندهای موجود ما مطلع گردید.

تاریخ : دی 24, 1398 دسته بندی : انواع برش ریلی برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۸ بهمن ۹۹

ریل برش برقی

مجموعه پارس صنعت فروشنده تجهیزات برشکاری اعم از ریل می باشد. ریل برش برقی در دستگاه هایی که به وسیله ...

بیشتر بخوانید