شیلنگ تک باد

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » شیلنگ هوا برش » شیلنگ تک باد

پارس صنعت فروشنده شیلنگ تک باد سایز 8 می باشد ، شلنگ ها ساخت ترک ، ایران ، چین ، مالزی ، کره و آلمان می باشد. رنگ شیلنگ باد آبی می باشد و از یک شلنگ استفاده شده است. سایز 8 اینچ مختص این نوع و کاربرد هوا می باشد که در موارد مختلف از جمله انتقال باد کمپرسور به دستگاه هایی همچون بکس بادی استفاده می شود. در صنعت ماشین در تعمیرگاه ها و کارخانه های تولیدی استفاده مکرری خواهد شد. نرم بودن شیلنگ از اهمیت بالایی برخوردرار می باشد.

پارس صنعت علاوه بر فروش شیلنگ تک باد در زمینه سایر شینگ ها از جمله شیلنگ دو قلو جوش و برش با برندهای معتبری ساخت کره و مالزی و آلمان می باشد. ما علاوه بر باد در فروش شلنگ تک گاز نیز با نمره 10 فعالیت داریم که در جهت انتقال گاز از کپسول گاز استفاده میوشد.

شیلنگ هوا برش

بر اساس میزان کار و فعالیتی که دارید می توانید یک شیلنگ مناسب و قیمت مناسب تهییه نمایید. در زمان های مختلف بر اساس میزان دمای محیط کار و همچنین نرم یا خشک بودن شیلنگ باعث تغییر انتخاب هر خریدار میشود. پارس صنعت آمادگی مشاوره در خصوص انتخاب شیلنگ مورد نظر را دارد. می توانید ارتباط با ما را در جهت الگوی درست خرید استفاده نمایید.

از محصول تک باد در راستای باد زنی استفاده می گردد. محصول باد پاش فلزی تفنگی در کنار این شیلنگ قابل استفاده در بسیاری از مشاغل می باشد.

تاریخ : اسفند 21, 1398 دسته بندی : شیلنگ هوا برش برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ شهریور ۰۱

شیلنگ دوقلوی مالزی

شیلنگ دوقلوی مالزی یکی از ابزارالات مهم در صنعت جوشکاری و برشکاری بشمار می آید. جنس آنها از پلاستیک و ...

بیشتر بخوانید
۲۹ مهر ۹۸

شیلنگ هوا برش دوقلو و تک برای اکسیژن و گاز

شیلنگ هوا برش در سه نوع می باشد: تک هوا، تک گاز و دوقلو که از چسبیده شدن هوا و ...

بیشتر بخوانید
۱۶ فروردین ۹۹

شلنگ تک گاز قرمز 10

شلنگ تک گاز رنگ قرمز سایز 10 که پارس صنعت فروشنده انواع تجهیزات هوابرش می باشد که با فروش محصول ...

بیشتر بخوانید
۸ اردیبهشت ۰۳

شیلنگ دوقلو کره ای

پارس صنعت شیلنگ های جوشکاری و برشکاری دوقلو کره حک شده از مهمترین وسایل مرتبط با جوشکاری و برشکاری می باشد.  شیلنگ دوقلو ...

بیشتر بخوانید