شیلنگ دوقلو کره ای

شما اینجا هستید » پارس صنعت » محصولات جوشکاری و برشکاری » لوازم جوش و برش » شیلنگ هوا برش » شیلنگ دوقلو کره ای

پارس صنعت شیلنگ های جوشکاری و برشکاری دوقلو کره حک شده از مهمترین وسایل مرتبط با جوشکاری و برشکاری می باشد.  شیلنگ دوقلو کره ای وسیله ای برای انتقال جریان گاز اکسیژن و گاز اعم از پرسی و یا استیلن به سرپیک جوش یا برش می باشد. جنس شیلنگ ها عموما لایه ای پلاستیکی بهمراه پوششی از الیاف و نخ می باشد. شلنگ دوقلو از چسبیده شدن دو شلنگ تک بدست میاید، به دلیل سهولت در جوشکاری هواگاز این محصول ساخته و توضیح میشود.

شیلنگ دوقلو کره ای

شیلنگ دوقلو کره ای

شیلنگ دوقلو کره ای از دو شیلنگ که در یکی هوا و در دیگری گاز جریان دارد تشکیل شده است. به همین دلیل این شیلنگ ها به شیلنگ هوابرش نیز معروف شده اند. شیلنگ های موجود در بازار فشار مختلفی را تا حدکثر فشار 20Bar تحمل میکنند. عمدتا جنس این شیلنگ ها، لاستیک های مقاوم شده با الیاف نخی است.

تفاوت شیلنگ ها

تفاوت اصلی در مدل های متنوع شیلنگ در بازار همان الیاف یا نخ به کار رفته در ساختار آن می باشد که باعث تمییز شیلنگ های متنوع در دنیاست. یکی از بهترین شیلنگ های موجود و تولید شده در بازارهای بین المللی شیلنگ های جوشکاری ساخت کشور کره بوده که با بهره مندی از به روز ترین تکنولوژی های دنیا بسیار مستحکم و منعطف می باشد.

قیمت شیلنگ جوشکاری دوقلوی کره ای حک شده را می توانید با تماس از مجموعه پارس صنعت مطلع شوید. پارس صنعت تخصصی در زمینه فروش ابزار جوش و برش در حال فعالیت می باشد.

شلنگ جوشکاری های عرضه شده دارای استاندارهای ملی ایران و یا استانداردهای کیفی بین المللی مانند استاندارد EN1327 و استانداردهای اروپایی مانند استاندارد CE هستند.

قیمت شیلنگ دوقلو هوا برش

درباره سایر محصولات شیلنگ بخوانید

به شیلنگ سیامی نیز معروف است. مجموعه ای از 2 مجموعه شیلنگ اکسی / استیلن با کیفیت بالا مطابق با BS EN 559: 1997 & DIN 8541 ، تولید شده از ترکیب EPDM جهت سایشی بالا و مقاومت در برابر آب و هوا ، دارای اتصالات فشرده سازی بالا و شیرهای چکشی شیلنگ مصوب BS 6158. به عنوان مجموعه ای از 2 در انواع ترکیبی از طول و شلنگ شیلنگ متناسب با گازهای جوشکاری اکسیژن و استیلن یا اکسیژن و پروپان.

شیلنگ اکسی / استیلن TwinFlex سیامی روی کویل های 50 متری. این شیلنگ ها در کنار هم قالب بندی شده اند و بنابراین جمع و جور هستند و نیاز دو شیلنگ جداگانه را صرفه جویی می کنند. آنها مورد تأیید CE قرار گرفته و الزامات EN 559 و ISO 3821: 2010 را برآورده می کنند.

در طول های 50 متری عرضه می شود.

شیلنگ هوا برش دوقلو کره ای 100متری

اطلاعات بیشتر

دامنه شلنگهای جوشکاری و جوشکاری نشده ما متنوع است و شامل شیلنگ هایی برای اکسیژن ، استیلن و پروپان در اندازه های 6 میلی متر ، 8 میلی متر و 10 میلی متر است. شیلنگ محبوب سیامی (به رنگ قرمز و آبی ملحق شده است) به دلیل قابلیت مدیریت بیشتر در مورد شلنگ جداگانه ، در صنعت جوش محبوبیت زیادی یافته است. شلنگ را باید به طول مورد نیاز برش داده و روی دم شیلنگ به قطر مربوطه ایمن کنید ، که از طریق مهره شیلنگ به اندازه مورد نیاز منتقل شده است. شیلنگ را باید با یک کلیپ تأمین کنید.

دریچه های بررسی شلنگ تله شعله باید به همه شلنگ های گاز وصل شوند تا به عنوان یک خط دفاع اضافی در هنگام وقوع فلاش بک ، عمل کنند. با این حال ، هیچ جایگزینی برای گیرنده فلاش بک وجود ندارد.

مشخصات فنی

برای ایجاد خط گاز کامل ، ایمن و کارآمد ، باید اتصالات شیلنگ لازم را به طول شلنگ برش وصل کنید. به یاد داشته باشید ، اتصالات اکسیژن دارای موضوعات دست راست است ، اتصالات بنزین دارای نخ های دست چپ است. ما همچنین طیف وسیعی از طول شیلنگ های نصب شده را ذخیره می کنیم ، که به عنوان راه حل های کامل و آماده شلنگ گاز استفاده می شوند و نیاز به نصب مهره شیلنگ ، دم و شیر را بررسی می کنید.

اینها با شماره BW10001038BFT – BW800538RFT در دسترس هستند.

علاوه بر این ، طیف وسیعی از مجموعه شلنگ های نصب شده در دسترس هستند: BZ60514SETFT – BZ102038SETFT.

قیمت شیلنگ هوا برش

شیلنگ دوقلو

همواره قیمت یکی از مواردی است که مشتریان به آن می پردازند. بعد از کیفیت ، ملاک انتخاب مشتریان بر اساس قیمت است. در برخی از مشتریان موضوع قیمت از اهمیت بیشتری برخوردار است. از این رو نیاز است که یک فروشنده علاوه بر ارائه تنوعی از کیفیت، به قیمت های رقابتی بپردازد.

پارس صنعت از مجموعه هایی است که در صنعت جوش و برش برای رقابت ، سخنان بسیاری دارد. با گسترش محصولات و ایجاد تنوعی از کالا، موجب گردیده ایم که قیمت ها را با کمترین سود به مشتریان عرضه نماییم. دلیل قیمت پایین از سوی مجموعه ما ، شرایط خرید مناسب و میزان حجم های بالا در کنار واردات برخی از محصولات به شمار میرود.

قیمت خرید شیلنگ هوا برش با توجه به اینکه لوازم مورد استفاده در صنعت جوشکاری است؛ همچنین کشش آن به روی سطح زمین، دچار پارگی می شود. محصول فوق در فواصل مختلف نیاز به خرید مجدد می باشد. به همین دلیل ما محصولات مختلف از جمله جنس کره ای را عرضه می نماییم.

قیمت شیلنگ هوا برش کره ای

کره یکی از کشور های صاحب کیفیت است که تنوعی از محصولات خود را به ایران صادر می نماید. از گذشته تا به امروز همه مردم با محصولات کره ای از جمله برند LG آشنایی دارند. البته محصولات صنعتی همچون شیلنگ هوا برش آن ، از برندهای دیگری برخوردار است. ولی به صورت کلی بسیاری از لوازم در برند کره ای ، درون ایران می باشد.

شیلنگ های کره ای بازار از چندین برند موجود است. این تفاوت برندها به دلیل تولید کنندهای کره ای می باشد. از سوی دیگر برای اطمینان از اصلی کلمه Made in Korea را روی تمامی شلنگ هوا برش فوق قادر به مشاهده هستید.

چگونه طول عمر شیلنگ را افزایش دهیم؟

موارد دیگری است که در سلامتی محصول شما تاثیر گذار است. مورد مهم آن روش نگهداری شیلنگ می باشد. شیلنگ هوابرش همواره بین کپسول تا شیلنگ ارتباط برقرار می نماید. در این بین محصول به روی قطعات یا سطح زمین برخورد دارد.

  • سعی کنید شیلنگ را روی سطح زمین یا اجسام نکشید. در صورت نیاز به جابجایی، آنرا بالا بگیرید.
  • از برخورد اجسام تیز به شیلنگ ممانعت کنید.
  • مراقب باشید که اجسام داغ یا قطعات جوشکاری به روی شیلنگ برخورد ننماید.
  • از کشش شیلنگ جدا خودداری نمایید.

تاریخ : اردیبهشت 8, 1403 دسته بندی : شیلنگ هوا برش برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ شهریور ۰۱

شیلنگ دوقلوی مالزی

شیلنگ دوقلوی مالزی یکی از ابزارالات مهم در صنعت جوشکاری و برشکاری بشمار می آید. جنس آنها از پلاستیک و ...

بیشتر بخوانید
۲۹ مهر ۹۸

شیلنگ هوا برش دوقلو و تک برای اکسیژن و گاز

شیلنگ هوا برش در سه نوع می باشد: تک هوا، تک گاز و دوقلو که از چسبیده شدن هوا و ...

بیشتر بخوانید
۲۱ اسفند ۹۸

شیلنگ تک باد

پارس صنعت فروشنده شیلنگ تک باد سایز 8 می باشد ، شلنگ ها ساخت ترک ، ایران ، چین ، ...

بیشتر بخوانید
۱۶ فروردین ۹۹

شلنگ تک گاز قرمز 10

شلنگ تک گاز رنگ قرمز سایز 10 که پارس صنعت فروشنده انواع تجهیزات هوابرش می باشد که با فروش محصول ...

بیشتر بخوانید